0

«معرفی انواع سبد گل و تاج گل تبریک»

معرفی انواع سبد گل و تاج گل تبریک

خرید سبد گل همواره برای افرادی که از حسن سلیقه بالایی برخوردار هستند، گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن می باشد. با خرید سبدهای گل، احساسات متفاوت و ارزشمندی را به افراد ابراز می کنیم. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند از خرید سبد یا تاج گل برای ابراز تبریک و احساسات  بهره مند شوند. در چنین حالتی انتخاب  یک گل مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی در دید مخاطب مورد نظر داشته باشد.

گل ها از زمان های دور تاکنون برای ابراز شادباش، تبریک، تسلیت، همدردی، ابراز علاقه، نوید خبر خوش و نیک و … غیره مورد استفاده قرار می‌ گرفتند. اگر علاقه مند هستید تا در مورد تاج گل‌های زیبا برای شادباش و مبارک باد بیشتر بدانید؛ پیشنهاد می کنیم به مقاله ای که اخیرا در سایت tejaratonline.ir منتشر شده است، مراجعه کنید.

انواع سبد گل

گل یکی از بهترین هدایای مناسبتی است که می تواند به بهانه های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. یک سبد گل با طراحی متفاوت می تواند حس شادی را در فرد گیرنده هدیه به وجود آورد. این موضوع به علت بار احساسی گل می باشد. در واقع شما با این شیوه احساسات خود را به فرد مورد نظر القا می کنید. مثلاً اگر از موفقیت فردی در المپیاد خوشحال هستید و برای تبریک به او سبد گل هدیه می دهید، احساس خوشحالی تان به راحتی ابراز می گردد و فرد دریافت کننده این احساس را به خوبی متوجه می شود.

نحوه طراحی سبد گل و معرفی انواع آن

برای طراحی سبد گل از سبدهای حصیری بدون دسته یا دسته دار استفاده می شود. این نوع سبدها معمولاً از جنس چوب هستند. چوب ها پیوند عمیقی با طبیعت دارند و می توانند احساسات انسانی را بهتر ابراز کنند. البته سبدهایی که برای اهدای گل در بازار وجود دارند، از تنوع قابل توجهی برخوردار می باشند. افراد می توانند بر حسب سلیقه سبد گل را انتخاب کنند. البته نوع مناسبت و تبریک نیز در انتخاب سبد اهمیت قابل توجهی دارد.

برای سبد های گل از اشکال متنوع در اندازه و سایزهای مختلف استفاده می شود. باکس های گل نیز گاهی به جای این سبدها مورد استفاده قرار می گیرند. برای تعیین سایز سبدهای گل بهتر است ابتدا مناسبت و بهانه تبریک را مدنظر داشته باشید.

باکس ها و سبدهای گل به شکل متفاوت و ممتازی قابلیت تزیین دارند. یکی از دلایلی که این نوع هدایا بسیار مورد استقبال قرار می‌ گیرند، شیوه تزیین متفاوت آن هاست. چنین کادوهایی می ‌توانند به عنوان بخشی از دکور منزل یا محیط کار نیز مورد استفاده قرار بگیرند. همه ما تمایل داریم هدایای انتخابی مان برای چیدمان فضاهای مختلف هم گزینه مناسبی باشند.

انواع سبدهای گل

یکی از مناسبت های همیشگی، تبریک روز تولد است. بسیاری از افراد تمایل دارند در روز تولد گل هدیه بگیرند، یک سبد گل می تواند هدیه ارزشمندی برای تبریک روز تولد باشد. این گل علاوه بر اینکه احساسات شما را به طرف مقابل به خوبی منتقل می کند، باعث افزایش صمیمیت شما با او نیز خواهد شد. ضمن اینکه انتخاب چنین هدیه ای بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. در چنین شرایطی اگر شما هدیه دیگری برای تبریک روز تولد انتخاب کرده باشید، زیبایی هدیه خود را با خرید گل تبریک دو چندان می کنید. همچنین اگر تنها هدیه شما یک سبد گل با تزیین فوق‌العاده باشد، باز هم کادوی تولد شما جذاب خواهد بود.

خرید تاج گل تبریک
خرید تاج گل

سالگرد ازدواج، ولنتاین، ابراز علاقه بین زوجین و… می تواند بهانه گل خریدن باشد.

در برخی از موارد نیز برای عیادت افراد بیمار از سبد گل بهره‌مند می ‌شویم. این سبدها می‌توانند روحیه بیمار را تقویت کنند و حس خوشحالی او را افزایش دهند. توجه داشته باشید سبدهایی که برای عیادت بیمار انتخاب می ‌شوند، نباید خیلی بزرگ باشند. چون در این صورت امکان نگهداری آن ها در اتاق بیمار سخت خواهد بود. ضمن اینکه بهتر است سبد انتخابی شما به گونه‌ ای باشد که بتوانید آن را به راحتی حمل و نقل کنید.

 

روز زن و مرد از دیگر مناسبت های همیشگی برای هدیه دادن است.  گل ها به علت تنوع رنگ و مدل گزینه مناسبی برای هدیه دادن در روز زن و مرد می باشند. بسیاری از فرزندان نیز در این روز برای پدر و مادر گل تبریک می خرند.

تبریک روز معلم

سبد گل می تواند برای تبریک روز معلم یک کادوی فوق العاده باشد. به شما توصیه می کنیم برای خرید گل تبریک روز معلم از سایز متوسط بهره مند شوید. سایزهای متوسط از جلوه قابل توجهی برخوردار هستند و هزینه کمتری را نیز به خود اختصاص می‌ دهند. همچنین تزیین جذابی نیز به همراه دارند.

قطعاً گل ها به دلیل لطافت و زیبایی که دارند، برای هدیه دادن به هر فردی گزینه بسیار مناسبی هستند. شما می توانید برای روز معلم از گل های همچون لیلیوم، شب بو و آنتوریوم بهره مند شوید.

انواع تاج گل

تاج گل مانند سبد گل یکی دیگر از هدایای فوق العاده است که برای مراسم و جشن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تاج‌های گل حالت تشریفاتی و رسمی دارند و معمولا برای مراسم های خاصی همچون بازدید از مکان های تازه افتتاح شده، مراسم عروسی، برگزاری کنفرانس و … مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع تاج های گل برای خوش آمد گویی به مهمانان و حاضران اهمیت دارند.

تاج های گل برای دو مقوله تبریک و خوش آمد گویی مورد استفاده قرار می گیرند. در چنین حالتی بسیاری از افراد و نزدیکان ما برای ابراز شادی و رضایت از کار ما یا مکان تازه تاسیس شده تاج گل تبریک می‌ فرستند. این تاج‌ های گل از زیبایی و تنوع بسیاری برخوردار هستند و دید بصری جذابی را برای بازدید کنندگان به وجود می آورند.

معرفی گل تبریک
گل تبریک

برای اینکه تاج گل تبریک از زیبایی و جلوه قابل توجهی برخوردار باشد، بهتر است از گل های متناسب با فصل بهره مند شوید. چون در این صورت هدیه شما دوام بیشتری خواهد داشت و مدت زمان طولانی تری شادابی خود را حفظ خواهد کرد. در غیر این صورت عمر گل کوتاه خواهد شد.

ترکیب گل ها در آرایش تاج و سبد گل از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. برخی از تاج ها از گل های سفید در راس استفاده می کنند. این مسئله آرایش تاج را جذاب و شاخص تر می کند.

برای فضاهای نمایشگاهی نیز گل های مقاوم اهمیت قابل توجهی دارند. چون این گل ها باید تا آخر تایم نمایشگاه تازه و با طراوت به نظر برسند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *