0

عروسک روسی دخترانه اصفهان

امروزه معروفترین عروسک ها، عروسک روسی اصفهان و تهران است که با ظاهری فانتزی و بسیار زیبا بوده و با پارچه های لطیف زیبایی که تولید شده است مخاطبان زیادی را در گروه سنی مختلف جذب کرده است.

از دیرباز دختر بچه ها برای سرگرمی و بازی خود عروسکی در دست می گرفتند و ساعت ها با آن بازی می کردند. در زمان های قدیم عروسک های پارچه ای بودند که گاها مادر کودک با هنر دست خودش و طبق سلیقه ای که داشت عروسکی برای کودک خود می دوخت و فرزند خود را سرگرم می کرد.

رفته رفته با پیشرفت علم بشر و تکنولوژی شروع به ساخت عروسک های پلاستیکی با چشمان رنگی و موهای مصنوعی کردند که بسیار هم زیبا بودند و در انواع و اقسام مختلف دربازار موجود بود.

در ضمن ما به شما تضمین کیفیت و قیمت هم میدهیم و صد در صد با خرید از سایت آراد برندینگ تجربه متفاوت تری در خرید غیر حضوری خواهید داشت.

بعد از آن عروسک های زیادی تولید شدند که تنوع بسیار بالایی داشتند و بالاخره رسید به تولید و ساخت عروسک روسی که مثل عروسک های پلاستیکی که سعی میکردند دقیقا شبیه انسان باشد نیست و معمولا فقط دو نقطه به عنوان چشم در صورت این عروسک موجود است.

لباس هایی که برای این عروسک های دلبر دوخته می شود تنوع بالایی دارد و در چند مدل دخترانه، پسرانه، اسپرت، دامن مجلسی و کت و شلوار و… است که حسن سلیقه سازنده این عروسک را می رساند. طراحی دست و پای این عروسک به قدری با ظرافت دوخته شده که هر کسی ببینید ناخودآگاه دوست دارد که آن را بخرد.

عروسک روسی ارزان قیمت جدید

عروسک روسی دست ساز دختر و پسر  نوعی از عروسک های روسی ارزان قیمت جدید می باشد که طراحی جالبی دارد و دارای ظرافت بالایی است. لباس این نوع عروسک ها متناسب با فرم بدن آن ها دوخته شده است. در تولید این عروسک ها از هیچ مواد حساسیت زایی استفاده نشده است. به همین دلیل استفاده آن برای نوزادان تا بزرگسالان ضرری ندارد و استقبال فراوانی می شود.

معمولا برای ساخت عروسک روسی دخترانه دکتر از پارچه های لطیف استفاده می کنند. همچنین مو های مصنوعی برای آن ها به کار می برند. این عروسک ها ظاهری بسیار ظریف و فانتزی دارند. به همین دلیل رضایت بیشتر افراد را به خود جذب کرده اند.

از انواع عروسک هایی که جذاب و دوست داشتنی هستند و طرفداران بسیاری را این روزها مجذوب خود کرده اند، عروسک روسی زیبا کلاه دار می باشد که امروزه علاوه بر اینکه مورد توجه افراد چه کودکان و چه بزرگسالان می باشد، بلکه به عنوان دکوری در تزئینات مختلف استفاده می گردد.

ساخت عروسک روسی ولنتاین از دیگر هنر های زیبا و دوست داشتنی می باشد که در فضا های مجازی و همچنین دنیای واقعی، این روز ها افراد بسیاری به آن می پردازند. آنان بعد از یادگیری ساخت این عروسک ها، باید بتوانند  مدل های مختلفی از آن را بسازند تا تنوع کارشان بیشتر باشد. در صورتی که از تنوع کاری بالایی برخوردار باشند، به طبع آن از فروش و استقبال بیشتری نیز برخوردار می باشند.

عروسک روسی اصفهان

نوعی عروسک زیبا و دوست داشتنی با ظاهری زیبا هست که نامش عروسک روسی اصفهان است. بیشتر برای تزیین دکوراسیون اتاق کودک و گاها سالن منزل می توان از آن استفاده کرد. این عروسک اولین بار توسط یک خانم تولید شده که رشته اش طراحی گرافیک و نقاشی بوده است. این خانم در جایی بیان کرده است که این عروسک سبک زندگی او و کارهای این عروسک نشان دهنده نگاه این خانم به زندگیست.

این عروسک که به عروسک خنگ هم معروف است و با مدل های قبل از این تفاوت های زیادی دارد در دنیای امروز بسیار طرفدار پیدا کرده و سازنده عروسک روسی اصفهان را معروف و برند کرده است. این عروسکها که فقط دو چشم دارند و غیر از این ها چیزی در صورتشان نیست تبدیل به محبوب ترین عروسک های جهان شده اند و سفارش برای خرید این عروسک ها بسیار بالاست.

این نوع از عروسک که با موهایی شبیه موی انسان و پارچه هایی نرم ساخته شده است را عروسک روسی می گویند که در تهران عده ای زیادی به تولید این عروسک ها مشغول هستند.

و همانطور که گفتیم این عروسک هم در بین بزرگسالان و هم در بین کودکان محبوبیت دارد و بنا به سلیقه شخصی می توان این عروسک رادر هر جایی از فضای خانه که حال روحی خوبی به انسان می بخشد گذاشت.

چیزی که این عروسک ها را از مدل های دیگر این محصول متمایز می کند ظاهر این عروسک است که بینی و دهان ندارد و فقط دوتا چشم دارد با گونه های صورتی و گاهی موهایی که روی صورت ریخته شده و قشنگی خاصی به چهره این عروسک می دهد؛ طراحی لباس های این نوع عروسک ها بسیار جذاب است و دل هر ببیننده ای را میبرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *