2

معرفی کیمدی برند آشنای اسباب بازی

کیمدی یک عروسک نیست!

“کیمدی” یک برند آشناست با مجموعه ای از محصولات، با پیام صلح و شادی. ما می خواهیم پیام صلح را از زبان کیمدی و به نمایندگی از کودکان ایران به تمام کودکان دنیا ارسال کنیم. می خواهیم کودکان امروز که آینده سازان فردای کشور عزیزمان هستند دنیای فردای خود را زيباتر، شاد تر و عاری از خشونت بسازند و کیمدی بهانه ای است برای القای این فرهنگ. و نهایتن همکاران ما دسترنج خود را با کمال عشق و احترام به هموطنان عزیزمان و سایر کودکان دنیا تقدیم می کنند.

فروشگاه آنلاین کیمدی شاپ

کیمدی شاپ یک فروشگاه اینترنتی عرضه کالا و مرجع کلیه اقلام تولید شده با برند کیمدی،  و سایر برندهای مورد تایید کیمدی شاپ می باشد. گروه‏‏‌های مختلفی از جمله اسباب بازی، بازی های فکری، سرگرمی، موزیک و انیمیشن در کیمدی شاپ عرضه می شوند. همواره اولویت ما تولید کالای با کیفیت می باشد لذا مشتریان می توانند از صحت و سلامت کالا و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند. کیمدی شاپ از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌نماید تا در طول فرآیند خرید یعنی قبل، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

معرفی محصولات کیمدی شاپ

محصولات تولید شده توسط برند کیمدی شامل عروسک های پرطرفدار کیمدی و مینی کیمدی، عروسک های کیمدو مشاغل، بسته های سرگرمی مینی کیمدی های قصه گو، بازی های فکری من و جانی، قطعات ساخت و ساز پازلیمدی، انیمیشن و آلبوم های موزیک کیمدی و به تازگی محصولات فوتبالی که شامل بسته های تیم محبوب من، ساشه های شانسی فوتبالی و تیشرت ها و کارت های اسطوره تویی با طراحی اختصاصی برای مشتریان می باشد.

بسته های شانسی فوتبالی کیمدی

بسته های شانسی فوتبالی کیمدی یک محصول پرطرفدار کیمدی می باشد که شامل یک عدد مینی فیگور از ستارگان تیم های محبوب من به صورت شانسی و 3 عدد کارت کیمدی بازیکنان فوتبال بر اساس اطلاعات به روز می باشد که بسیار مورد توجه طرفداران فوتبال و کلکسیونرهای فوتبالی قرار گرفته. هر یک از کارتها دارای اسکرچ کد اختصاصی برای ورود به بازی آنلاین کیمدی فوتبال می باشند.

همچنین با اسکن کارت های فوتبالی کیمدی قابلیت تماشای بیوگرافی بازیکنان فراهم می باشد.

بسته های شانسی فوتبالی کیمدی

 

اپلیکیشن کیمدی فوتبال

اپلیکیشن کیمدی فوتبال یک برنامه موبایلی ست که در هر دو پلترفرم iOS و Android ساخته شده که در ابتدا کاربر می تواند کلکسیون دیجیتال خود را ساخته و سپس در رویدادهایی که به منظور تکمیل کلکسیون است شرکت کند.در ادامه آن اپلیکیشن تبدیل به یک بازی شده و کارت های فوتبالی کیمدی و امتیاز کاربر میتواند تاثیر بسزایی در  روند رقابتی که بین کاربران وجود دارد ایجاد کند.

بسته های فوتبالی تیم محبوب من

از دیگر محصولات پرطرفدار کیمدی شاپ بسته های فوتبالی تیم محبوب من است که در قالب 15 مینی فیگور فوتبالی با طراحی اختصاصی گروه گرافیک کیمدی و 15 کارت فیفا مربوط به مینی فیگور های داخل بسته می باشد.

همچنین در داخل بسته یک سکوی قهرمانی از جنس پلاستیک که 15 مینی فیگور فوتبالی روی آن مونتاژ می شود و یک جا کارتی با طرح فوتبالی در اختیار شماست تا کارت های فیفا را داخلش قرار دهید.

قابلیت مونتاژ و جا به جایی مینی فیگور های فوتبالی و چیدمان دلخواه روی سکوی قهرمانی، به جذابیت این محصول اضافه کرده است.

 

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه کیمدی شاپ به آدرس www.kimdishop.com  تمامی محصولات را مشاهده و خریداری کنید.

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام کیمدی شاپ به آدرس @kimdishop از آخرین اخبار فروشگاه و کدهای تخفیف مطلع شوید.

برای اطلاع از آخرین اخبار فوتبالی در یک صفحه هیجان انگیز می توانید @kimdifootball را نیز در اینستاگرام دنبال کنید.

کیمدی همیشه و همه جا دلش با شماست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیررضا گفت:

    کیمدی شاپ خیلی عالی است من از کیمدی خیلی خوشم میاد

  2. عرشیا گفت:

    نمیره تو بازی