0

معرفی بازارهای لوکس و مدرن آنتالیا

اگر بخواهیم یکی از محبوب‌ترین شهر‌های خارجی برای برگزاری تور‌ها در ایران را نام ببریم، قطعا آنتالیا یکی از اولین گزینه‌ها خواهد بود. تور آنتالیا (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-antalya) در انواع مختلفی با قیمت‌های متنوع برگزار می‌شود و سالانه افراد بسیاری از آن‌ها برای سفر استفاده می‌کنند. آنتالیا جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیاری دارد و امکانات مناسبی را برای مسافران فراهم کرده است.

یکی از برنامه‌هایی که بسیاری از مسافران در سفر خود به آنتالیا روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند بازدید از مراکز خرید مدرن و متنوع است. حتی اگر خرید جنس یا کالای خاصی را هم در سر نداشته باشید، بدون شک بازدید از بازار‌های لوکس آنتالیا و گشت‌وگذار میان مغازه‌های مدرن برای شما جالب خواهد بود.

در این‌‌مطلب می‌خواهیم تعدادی از لوکس‌ترین بازار‌های آنتالیا را نام‌برده و درباره آن‌ها کمی صحبت کنیم. اگر به این‌موضوع علاقه دارید یا قرار است به آنتالیا سفر کنید، حتما مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

مرکز خرید ای تی ام دیپو اوت لت

یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا که افراد بسیاری برای خرید و بازدید به آن مراجعه می‌کنند، مرکز خرید ای تی ام دیپو اوت لت است. این‌مرکز بهترین فرصت را برای علاقه‌مندان به خرید لباس‌های برند فراهم کرده است. بسیاری از برند‌های معروف و معتبر در این‌مجموعه حضور دارند و کافی است سری به آن‌ها بزنید.

لباس‌های ورزشی، ساحلی و لباس‌های بچه‌گانه در انواع طرح‌ها و مدل‌ها در این‌مرکز وجود دارند. اگر در خرید لباس سخت‌گیر هستید یا باید مغازه‌های بسیاری را برای خرید یک لباس بگردید، تنوع محصولات این‌مرکز نیاز‌های شما را برآورده می‌کند. اغلب جنس‌های ارائه‌شده در مرکز خرید ای تی ام دیپو اوت لت کیفیت بالایی دارند و نکته جالب این است که قیمت‌های مناسبی را برای کالا‌ها مشاهده می‌کنید.

جومارتسی پازار

اگر بخواهیم چند مورد از معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا را نام ببریم حتما باید به جومارتسی پازار اشاره کنیم. جومارتسی پازار در یکی از مناطق مسکونی لوکس آنتالیا قرار گرفته و در روز‌های یکشنبه نیز فعال است. افراد بسیاری به جومارتسی پازار مراجعه می‌کنند و اگر به این‌بازار خیابانی بروید با شلوغی بسیاری روبه‌رو خواهید شد.

پارچه، ادویه، سوغاتی‌های ترک و میوه‌های تازه از اقلامی هستند که در جومارتسی پازار پیدا خواهید کرد. اگر با تور آنتالیا به ترکیه سفر می‌کنید، حتما زمانی را برای خرید و بازدید از جومارتسی پازار اختصاص دهید.

مرکز خرید ترا سیتی

یکی از مراکز خرید محبوب آنتالیا که مسافران و تور‌های بسیاری برای خرید یا بازدید به آن مراجعه می‌کنند، پاساژ بزرگ و مدرن تراسیتی است. اگر دوست دارید بخشی از سفر خود را به خرید اختصاص دهید، بدون شک تراسیتی یکی از مراکزی است که باید برای آن، وقت جدا‌گانه و خاصی را در نظر بگیرید.

پاساژ ترا سیتی یکی از لوکس‌ترین مجموعه‌های خرید آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. تراسیتی کار خود را از سال 2011 آغاز کرده و امروزه مجموعه متنوعی از فروشگاه‌ها در آن حضور دارند. تراسیتی در چهار‌طبقه حدود 180 واحد را جای‌داده و میزبان بسیاری از برند‌های معروف دنیا است. از‌جمله آن‌ها می‌توان به برندهای معروفی مانند زارا، تامی، لاگوست، نایک و … اشاره کرد. علاوه بر مراکز خرید، امکانات رفاهی مناسبی مانند رستوران و فودکورت برای آسایش مراجعان ایجاد کرده‌اند.

راهنمای سفر به آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا که فروشگاه‌هایی بسیاری دارد مرکز خرید مارک است. برند‌های معروف بسیاری در این‌مرکز حضور دارند که با تنوع خوبی آماده ارائه کالا به مشتریان هستند. برند‌هایی مانند سراسر، دریموند، آلتینیلدیز و ایپکیول در مرکز خرید مارک شعبه اختصاصی دارند.

اگر دوست دارید کالا‌های اصل این‌برند‌ها را خریداری کرده یا مدل‌های جدید آن‌ها را ببینید، حتما در برنامه سفر خود، زمانی را به بازدید از مرکز خرید مارک اختصاص دهید. مرکز مارک از گذشته فعال بوده و کار خود را از محوطه یک ایستگاه اتوبوس شروع کرده تا امروز که به یکی از مراکز خرید معتبر آنتالیا تبدیل شده است. این‌مرکز از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعال است.

ایکی کاپیلی هان

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید آنتالیا که امروزه می‌توان آن را در لیست مراکز خرید لوکس و مدرن آنتالیا قرار داد، مرکز خرید ایکی کاپیلی هان است. در سفر با تور آنتالیا حتما برنامه منظمی برای بازدید از مراکز خرید داشته باشید.

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان یکی از مواردی است که بهتر است در گزینه‌های بررسی شما بوده و به آن مراجعه کنید. این‌مرکز همه روز‌ها از ساعت 10 صبح تا نزدیک نیمه‌شب فعال است و مشتریان آن در حال خرید هستند. هنوز نماد‌هایی قدیمی از همان کاروان‌سرای قرن چهارده را در نقاطی از مرکز می‌بینید و می‌توانید از تماشای مسگران پشت بازار لذت ببرید.
البته درست است که جای بازار مسگران و برنج‌کاران تغییری نکرده، اما تجهیزات و کارگاه‌‎های آن‌ها نیز دستخوش تغییرات شده و کارگاه‌های مدرنی را برای آن‌ها مشاهده می‌کنید.
شما دوست دارید در سفر به آنتالیا از کدام‌یک از مراکز خرید بازدید کنید؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *