0

معرفی خدمات تیکا

معرفی خدمات تیکا

یادگیری یک زبان جدید، همواره یک چالش بزرگ برای همه ما بوده است. یادگیری یک زبان خارجی، متناسب با اهداف افراد دلایل متعددی دارد. برای مثال برخی برای مهاجرت و بعضی‌ها برای پیشرفت شغلی به یادگیری زبان جدید می‌پردازند. نکته حائز اهمیت این است یادگیری زبان در دنیای تکنولوژی‌ها و ارتباطات یکی از ضروریات زندگی هر انسانی است.

یکی از دغدغه‌های بزرگی که زبان‌آموزان با آن مواجه هستند، یافتن یک آکادمی زبان خوب است که نیازهای زبانی‌شان را متناسب با توانایی‌هایشان برطرف نماید. علاوه بر این دسترسی به مدرس زبان آنلاین که باتجربه و مجرب باشد بسیار دشوار است. واقعیت این است برای یافتن یک آکادمی زبان مناسب، باید معیارهایی را مدنظر داشته باشید و بر اساس این معیارها به مؤسسه‌های مورد نظرتان امتیاز دهید و سپس گزینه‌ای که بیشترین امتیاز را داشت، انتخاب نمایید.

در این مقاله ابتدا مزایای یادگیری زبان جدید و معیارهای یک آکادمی زبان خوب را بررسی می‌کنیم و در ادامه به معرفی خدمات آموزشگاه زبان تیکا، یکی از بهترین آکادمی‌های آموزش زبان، می‌پردازیم.

چرا زبان جدید یاد بگیریم؟

  1. برقراری ارتباط

یکی از ارزشمندترین جنبه‌های تجربه انسانی، توانایی ما در برقراری ارتباط با دیگران است. حال تصور کنید با یک شخص به زبان خودش ارتباط برقرار کنید، چه تجربه شیرینی! دوزبانه‌ها فرصت بی‌نظیری برای برقراری ارتباط با طیف وسیع‌تری از افراد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دارند.

  1. ارتقای شغلی

یکی از مزایای مهم داشتن دانش یک زبان جدید، ارتقای موقعیت شغلی شما است. در حال حاضر اولویت شرکت‌های بزرگ در استخدام افرادی است که بیش از یک زبان بلد باشند. اگر می‌خواهید موقعیت شغلی خوبی داشته باشید، توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر برای تقویت مهارت‌های زبانی خود اقدام نمایید.

  1. بهبود عملکرد مغز

افرادی که به بیش از یک زبان صحبت میکنند، حافظه بهتری دارند. در این افراد مهارت های حل مسئله، تمرکز و مهارت های شنیداری نشسبت به سایرین قوی تر است. این افراد توانایی انجام چندین کار به صورت همزمان را دارند. خلاقیت در این افراد موج میزند و در شرایط مختلف انعطاف پذیر هستند. همچنین یادگیری زبان های مختلف از پیری ذهن و زوال عقل جلوگیری میکند.

  1. آشنایی با فرهنگ مردم سایر کشورها

زبان تنها ابزار کاربردی برای ارتباط با فرهنگ‌های دیگر مردم دنیا است. توانایی برقراری ارتباط به زبان دیگر ما را در معرض آشنایی با سنت‌ها، مذاهب، هنر و تاریخ مردم مرتبط با آن زبان قرار می‌دهد. این موضوع، باعث افزایش همدلی میان ما و افراد دیگر می‌شود.

در انتخاب یک آکادمی زبان خوب به چه معیارهایی توجه کنیم؟

انتخاب یک آکادمی زبان خوب

می‌دانیم که شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال بهترین آکادمی آموزش زبان هستید، برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید؛ حتما معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

تجربه

داشتن تجربه گسترده در آموزش زبان‌های خارجی، مهم‌ترین معیاری است که باید در انتخاب خود در نظر بگیرید. خیلی مهم است که اساتید آکادمی زبان موردنظر بدانند هر فرد نیازهای متفاوتی در یادگیری دارد و باید سبک تدریس خود را بر اساس این نیازها تطبیق دهد. آکادمی آنلاین زبان تیکا، با دارابودن اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف آموزش زبان، آماده خدمت‌رسانی به شما است. یک از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که راجع به اساتید این آکادمی وجود دارد این است که بسیاری از اساتید این موسسه در کشورهایی زندگی می‌کنند که در حال تدریس زبان آن هستند و چه چیزی بهتر از این! شما علاوه بر یادگیری زبان موردنظر از تجربیات این اساتید از زندگی در کشور مربوطه نیز مطلع خواهید شد.

دوره‌های جامع آموزش زبان

یک مدرسه انگلیسی خوب باید دوره‌های آموزش زبان جامعی داشته باشد که سطوح و اهداف مختلف را در بر بگیرد. دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی باید مفید و کاربردی باشند. دوره‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشند که نیاز افراد مختلف با علایق متفاوت را رفع کنند. تنوع دوره‌های آموزش زبان آکادمی تیکا، زبان زد است. در این آکادمی هم کلاس‌های گروهی برگزار می‌شود و هم کلاس خصوصی. همچنین اگر به دنبال دوره‌های تک‌منظوره همچون دوره‌های آیلتس یا مکالمه هستید، تیکا را در اولویت قرار دهید. در ضمن لازم به یادآوری است که دوره‌های آموزش زبان این آکادمی چهارده زبان زیر را پوشش می‌دهد:

  • انگلیسی
  • آلمانی
  • فرانسه
  • ترکی استانبولی
  • کره‌ای
  • روسی
  • عربی
  • اسپانیایی
  • ایتالیایی
  • چینی
  • هلندی
  • ژاپنی
  • سوئدی
  • هندی

زمان کلاس انعطاف‌پذیر

بزرگسالان معمولا بخش عمده روز خود را در محل کار سپری می‌کنند و کودکان و نوجوانان نیز مشغول تحصیل در مدرسه یا دانشگاه هستند؛ بنابراین زمان کلاس‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که لطمه‌ای به سایر بخش‌های زندگی شما نزند. مدارس انگلیسی خوب جدول زمانی انعطاف‌پذیری را برای کلاس‌های خود ارائه می‌دهند تا افراد به‌راحتی و با خیالی آسوده به یادگیر زبان بپردازند. یکی از خدماتی که تیکا به زبان‌آموزان خود ارائه می‌دهد، برگزاری دوره‌های گروهی و کلاس‌های خصوصی به‌صورت آنلاین است و در زمان‌بندی کلاس‌ها نیز نظر زبان‌آموزان تا حد زیادی تاثیرگذار است.

هزینه مدرس زبان آنلاین

هزینه کلاس‌های زبان همواره یکی از بارزترین مسائلی است که ذهن زبان‌آموزان را به خود مشغول می‌کند. به‌واقع باتوجه‌به شرایط اقتصادی کنونی، هزینه دوره آموزشی بسیار مهم است. آکادمی تیکا، دوره‌های مختلف آموزش زبان خود را با قیمتی مناسب و با بالاترین کیفیت در اختیار زبان‌آموزان خود قرار می‌دهد؛ بنابراین با خیالی آسوده در دوره‌های آموزش زبان این آکادمی شرکت نمایید. همچنین این آکادمی شرایط پرداخت ویژه‌ای برای مشتریان خود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران تیکا به‌صورت تلفنی در تماس باشید.

آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا

آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا

شاید تصور کنید دشوار‌ترین بخش یادگیری یک زبان جدید، یادگیری واژگان و تلفظ آنها یا یادگیری دستور زبان است؛ اما شاید جالب باشد که بدانید دشوارترین بخش یادگیری یک زبان خارجی حفظ انگیزه برای یادگیری آن زبان و ادامه‌دادن راهی است که در آن قدم گذاشته‌اید. شاید بپرسید برای حفظ انگیزه چه باید کرد؟ یکی از مهم‌ترین عواملی که شما را در این راه ثابت‌قدم نگه می‌دارد، مدرسه زبانی است که برای یادگیری انتخاب می‌کنید.

یک آکادمی آموزش زبان خوب، باید با استفاده از روش‌های نوین و متناسب با نیاز هر فرد، از یک سبک آموزشی خاص برای آموزش زبان به او استفاده نماید. آکادمی آنلاین زبان تیکا، با دارابودن اساتید مجرب و دوره های آموزش زبان جامع؛ یکی از بهترین مدارس آموزش زبان است. در این آکادمی چهارده زبان زنده دنیا آموزش داده میشود. دوره های آموزشی این آکادمی بسیار متنوع هستند؛ این دوره ها هم به صورت گروهی و هم به صورت خصوصی برگزار میشوند. علاوه بر این دوره های تک منظوره همچون آموزش آیلتس و مکالمه نیز برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است. هزینه دوره های این آکادمی بسیار مقرون به صرفه است. دوره ها کاملا آنلاین هستند؛ بنابراین میتوانید به راحتی برنامه ریزی کنید و زمان خود را مدیریت نمایید.

کلاس‌های آنلاین تیکا

یکی از مزایایی که باعث شده آکادمی زبان تیکا به یکی از بهترین‌ها بدل شود، برخورداری از مدرس زبان آنلاین و غیرحضوری بودن کلاس‌های آن است. مطمئنا باید زمان زیادی را صرف رفتن به یک کلاس حضوری کنید، از هدررفتن زمان که بگذریم، خستگی و خطرات راه را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. کلاس زبان آنلاین باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. البته ناگفته نماند هر کلاس آنلاینی هم ارزش شرکت ندارد. کلاس آنلاین باید باکیفیت باشد و بازده خوبی به همراه داشته باشد. تیکا از اساتید مجرب برای برگزاری کلاس‌های خود استفاده می‌کند و یادگیری زبان‌آموزان برایش مهم است.

اساتید زبان تیکا

نکته جالب‌توجه درباره آکادمی تیکا این است که امکان دسترسی به معلم خصوصی زبان را نیز خواهید داشت. در تیکا اساتیدی هستند که در کشوری زندگی می‌کنند که زبان آن را تدریس می‌نمایند؛ یعنی تیکا علاوه بر اینکه امکان یادگیری زبان را برای شما فراهم کرده است، باعث شده است تا از تجربیات اساتید از زندگی در یک کشور خارجی استفاده لازم را ببرید و با فرهنگ مردم سایر کشورها بیشتر آشنا شوید. بنابراین با شرکت در کلاس‌های تیکا از استاد خصوصی زبان نیز بهره‌مند خواهید بود.

دوره‌های باکیفیت با هزینه کم تنها در تیکا

تیکا مفتخر است که فرصتی را فراهم آورده تا تمامی افراد، با هر سطحی از درآمد، بتوانند در دوره‌های آموزش زبان این آکادمی شرکت کنند و به‌راحتی زبان دلخواهشان را بیاموزند. تیکا همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد؛ با این هدف که هیچ فردی به دلیل مشکلات مالی از آموزش عقب نماند. برای مثال، این آکادمی برای رزرو کلاس‌های با جلسات محدود (حدود 5 تا 10 جلسه) تخفیف بسیار خوبی به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. تنها هدفی که تیکا دنبال می‌کند، جلب رضایت زبان‌آموزان و آموزش اصولی زبان به آن‌ها است.

هزینه کلاس‌ها را می‌توانید از طریق پلتفرم آنلاین وب‌سایت تیکا پرداخت نمایید. درضمن اگر در حین پرداخت به هر دلیلی همچون قطعی اینترنت دچار مشکل شدید و بدون اینکه واریزی صورت بگیرد، وجهی از حسابتان کم شد اصلا نگران نباشید؛ زیرا، وجه کم شده، مجددا به حساب شما برگشت داده می‌شود. خوشبختانه، تیکا تمامی مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه همچون اینماد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و … دریافت نموده است؛ بنابراین، پرداخت شما کاملا ایمن خواهد بود.

پرداخت اعتباری دوره‌ها در تیکا

چنانچه به هر دلیلی امکان پرداخت هزینه دوره‌های ترمیک را ندارید، می‌توانید از خدمت پرداخت اعتباری تیکا بهره ببرید. در این روش در یک تاریخ مشخص که خود زبان‌آموز تعیین می‌کند، هزینه از وی دریافت می‌شود. به‌این‌ترتیب، زبان‌آموز بی‌هیچ دغدغه‌ای می‌تواند به یادگیری زبان موردنظر خود بپردازد و از فرایند آموزش لذت ببرد.

جلسات آموزشی در تیکا

یکی دیگر از امکانات ویژه تیکا، برگزاری جلسات آموزشی مقرون به صرفه است. همه افراد به جلسات زبان تیکا دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید ابتدا کلاس موردنظرتان را بررسی نمایید و سپس اقدام به ثبت در دوره موردنظر کنید. کمتر آموزشگاه زبانی را می‌یابید که خدمات آنلاین باکیفیت را به زبان‌آموزان خود ارائه نماید؛ اما هدف چیزی فراتر از کسب درآمد است، این آکادمی زبان به دنبال ارائه دوره‌های باکیفیت است تا بتواند تمام نیازهای زبان‌آموزان خود را برطرف نماید.

چهارده زبان مختلف در تیکا آموزش داده می‌شود!

به‌ندرت مدرسه زبانی پیدا می‌کنید که تمام زبان‌های معروف دنیا را آموزش دهند؛ اما این قابلیت در تیکا مشاهده می‌شود. در این آکادمی، چهارده زبان مختلف آموزش داده می‌شود!

سخن پایانی

یادگیری یک زبان جدید، دری رو به یک دنیای جدید را برای ما می‌گشاید. دنیایی از سنت‌ها، مذهب‌ها، فرهنگ‌ها و تاریخ مردمانی که سالیان طولانی در زمین زیسته‌اند. یادگیری زبان جدید؛ یعنی برقراری ارتباط و همدلی با آدم‌های مختلف در سراسر دنیا. برای تحقق این اتفاقات زیبا، باید به‌صورت اصولی زبان بیاموزیم؛ بنابراین لازم است به یک مدرسه زبان باکیفیت مراجعه کنیم. یک آموزشگاه زبان باکیفیت، آموزشگاهی است که اساتید باتجربه و ماهری داشته باشد، دوره‌های آموزشی آن جامع باشد و از همه مهم‌تر هزینه دوره‌هایش مناسب باشد.

آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا، تمام ویژگی‌های گفته شده را دارا است و نیازهای زبانی شما را متناسب با میزان توانایی‌های شما برطرف می‌نماید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *