2

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید شیرآلات

شیرآلات

شیرآلات مهم‌ترین بخش از تجهیزات ساختمانی هستند که در پایان اجرای پروژه در قسمت‌های مختلف ساختمان نصب می‌شوند. این روزها پیشرفت تکنولوژی و صنعت تأثیر خود را بر تولید شیرآلات مختلف ساختمانی نیز اعمال کرده و انواع مختلف این تجهیزات در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. از آنجا که این محصولات توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند و تشخیص کیفیت یا اصالت آن‌ها برای افرادی که تجربه‌ای در زمینه خرید شیرآلات ندارند، کمی دشوار است، خرید از یک فروشگاه معتبر اهمیت بیشتری می‌یابد. در واقع کاربران می‌توانند با تکیه بر اعتبار فروشگاه با اطمینان به خرید شیرآلات بپردازند. قبل از این که به معرفی بهترین فروشگاه بپردازیم، بهتر است کمی راجع به دسته‌بندی انواع شیرآلات و لزوم توجه به خرید آن‌ها صحبت کنیم.

شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات آشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و تنها زمانی می‌توان به استفاده بهینه از این محیط رسید که تمام شریان‌ها و المان‌های آن سالم و برقرار باشند. شیرآلات آشپزخانه جزو آن دسته از تجهیزاتی هستند که به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین در استفاده از شیرآلات صرفا به دنبال تأمین آب شرب نیستیم. اگر شیر آب طراحی درستی نداشته باشد، قطعا شستن ظروف و بسیاری از کارها به یک امر خسته‌کننده تبدیل می‌شود. علاوه‌بر آن این روزها افراد به طراحی دکوراسیون داخلی خود اهمیت بسیار زیادی می‌‌دهند و شیرآلات آشپزخانه نقش بسیار مهمی در طراحی یک آشپزخانه زیبا دارند. شیرآلات آشپزخانه در مدل‌ها و انواع مختلفی از قبیل شیرآلات متصل به سینک، متصل به دیوار و متصل به پیشخوان ‌طراحی و تولید می‌شوند. در شیرآلات متصل به سینک با توجه به فاصله کمی که بین شیر و سینک وجود دارد باید در انتخاب اندازه شیر دقت بیشتری کنید.

در مورد مدل‌های دیگر نیز این نکته مطرح می‌شود، اگر فاصله شیر با سینک استاندارد نباشد، آب به بیرون می‌پاشد. بنابراین قبل از خرید شیرآلات آشپزخانه باید به نحوه اتصال آن دقت کنید و سپس راجع به طرح ورنگ و برند آن تصمیم بگیرید. انتخاب شیرآلات نیز بر اساس معیارهایی از قبیل طراحی و سبک آشپزخانه، میزان هزینه‌ای که در اختیار دارید و فاکتورهای دیگر انجام می‌شود.

شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرآلات سرویس بهداشتی دارای انواع مختلفی هستند و هر مدل از آن‌ها نیز از قابلیت مشخصی برخوردار است. شیرآلات سرویس بهداشتی معمولا در مدل‌های اهرمی و کلاسیک عرضه می‌شوند. علاوه‌بر آن، این نوع شیرآلات بر اساس نحوه نصب و نوع عملکرد نیز در دسته‌بندی‌های مختلفی جای می‌گیرند. به عنوان مثال شما می‌توانید برحسب نوع کاربری سرویس بهداشتی خود انواع شیرآلات توکار، روکار، اهرمی و کلاسیک را تهیه کنید. در شیرآلات توالت تو کار تمام تجهیزات به جز دسته تنظیم آب داخل دیوار قرار می‌گیرند. این مدل از شیرآلات بیشتر در دسته محصولات لوکس قرار می‌گیرند و طبیعتا قیمت بالاتری دارند‌. نصب این نوع از شیرها به صورت توکار فضای سرویس را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد، تمیز کردن آن‌ها نیز راحت تر است. هر چند نصب آن‌ها ساز و کار خاص خود را دارد.

شیرآلات حمام

شیرآلات روکار نیز همان شیرآلات معمولی هستند. اما در مورد مدل‌های کلاسیک و اهرمی باید بدانید که مدل‌های کلاسیک همان شیرهای قدیمی هستند که دو دستگیر مجزا برای تنظیم آب گرم و سرد دارند و مدل‌های اهرمی نیز مدل‌های معمولی هستند که این روزها در همه جا دیده می‌شوند. در خرید شیرآلات سرویس بهداشتی نیز فاکتورهایی از قبیل قیمت، نوع نصب، نوع کاربری، مکانیزم عملکرد، زیبایی ظاهری، برند و غیره مطرح می‌شود.

شیرآلات حمام

مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش هر حمامی شیرآلات و دوش حمام است. توجه به کیفیت این تجهیزات در خرید شیرآلات حمام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. طبیعتا حمام جایی برای رفع خستگی و رسیدن به پاکیزگی و آرامش است‌. بنابراین اگر شیر حمام بی‌کیفیت باشد و کاربران به استفاده بهینه‌ای از آن نرسند، عملا خستگی خود را دو چندان کرده‌اند. هرچند شیرآلات حمام نیز در طراحی داخلی حمام نقش دارند، اما کاربری آن‌ها در این مکان بیشتر مد نظر کاربران قرار دارد. از این رو انتخاب یک شیر باکیفیت از یک برند معتبر و البته خرید آن از فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت است. در خرید شیر حمام در کنار کیفیت آن باید به اندازه شیر و تناسب آن با فضای حمام نیز توجه کنید.

فروشگاه خانه شیرآلات

فروشگاه خانه شیرآلات برترین فروشگاه عرضه‌کننده انواع شیرآلات ساختمانی است. شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی قیمت شیرآلات برلیان، شیرآلات کی دبلیو سی و سایر برندهای معتبر ایرانی مشاهده نمایید و با بهترین قیمت و تنوع بالا در طرح و رنگ و مدل شیرآلات مناسب منزل خود را تهیه کنید. اعتبار این فروشگاه از اعتبار محصولات و اصالت آن‌ها و همچنین اعتبار مشتریان این فروشگاه هویدا است. جهت کسب اطلاع بیشتر از نحوه خرید شیرآلات به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید.

https://shiralathome.ir/

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مریم گفت:

    سلام دوستان، اخیراً یه شیر آشپزخونه مدل میناب خریدم. خودمون میدونیم که دیگه تو خونه باید همه چیش با قیمت مناسب باشه. خب، من به فروشگاه آنلاین خانه شیرآلات رسیدم که قیمت‌هاش خیلی مناسبن و حتماً پیشنهاد می‌کنم که یه سر بهش بزنید. اصلا نگران نباشید، کاربردی و خفنه!

  2. سید محسن گفت:

    سلام، من تصمیم دارم از خانه شیرآلات خرید کنم، تحقیق خیلی زیادی در مورد این فروشگاه کردم، خواستم اینجا تجربه مو بذارم که بقیه هم استفاده کنن. من حدودا 37 تا مقاله که همه در مورد این فروشگاه اینترنتی بود رو از جمعه مقاله ای که خودتون رو مطالعه کردم، اما تقریبا می گفتن فروشگاه خانه شیرآلات خوبه و مشاوره دقیق داره و کاملا هم درسته. واقعا مشاورشون خیلی کار درست و حرفه ای. تنوع کالاشون هم همونجور بقیه کامنت گذاشته بودن به شدت کمه اما نه اونجور که واقعا نتونه راضیت به خرید کنه. تنوع کالاشون کمه اما انواع سلیقه هارو میتونه راضی کنه ولی فقط یه نکته منفی دارن، اینکه موجودی کالاشون کمه و اگه کالایی پسندت بشه سریع باید بخری وگرنه در عرض یک روز ناموجود میشه و یک هفته باید صبر کنی تا دوباره موجود کنن. نسخه جدید سایتشون هم خوشگله 🙂