0

معرفی بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف ویژه

هر انسانی دوست دارد که از تخفیف استفاده کند. همه ما ممکن است زمانی که به یک فروشگاه برای خرید کالا یا به محلی برای دریافت خدمات مراجعه می کنیم هزینه ای کمتر از هزینه اصلی بپردازیم چرا که هم می توانیم در خرج و مخارج زندگی صرفه جویی کرده باشیم و هم اینکه با باقی مانده وجه موردنظر خدمات و کالاهای دیگری را سفارش دهیم. کتاب هم یکی از همین کالاها می باشد که طی سال های اخیر به دلیل بحث تحریم ها و قیمت کاغذ همیشه قیمت صعودی و رو به بالایی داشته است به همین علت ما در این مقاله بهترین سایت خرید کتاب که محصولات خود را با تخفیف ارائه می کند را به شما معرفی کنیم تا خریدی لذت بخش و با هزینه ای مناسب داشته باشید.

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف

اگر بخواهیم یک سایت خاص را به عنوان بهترین سایت در یک حوزه انتخاب کنیم کار بسیار سختی را پیش رو داریم، چرا که این سایت باید از همه نظر نسبت به دیگر رقبا دارای شرایط بهتری باشد.

ما برای انتخاب یک سایت خوب برای خرید کتاب شرایط زیر را مورد بررسی قرار داده ایم:

دسته بندی و تعداد کتاب موجود: یک سایت خوب در این موضوع باید از دسته بندی کاملی برخوردار باشد و از هر موضوع و دسته ای کتاب های لازمه را برای سفارش موجود داشته باشد به عنوان مثال از کتاب دانشجویی گرفته تا کتب کمک درسی، کتاب های رشته های مختلف گرفته تا کتاب داستان و آموزش زبان، از کتاب های عمومی گرفته تا تخصصی باید در سایت موجود باشد، که مشتریان بتوانند بدون دردسر کتاب هایی را که نیاز دارند تهیه کنند.

جزئیات کتاب: اینکه مشتری بداند دقیقا چه چیزی را تهیه می کند بسیار مهم است به خصوص در بحث کتاب. یک کتاب با توجه به چاپ های متعدد و ترجمه های مختلف ممکن است در نسخه های مختلفی با تفاوت هایی در بازار موجود باشد، اما زمانی که اطاعات و جزئیات شناسنامه کتاب در سایت درج شده باشد مشتری می تواند با خیال راحت کتاب مورد نظر را در صورت نیاز تهیه کند.

نماد اعتماد و مجوزها: داشتن نماد اعتماد و مجوزهای لازم برای یک سایت از ضروریات می باشد چرا که خریداران می توانند با آسودگی خاطر بیشتری نسبت به ثبت سفارش از یک مرجع معتبر در این زمینه اقدام کنند.

روش های ارسال متعدد: وجود روش های ارسال و حمل و نقل به صورت های مختلف از الزامات یک فروشگاه اینترنتی می باشد چرا که هر فرد با توجه به مسیر و محل زندگی و سرعت دریافت مرسوله خود می تواند نوع روش ارسالی را مشخص کند.

امنیت درگاه پرداخت: داشتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک به شدت از موارد مهم در بحث امنیت پرداخت مشتریان می باشد چرا که مشتریان با خیال راحت می توانند خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

بخش حساب کاربری: وجود بخش حساب کاربری و اکانت به افراد کمک می کند تا پس از ثبت سفارش بتوانند از روند سفارش خود مطلع شوند، همچنین از مزایای دیگری مانند سابقه سفارش، فاکتور و… برخوردار شوند.

معرفی بهترین سایت برای خرید کتاب

فروشگاه اینترنتی ویرا کتاب

آدرس سایت: viraketab.com

نام سایت به فارسی: ویرا کتاب

فروشگاه معرفی شده در این بخش از نظر بررسی، فیلترهای مشخص شده بالا را با موفقیت گذرانده است، در این فروشگاه شما می توانید به صورت ساده و خیلی سریع تمامی کتاب هایی را که لازم دارید با تخفیف ویژه خریداری کنید.

جمع بندی نهایی

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از خدمات معرفی شده سایت هایی برتر استفاده لازم را داشته باشید و از تخفیف های لازمه بهترین استفاده ممکن را برده باشید.
همچنین شما می توانید تجربیات و نظرات خود را در این خصوص در بخش نظرات پایین این نوشته با ما در میان بگذارید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *