0

معرفی روش های درست و غلط درآمد زایی و سودآوری

سودآوری

اگر قصد دارید در مدت زمان کوتاهی به یک سود معقول و شرایط معیشتی مناسب دست یابید به شما توصیه می کنیم با استفاده از تجربه و کالاهایی که برای فروش در اختیار شما قرار می دهیم شروع به کسب و کار در زمینه معاملات عطر و ادکلن های مرغوب کنید و با این روش به سود برسید.

اسانس عطری صنعتی

اگر بپرسید که که اسانس عطری صنعتی چیست باید به شما بگوییم که اسانسها در واقع ماده ای هستند که با انجام یک عملیات فیزیکی از گیاهی که بو دارد تهیه می شوند که عموما نوشته هایی که روی ظرف شیشه ای اعمال می گردد باید روی بسته بندی کارتنی نیز وجود داشته باشد.

مواردی نیز وجود دارد که خریدار با تمايل به تهیه تستر این محصول می خواهد ماندگاری یا وجود حساسیت و آلرژی به این عطر را بررسی نماید در این مورد فروشنده با اعمال تستر محصول با حجمی بسیار کم، می تواند تمایل خریدار را محقق سازد، تستر محصول در داخل ظرفهای اسپری که حجم ده الی بیست گرمی را دارا است عرضه می گردد.

عموما خرید حجم عمده این محصول از شرکتهایی انجام می گیرد که خود به صورت مستقیم واردکننده این نوع از عطرهای اصل هستند بدین ترتیب فعالان این زمینه با اعمال نام نمایندگی توانسته است اعلام مشخصی را برای عرضه مستقیم عطر و ادکلن خارجی از خود نشان دهند.

اسانس عطر

هر اسانس عطر دارای چندین قسمت مختلف می باشد و محلول آن از چندین ماده و مایع تشکیل شده است که اما نوع دیگر از انواع اسانسهای بی نظیر قابل تهیه اسانس عطر لالیک لامور می باشد، این عطر یک نوع عطر خنک می باشد که بسیار شیرین بوده و نتهایی که دارد شامل ترنج و گل رز و بهار نارنج و دیگر عناصر می باشد.

این عطر در نتهای ابتدایی دارای ترنج و بهار نارنج و رز می باشد در نتهای میانی این عطر می توان شاهد گل مریم و یاس و گاردنیای یاسمنی بود و در نتهای پایانی رایحه های چوب صندل سفید و مشک و سدر را به رخ می کشد، لالیک لامور مدت زمان زیادی نیست که پا به بازار گذاشته است و در همان ابتدای ورودش به بازار عطر توانست بسیاری از بانوان و حتی اقایان را شیفته رایحه بی نظیر خود کند.

این عطر در دسته عطرهایی قرار می گیرد که می تواند حس سربلندی و عزت نفس را به شخص القا کند و به علت گل فام و هوس برانگیز بودن یک انتخابی بسیار اغواگر بوده و می تواند شما را شگفت زده کند.

 

اسانس عطر

 

ادکلن گرم

هر شخصی باید کلکسیون ادکلن گرم و سرد و شیرین داشته باشد که متناسب با شخصیت شما و بر گرفته از شخصیت شما باشد که در هنگام خرید ادکلن حتما باید دقت کنید که مزاج شما گرم می باشد یا سرد و با توجه به آن ادکلن مناسب را خریداری کنید.

زیرا اگر به مزاج خود توجه نداشته باشید و عطر یا ادکلنی که مناسب مزاج شما نیست تهیه کنید ممکن است در سلامت و روحیه شما تاثیر بدی بگذارد مثلا افرادی که طبع گرمی دارند اگر از عطرهای گرم استفاده کنند باعث ایجاد سردرد در آنها می شود.

اما افرادی که طبع سردی دارند بوی ادکلنهای گرم به آنها حس گرما و آرامش می دهد پس حتما قبل از آنکه ادکلن را خریداری کنید مطمعن شوید که مزاج شما چه نوعی است تا بتوانید ادکلنی خریداری کنید که با طبع و مزاج شما سازگاری داشته باشد.

مثلا برای افرادی که دارای مزاج صفراوی می باشند ادکلنهای سرد و خنک مناسب می باشد از ویژگیهای افراد با مزاج صفراوی می توان به پر انرژی بودن و پر تحرک بودن آنها اشاره کرد.

 

ادکلن گرم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *