0

همه چیز از یک لامپ پر نور آغاز شد

لامپ کم مصرف 30 وات

من نیز همانند بسیاری از افراد آرزو داشتم بتوانم فرد ثروتمندی باشم که شکر خدا با فعالیت در حوزه ی انواع لامپ به این آرزو رسیدم و در اینجا می خواهم نمونه های پر سود این محصول را به شما معرفی کنم تا اگر قصد فعالیت در این حوزه را دارید بتوانید از آن استفاده کنید پس با ما باشید تا بیشتر با این کار آشنا شوید.

لامپ کم مصرف 30 وات

مشخصات همگی لامپ کم مصرف 30 وات به شرح زیر است دارای ابعاد 17.5 در 5.8 سانتی تر هستند از بازدهی بین 21 تا 50 وات برخوردارند توان مصرفی این لامپ ها 30 وات است و دارای رده انرژی A هستند زاویه نوری که این لامپ ها ایجاد می کنند 360 درجه است این لامپ ها جهت ایجاد روشنایی ها مختلف مناسب هستند و مصرف انرژی آن ها بسیار کم است.

میزان جریانی که می توانند تحمل کنند 220 میلی آمپر است شکل ظاهری آن ها به صورت نیم پیچ می باشد و دارای طول عمر 8000 ساعت هستند میزان ولتاژی که مصرف می کنند بین 220 تا 240 ولت می باشد نحوه مصرف و کارایی لامپی که خریداری کرده اید را بدانید به عنوان مثال طول عمر لامپ 30 واتی 3 برابر لامپ های دیگر است برای چه مکانی می خواهید آن را تهیه کنید مثلا اگر برای آشپزخانه خریداری می شود.

لامپ کم مصرف 100 وات

قیمت لامپ کم مصرف 100 وات در بازار تعیین شده می باشد، مشتریان در بازار آنلاین با صرف هزینه کمتر موفق به خرید بهترین نمونه ها می شوند لامپ های مورد نظر طبق توان مصرفی، برند تولید کننده، روش فروش، بسته بندی، نوع لامپ و غیره تعیین می گردد.

خرید طبق لیست های تنظیم شده کمک می کند تا مشتریان راحت تر طبق شرایط خود آن ها را تهیه نمایند در ابتدای کار باید به مشخصات درج شده روی کارتن لامپ توجه نمایند وجود علامت استاندارد روی جعبه می تواند دلیل خوبی برای مرغوبیت و قابل اعتماد بودن محصولات باشد آزمایش کردن لامپ را در جلوی فروشنده فراموش نکنید، زیرا از داخل فروشگاه بیرون که رفت دیگر خرابی آن قابل قبول نیست.

لامپ کم مصرف 100 وات

لامپ کم مصرف 300 وات

قیمت لامپ کم مصرف 300 وات بسیار مناسب است، این محصول به دلیل کاهش هزینه ها در مصرف برق گزینه بسیار خوبی است و برای مشتریان بسیار به صرفه است این لامپ در بازار قیمت های مختلفی دارد، نوسانات بازار بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است اما همیشه قیمت این محصول برای مردم مناسب بوده است بازه قیمتی این لامپ 150000 تومان الی 500000 تومان است.

قیمت این محصول نسبت به کارایی زیاد و مزایای آن بسیار مناسب است ما این لامپ را با بهترین کیفیت عرضه می کنیم تا شما عزیزان با خیالی آسوده از این محصولات خریداری نمائید برای تهیه این محصول کافیست از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته تا شما عزیزان را در امر خرید راهنمایی کنند.

لامپ کم مصرف 300 وات

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *