0

معرفی بهترین تشویقی برای سگ ها : تشویقی جرهای

صاحبان پت همیشه به دنبال تحقیق و کسب آگاهی در خصوص برندهای مختلف تشویقی و غذاهای خشک و کنسروی هستند؛ تا بهترین نوع از این خوراکی‌ها را تهیه کنند. عدم آگاهی از خواص و کاربردهای انواع تشویقی جرهای موجب شده است تا بسیاری افراد تشویقی‌های نامناسب برای سگ دلبندشان خریداری کنند.

به همین دلیل تمام جزییاتی که باید در خصوص برند جرهای بدانید و انواع تشویقی آن در زمان خرید را بشناسید، مرور می‌کنیم.

تشویقی برند جرهای

اگر صاحب پت باشید، حتما در پت شاپ‌ها اسم برند جرهای (JerHigh)به چشم‌تان خورده است. این برند، دارای تشویقی‌های رنگارنگی است که در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. عملکرد جالب این برند در تهیه مواد اولیه به گونه‌ای است که تنها با یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود CPF Public Company Limited ارتباط دارد و مواد اولیه ناشناس و بی اطلاع از کیفیت را تهیه نمی‌کند.

این تشویقی محصولی از کشور تایلند است. ویژگی مهم این برند، انتخاب مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا در حد خوراک انسانی است. اهمیت به این موضوع موجب شده است تا صاحبان پت در سراسر جهان علاقه‌مند به خرید تشویقی سگ جرهای باشند؛ چرا که اهمیت برای چنین میان وعده کوچکی مثل تشویقی، نشان دهنده کیفیت ارائه محصولات است.

کاربرد تشویقی سگ جرهای

پیش از اقدام برای خرید تشویقی سگ جرهای، باید بدانید که کاربرد این تشویقی‌ها در زندگی سگ چیست؟ اگر هیچگاه برایش تشویقی نخرید، آیا سگ‌تان دچار مشکلی می‌شود؟ آیا مصرف روزانه تشویقی از ضروریات زندگی سگ‌ها است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که تشویقی‌ها به دلیل علاقه‌مندی بیش از اندازه سگ‌ها مهم هستند. سرپرستان سگ‌ها، زمانی اقدام به مصرف تشویقی می‌کنند که هدف خاصی در پشت آن داشته باشند. استفاده روزمره و بدون برنامه از تشویقی، موجب چاقی و اختلال در روند تغذیه سگ می‌شود. درحالی‌که مصرف به موقع و به اندازه آن می‌تواند در تربیت مطلوب سگ، سلامت دهان و دندان و تغذیه او نقش مهمی را ایفا کند.

مهمترین کاربرد تشویقی‌ها، ایجاد نشاط و انگیزه در سگ‌ها است. به کمک این حس می‌توانید آموزش‌های ارزشمندی به سگ‌تان بدهید و رفتارهای ناهنجار او را رفع کنید. اصلاح رفتار با تکنیک تشویق از مهم‌ترین اقدامات تربیتی در شرطی سازی سگ‌ها محسوب می‌شود. با کمک تشویقی، فرامین مختلف را تمرین می‌کنید و انگیزه‌ای قوی در سگ‌تان ایجاد می‌کنید تا همیشه گوش به فرما‌ن‌تان باشد.

انواع تشویقی برند جرهای

پیش از آن‌که برای خرید تشویقی jerhigh اقدام کنید، باید بدانید که این تشویقی چند نوع دارد و هر کدام چه کاربردی برای سگ عزیزتان خواهند داشت. در ادامه به بررسی انواع تشویقی برند جرهای می‌پردازیم.

1- تشویقی ویتامین و پروتئین

بدن سگ‌ها مثل تمام موجودات زنده نیازمند دریافت مواد مغذی مشخصی است. شما می‌توانید از طریق تشویقی این مواد غذایی مورد نیاز را به پت برسانید. تشویقی‌های جرهای انواع مختلفی دارند که ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن سگ را تامین می‌کنند.

برخی تشویقی‌ها به دلیل کمبود ماده مغذی خاصی در بدن سگ، توصیه می‌شود. معمولا دامپزشک مطمئن‌ترین فردی است که پس از مشاهده نتیجه آزمایشات چکاپ ماهیانه سگ‌تان می‌تواند مناسب‌ترین غذا و تشویقی را توصیه کند. پس حتما در این زمینه با دامپزشک مشورت کنید.

2- تشویقی دهان و دندان

سلامت دهان و دندان در سگ‌ها اهمیت زیادی دارد. بخش مهمی از سلامت و زندگی آن‌ها وابسته به همین موضوع است. تشویقی‌های جویدنی جرهای مناسب تمام سگ‌ها است و انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید با تهیه تشویقی‌های مخصوص دهان و دندان پت، سلامت این بخش از بدن‌شان را حفظ کنید. کاهش جرم دندان‌ها، حفظ سلامت و کیفیت لثه‌ها و همچنین، خوشبو کردن دهان از جمله مزایای استفاده از این مدل تشویقی‌ها است.

3- تشویقی مناسب سنین خاص

شاید تاکنون تصور می‌کردید که تشویقی‌ها سن مشخصی ندارند و شما می‌توانید در هر سنی برای سگ عزیزتان آن‌ها را تهیه کنید؛ اما بهتر است بدانید که تشویقی جرهای در سایزهای مختلف با میزان نرمی و سفتی مشخص تولید می‌شود. این تشویقی‌ها در صورتی که کوچک بوده و بافت نرمی داشته باشند، برای توله‌ها و پت‌های سایز کوچک با قدرت فکی پایین مناسب هستند. اگر تشویقی‌ها سایز بزرگ بوده یا بافت بسیار محکمی داشته باشند، معمولا برای سگ‌های نژاددار بزرگ با فک قوی کاربرد دارند.

انتخاب تشویقی‌های نرم برای توله‌های تمام نژادها بهترین کار ممکن است. به یاد داشته باشید که از سن 2 ماهگی به بعد می‌توانید برای آموزش یا تشویق سگ‌تان از این خوراکی‌های هیجان‌انگیز استفاده کنید.

انواع طعم تشویقی جرهای

برای بسیاری از سگ‌های بدغذا، نوع و طعم تشویقی اهمیت زیادی دارد. معمولا صاحبان چنین سگ‌هایی با مشکل نخوردن تشویقی مواجه می‌شوند. پس از بررسی و امتحان طعم‌های مختلف متوجه خواهید شد که سگ‌تان علاقه‌مند به کدام طعم تشویقی است.

معمولا تشویقی‌های جرهای در طعم‌های موز، توت فرنگی، بلوبری، شیر، جگر، گوشت گاو، اسفناج، هویج، بیکن، مرغ، سالامی و تن ماهی عرضه می‌شود. به دلیل همین طیف گسترده طعم و مزه، بسیاری از سگ‌های بد غذا را با خوردن این برند تشویقی بسیار خوشحال خواهند بود.

خرید بهترین تشویقی سگ

انتخاب و خرید تشویقی سگ جرهای برای صاحبان پت اهمیت زیادی دارد. معمولا کسب آگاهی در خصوص انواع مختلف تشویقی از یک برند مشخص، زمانی ممکن است که دسترسی کامل به اطلاعات هر کدام داشته باشید. ترجمه اطلاعات درج شده بر روی جلد این تشویقی‌ها بسیار مشکل است؛ بهترین راه برای انتخاب مطمئن تشویقی، مراجعه به سایت پت شاپ پت راید مارکت است. با خرید آنلاین از این پت شاپ، فرصت کافی برای بررسی و مطالعه ویژگی‌های هر کدام از تشویقی‌ها را در اختیار دارید و در نهایت، بهترین انتخاب را خواهید کرد.

به همین دلیل، توصیه می شود تا پت شاپ آنلاین پت راید مارکت را انتخاب کنید و در مورد باکیفیت‌ترین محصولات و برندها بیشتر بخوانید. ارائه سرویس‌دهی به سراسر ایران در کنار پشتیبانی قوی و در اختیار گذاشتن محصولات اصل و دارای تاریخ انقضا، از جمله مزایای پت راید مارکت محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *