0

معرفی فروشگاه آنلاین تاپ مارت

فروشگاه آنلاین تاپ مارت یک اپلیکیشن کامل برای خریدهای سوپرمارکتی است. این اپلیکیشن در تلاش است فاصله شما تا محصولاتی که به صورت روزمره نیاز دارید را کم کند. این خریدها می‌تواند شامل کالاهای پرمصرفی مثل نان، تخم مرغ، شیر و ماست تا کالاهای خاص و ویژه، مثل انواع سس‌ها، پنیرها و نوشیدنی‌های انرژی‌زا باشد. اما ویژگی‌های مثبت تاپ مارت همین جا تمام نمی‌شود. در ادامه این مطلب، بیشتر درباره تاپ مارت و مزیت‌های آن گفته‌ایم.

چرا آنلاین خرید کنیم؟

فروشگاه تاپ مارت یکی از استارت آپ‌های فعالی است که در زمینه توزیع محصولات سوپرمارکتی، فعالیت می‌کند. هدف تاپ مارت، کوتاه‌ کردن فاصله مشتری تا  مراکز خرید است. چراکه بسیاری از ما به دلیل مشغله‌ها، ترافیک و دوری راه نمی‌توانیم برای خریدهای روزمره زمان زیادی بگذاریم. از سوی دیگر برخی از ما مشکلات دیگری هم داریم. مثلا بیماری، داشتن فرزند کوچک و شرایط نگهداری از سالمندان، باعث می‌شود که همه ما نتوانیم برای خریدهایمان به صورت حضوری، مراجعه کنیم. از سوی دیگر، وقتی از فروشگاهی خرید می‌کنیم، نمی‌توانیم در همان لحظه قیمت‌ها و شرایط فروشگاه‌های دیگر را هم بررسی کنیم. پس همواره این تفکر وجود دارد که شاید در فروشگاه دیگری، بتوانیم اجناس بهتری را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنیم. اما در خرید آنلاین از فروشگاه تاپ مارت، شما می‌توانید قیمت‌ محصولات را بر اساس برند، گرم، بسته بندی و… با هم مقایسه و دقیقا همان محصولی که می‌خواهید را دریافت کنید. با توجه به این مقدمه، حالا می‌خواهیم مزیت‌های تاپ مارت را ببینیم و بررسی کنیم.

بیش از 12000 محصول در یک اپ

تصور کنید که وارد فروشگاهی با بیش از 12000 محصول شده‌اید. در نتیجه احتمال اینکه بتوانید کالای مورد نظرتان را پیدا کنید، بسیار افزایش پیدا می‌کند. از سوی دیگر، تنوع بالا، کمک می‌کند محصولات را با هم مقایسه کنید. مثلا ببینید که اسپاگتی 700 گرمی زر ماکارون چه فرق‌هایی با اسپاگتی تک ماکارون دارد؟ کدام کره یا پنیر، برای شما مناسب‌تر است؟ شما می‌توانید با خیالی آسوده همه چیز را با هم مقایسه و در نهایت محصولی که به نظرتان بهتر است را به سبد خریدتان اضافه و آن‌را با دیگر انتخاب‌ها، مقایسه کنید.

امکان بررسی عکس دقیق محصول

فروشگاه آنلاین تاپ مارت، از هر محصوب عکسی دقیق و کامل را ارائه کرده است. در نتیجه می‌توانید با بررسی و دیدن عکس هر محصول، نکاتی که از نظر بسته بندی، ارتفاع و… برایتان مهم است را ببینید. این نکته کمک می‌کند، پس از آنکه محصول به دست‌تان رسید، اگر در آن مغایرت یا مشکلی دیدید، بتوانید موضوع را به تاپ مارت اطلاع دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و رفع شود.

پیک‌های اختصاصی تاپ مارت

تاپ مارت تنها اپ فروشگاهی است که با پیک‌های اختصاصی خودش کار می‌کند. در نتیجه پیک‌های تاپ مارت تنها به مشتریان این اپ خدمات اختصاصی ارائه می‌کنند. در نتیجه احتمال کسر کالا، ایجاد مشکل و یا ضعف خدمات در این بخش وجود ندارد. شرایط استخدام پیک در تاپ مارت نیز بسیار عالی است. پیک‌های تاپ مارت با حقوق، مزایا، عیدی، سنوات، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و… استخدام می‌شوند. در نتیجه، پیک‌های تاپ مارت مانند دیگر اعضای تیم در تایم کاری مشخصی برای ارائه خدمات حاضر می‌شوند. از مزایای حضور پیک‌های اختصاصی، رفع نگرانی درباره ورود افراد غریبه به محل کار یا ساختمان شماست. چرا که پیک‌های تاپ مارت افراد کاملا مشخصی هستند و به صورت ثابت به مناطق مشخصی خدمات می‌دهند. به همین دلیل با سفارش از تاپ مارت شما دقیقا می‌دانید کدام پیک قرار است به درب منزل شما مراجعه کند و نگرانی‌هایتان درباره حضور غریبه‌ها و یا کسانی که در قالب پیک به درب منازل مراجعه می‌کنند، از بین خواهد رفت.

پرداخت در محل

یکی از بهترین و ویژه‌ترین خدمات تاپ مارت، امکان پرداخت در محل است. شما می‌توانید در زمان ثبت سفارش، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید و با کارت بانکی، کارت بکشید. این مزیت کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از تاپ مارت سفارش دهید و یا اگر امکان پرداخت آنلاین نداشتید هم بتوانید از طریق اپلیکیشن تاپ مارت، سفارش‌تان را ثبت کنید. علاوه بر پرداخت در محل، تاپ مارت گزینه کیف پول هم دارد. در این گزینه شما می‌توانید مبلغ دلخواه‌تان را در کیف پول تاپ مارت ذخیره کنید تا در موقع لزوم از آن کمک بگیرید.

امکان سفارش میوه و سبزی، همراه با دیگر سفارش‌ها به زودی

به زودی می‌توانید در تاپ مارت، انواع میوه، صیفی جات و سبزی‌ها را همراه با دیگر محصولات سوپرمارکتی سفارش دهید. این محصولات همزمان با دیگر سفارش‌ها به دست‌تان می‌رسند و لازم نیست هزینه ارسال جداگانه‌ای، بابت آنها یپردازید. میوه و سبزی در تاپ مارت با تضمین کیفیت و سلامت محصول به دست‌تان می‌رسند. می‌توانید مطمئن باشید که محصول میوه و سبزی کاملا درجه یک هستند و بدون ضایعات و مشکل به دست‌تان خواهند رسید. ضمنا اگر از کیفیت میوه و سبزی‌ها راضی نباشید هم، پشتیبانی خدمات متنوعی را برایتان در نظر خواهد گرفت.

بهترین قیمت، بیشترین کد تخفیف

تاپ مارت با فروشگاه‌هایی کار می‌کند که ارائه کننده بهترین و کمترین قیمت، در بین رقبای خود هستند. البته کاهش قیمت نباید در ازای کاهش کیفیت باشد. در نتیجه با در نظر گرفتن این نکته، تاپ مارت، شما را به فروشگاه‌هایی وصل می‌کند که با بالاترین کیفیت، ارزان‌ترین و کم سودترین محصولات را ارائه می‌کند. علاوه بر این و در جهت بهبود خریدهای شما، تاپ مارت با کدهای تخفیف متنوع را نیز، کنارتان است. این کدها با شرایط گوناگون شامل، اولین خرید، کدهای همراهی، ویژه اعیاد و مناسبت‌ها و یا به صورت اختصاصی و هدیه، از طریق اینستاگرام تاپ مارت یا با پیامک ارائه می‌شوند. با تاپ مارت می‌توانید سفارش‌های خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت دریافت کنید.

چگونه با تاپ مارت کار کنیم؟

برای دریافت اپلیکیشن تاپ مارت و ثبت سفارش در آن، کافی است برای نصب تاپ مارت وارد کافه بازار یا سایت تاپ مارت شوید. سپس اطلاعات و آدرس خود را وارد کنید تا کد تخفیف 40000 تومانی خرید اول را دریافت کنید. پس از آن می‌توانید سوپرمارکت‌های اطراف خود را ببینید و سفارش‌تان را در سوپر مورد نظرتان برای همان روز یا فردا، در ساعت مورد نظرتان ثبت کنید. با این روش شما می‌توانید در زمان مناسب‌تان، خریدتان را ثبت کنید.

در این مطلب به بررسی مزیت‌های تاپ مارت پرداختیم و آن‌را از جنبه‌های گوناگون بررسی کردیم. تمام این فعالیت‌ها و ایده‌هایی که باعث می‌شود تاپ مارت با دیگر اپلیکیشن‌های هم رده خود فرق کند را برایتان شرح دادیم. با انتخاب تاپ مارت و خرید از آن، در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *