0

کمپرسور باد صنعتی ایرانی

کمپرسور باد صنعتی ایرانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه های زندگی شرکتهای مختلفی از جمله شیائومی اقدام به تولید وسایلی نمودند که رفاه حال مردم در آن است یکی از این محصولات جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی lydstoاست.

این جارو شارژی دو منظوره می باشد که علاوه بر نظافت داخل منزل می توان داخل خودرو را نیز تمیز کرد و وظیفه تنظیم باد چرخهای ماشین را نیز دارد که در آراد برندینگ به تفصیل در مورد آنها صحبت شده است، به همین دلیل این وسیله برای مسافرت و سفرهای طولانی که قرار است با خودرو شخصی خود در جاده حرکت کنیم گزینه بسیار مناسب و کاربردی است که خیالمان را برای بین راه راحت می کند.

از مشخصات ظاهری این دستگاه سبک بودن آن است و ظاهری شیک و جذاب دارد و همچنین سایز کوچک جارو شارژی باعث شده است که به راحتی بتوان داخل کیف یا در داشبورد ماشین جا داد و رنگ بدنه این دستگاه خاکستری تیره می باشد و وزن آن در حدود پانصد گرم وزن دارد و جنس آن از پلاستیک فشرده و با کیفیت بالا ساخته شده است.

داشتن جارو شارژی چون به عنوان تنظیم باد استفاده می شود در بسیاری از وسایل از جمله توپ بادی، مبل راحتی بادی و وسایل دیگر نیز کاربرد دارد.

قیمت این وسیله بستگی به نرخ تورم که مهمترین دلیل تغییر قیمت است و اینکه کیفیت و جنس محصول نیز تاثیر گزار در قیمت نهایی کالا است.

کمپرسور باد صنعتی

یکی از انواع کمپرسورها، کمپرسور باد صنعتی می باشد که همانطور که از نامش پیداست در مصارف صنعتی از آن استفاده می گردد در صنعت کمپرسور نقش و جایگاه ویژه ای دارد که بسیار مهم و کاربردی می باشد زیرا تمامی دستگاه‌ها نیاز به خنک کننده هایی دارند که توسط توربینهای بادی یا کمپرسور باد از آن استفاده می شود علاوه بر بحث خنک کنندگی می توان در دستگاه های تزریق پلاستیک نیاز به دمنده دارند از آن استفاده کرد اکثر دستگاه های صنعتی نیاز به کمپرسور باد دارند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در ارتباط با دستگاه قرار می گیرد در کمپرسورهای صنعتی علاوه بر رعایت موارد ایمنی از تکنیکهای مصرف پایین انرژی استفاده شده است که هم در مصرف برق صرفه جویی شده و هم هزینه های بسیار زیاد در صنایع را کاهش دهد در کمپرسورهای باد معمولی به علت عدم استفاده پیوسته و زیاد شاید مصرف انرژی جز ضروریات نباشد اما در صنعتی به علت مصرف پیوسته کمپرسور و زمان زیاد استفاده از آن مصرف انرژی برق به وفور به نمایش در می آید و هرچه مصرف برق و انرژی کمتر باشد در هزینه های کارخانجات و مراکز صنعتی صرفه جویی می گردد در این کمپرسورها از شلنگهای فشار قوی استفاده شده است و دیواره کمپرسور از نوع ضخیم می باشد که به علت مصرف طولانی مدت و ضربه های احتمالی و فشار تولیدی زیاد باد با مشکل روبرو نگردد و بتوان از آن بهره جست.

کمپرسور باد صنعتی

جهت تهیه کمپرسور باد صنعتی باید به این نکته توجه کرد که فشار تولیدی کمپرسورهای یا در واقع باد خروجی آن بر اساس استانداردهای جهانی بر اساس متر مکعب می باشد که باید مناسب با فضای کاری و نیاز از مدل مناسب استفاده کرد مدلهای کمپرسور صنعتی در اندازه های مختلف با خروجیهای متفاوت در نوع ایستاده و یا نوع افقی تولید می شود که حتماً قبل از تهیه آن باید با متخصصین مشورت نمود و نوعی را که بیشترین بازده و کمترین اتلاف انرژی را دارد خریداری نمود.

کمپرسور باد ایرانی

با گسترش فناوریها و تکنولوژیهای ساخت ماشین آلات این روزها دستگاه کمپرسور باد ایرانی تولید شده و به دست مصرف کنندگان و مشتریان این محصول می رسد.

وجود صنایع مادر و مواد اولیه مورد نیاز در کشور ایران و بهره برداری از دانش مهندسین توانسته است صنایع ساخت کمپرسور باد را به بالاترین درجات رسانده و محصولی با کیفیت و استاندارد روز دنیا را به بازار عرضه گرداند.

کمپرسور باد ایرانی

از این محصول در صنایع بزرگ و کوچک استفاده می گردد به طور مثال برای باد کردن لاستیک ماشین پنجره خود باید از دستگاه کمپرسور باد ایرانی باد برای ببرید یا اگر می خواهید یک استخر و اسباب بازی بادی و تشک طبی بادی را باد کنید فشار هوای مورد نیاز خود را می توانید از این دستگاه را تامین نموده و با کمترین انرژی ممکن کار خود را انجام دهید.

کمپرسورها باید موتور پرقدرتی داشته باشند که بتوانند به خوبی حجم مناسبی از هوا را با فشاری تعیین شده به بیرون هدایت نماید.

کیفیت کالای ایرانی در مقایسه با قیمت آن و استانداردی که این محصولات در اختیار دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *