0

معرفی نرم افزار CRM دانا بهترین ابزار افزایش فروش

مشتریان هسته اصلی یک تجارت هستند، زیرا بدون آنها هیچ شرکتی نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد. بدون مشتری، هیچ فروش و در نتیجه سودی وجود نخواهد داشت. برای ایجاد یک رابطه موفق و پایدار با مشتریان، ارائه یک تجربه به یاد ماندنی ضروری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزایایی را در دسترس یک کسب و کار قرار می دهد تا مشتریانش را راضی نگه دارد.
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در دنیای کسب و کار امروز غیرقابل انکار است؛ زیرا این ابزار با ارائه داده های حیاتی، به بهبود خدمات مشتری و افزایش وفاداری کمک می کند. نرم افزار CRM می تواند جمعیت شناسی مشتریان، عادات خرج کردن، موقعیت مکانی، ترجیحات، بازخورد و تعامل آنها با برند را ردیابی و داده های مربوط به آن را در اختیار کسب و کار قرار دهد.
این اطلاعات بسیار ارزشمند است، زیرا به طراحی کمپین های بازاریابی موفق کمک می کند و باعث تضمین رشد کسب و کار می شود. برای استفاده بهینه از این ابزار، باید با توانمندی ها و ویژگی هایی که CRM انتخابی شما ارائه می دهد به خوبی آشنا باشید.
در این مطلب قصد داریم نرم افزار CRM دانا که یکی از بهترین ابزارهای افزایش فروش و پشتیبانی از مشتریان به حساب می آید را معرفی کنیم و با قابلیت های آن بیشتر آشنا شویم.
منبع این مقاله صفحه اصلی نرم افزار CRM دانا میباشد و برای اطلاعات بیشتر میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.
https://www.danapardaz.net/danacrm/

نرم افزار CRM دانا

اولین نکته ای که در انتخاب هر نرم افزار CRM باید به آن توجه کنید ارائه امکانات و ابزارهای اساسی برای مدیریت یکپارچه و بهتر فرآیندهای کسب و کار است. CRM دانا در این زمینه خود را به عنوان گزینه ای قدرتمند مطرح کرده است.
مدیران و تیم فروش حرفه ای در یک کسب و کار با استفاده از این نرم افزار می توانند به تمام ابزارها و امکاناتی که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. از آنجایی که ساختار کلی این CRM با نظارت مستقیم مدیران فروش و بازاریابی با تجربه طراحی شده است، دقیقا نیاز تیم های فروش و بازاریابی و همچنین خدمات مشتریان را هدف گرفته است.
میزان پذیرش یک نرم افزار CRM توسط کارمندان بخش فروش و پشتیبانی موضوع مهمی است که بر روی انتخاب یک پلتفرم تاثیر می گذارد. به لطف رابط کاربری ساده و چابک CRM دانا، کار کردن با این نرم افزار لذت بخش است و هزینه و زمان لازم برای آموزش قابلیت های آن را به حداقل می رساند.
این نرم افزار همچنین دارای زبان فارسی است که حتی کاربران مبتدی که سررشته ای از نرم افزارهای کامپیوتری ندارند با آن احساس راحتی خواهند کرد. CRM دانا در دو نسخه ابری و محلی ارائه می شود و نصب و راه اندازی آن بسیار سریع و در عرض چند دقیقه انجام می شود.
نرم افزار CRM دانا در بخش های مختلف و کلیدی که هر کسب و کار روزانه با آنها سر و کار دارد، امکانات و ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد. در ادامه با این ویژگی ها آشنا می شویم.

دپارتمان فروش

امکاناتی که برای مدیریت عملیات فروش در CRM دانا ارائه شده است، به کسب و کار اجازه می دهد تا عملیات فروش و بازاریابی خود را بر اساس جدیدترین بهروش ها تنظیم کند و بر روی تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشد.

مدیریت سرنخ

هر سرنخ فروش برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار به توجه و ارائه اطلاعات مناسب نیاز دارد. برگزاری جلسه، تماس های پیگیری، ارسال اطلاعات لازم و فعالیت های دیگر از جمله مواردی هستند که در این بخش به آنها دسترسی دارید.
همچنین مدیریت سرنخ ها به شما اجازه می دهد تا میزان موفقیت کمپین ها را ارزیابی کنید. برای اینکه کارشناسان فروش و پشتیبانی به اطلاعات ضروری در مورد هر سرنخ دسترسی داشته باشند، می توانید اطلاعات تکمیلی مانند پیام، یادداشت و فایل پیوست را به سرنخ ها اضافه کنید.
تخصیص خودکار سرنخ ها بر اساس موقعیت جغرافیایی، محصول یا دپارتمان، رتبه بندی سرنخ ها بر اساس معیارهای تعیین شده و تهیه گزارشات تحلیلی از سایر ویژگی هایی هستند که در این بخش به آنها دسترسی دارید.
در دپارتمان فروش می توانید فرصت های فروش، پایپ لاین فروش، محصولات و قیمت آنها و کمپین ها را نیز مدیریت کنید. همچنین برای اینکه عملیات فروش به صورت یکپارچه انجام شود، حسابداری فروش شامل صدور پیش فاکتور، سفارش فروش و فاکتور فروش در نرم افزار قابل انجام است.

مدیریت بانک اطلاعات مشتریان

در این بخش می توانید اطلاعات و سوابق فروش تمام مشتریان را در یک مکان واحد ثبت کنید تا تمام کارشناسان بخش فروش و پشتیبانی به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین مدیریت شرکت ها و سازمان هایی که با آنها در ارتباط هستید به راحتی در بخش «مدیریت حساب» انجام می شود.

توسعه کانال های فروش

کانال های فروش نقش مهمی در حیات یک کسب و کار دارند. به لطف امکاناتی که CRM دانا ارائه می کند، کانال های ارتباطی مختلف شامل وب سایت، تلفن، چت آنلاین و ایمیل به صورت یکپارچه قابل مدیریت است. به این ترتیب، مشتریان می توانند به همان شیوه ای که خودشان تمایل دارند با کسب و کار ارتباط برقرار کنند.

اتوماسیون

اتوماسیون یکی از مهم ترین بخش ها در هر نرم افزار CRM به حساب می آید. با استفاده از امکانات اتوماسیون CRM دانا می توانید برای تمام فرآیندهای فروش خود گردش کار تعریف کنید تا به صورت خودکار اجرا شوند. قابلیت های اتوماسیون در دانا به شما کمک می کند تا با تعریف فرآیند تاییدیه، کارهای مهمی مانند تغییر قیمت محصولات یا اعمال تخفیف های زیاد را سریع تر انجام دهید.
به لطف اعلانات درون برنامه ای، همکاری تیمی بهبود می یابد و تمام اعضای تیم می توانند در سریع ترین زمان نسبت به آخرین رویدادها و تغییرات آگاه شوند.

خدمات مشتریان

حتما شنیده اید که فروش پایان ماجرا نیست. امکانات کارآمدی که در بخش خدمات مشتریان ارائه شده است به این دپارتمان کمک می کند تا با مشتریان خود رابطه ای دوطرفه و سودآور بسازند. ماژول تیکتینگ و هلپ دسک کامل در CRM دانا امکان ارائه خدماتی عالی و به یاد ماندنی را میسر می کند.
امکان ایجاد پورتال مشتریان و ارائه اطلاعات مورد نیاز به آنها وجود دارد. مشتریان با استفاده از پورتال می توانند به راحتی تیکت های پشتیبانی ثبت کنند و یا به پیش فاکتورها و سفارش ها دسترسی داشته باشند.
امکان تعریف توافق نامه های سطح خدمات (SLA)، دریافت راحت بازخورد مشتری (CSAT) و ماژول نظرسنجی از مشتریان از دیگر امکانات این بخش هستند.

گزارش گیری

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی در نرم افزار CRM، گزارش گیری و تحلیل اطلاعات است. هر چقدر کسب و کارتان رشد کند این قابلیت اهمیت بیشتری پیدا می کند. CRM دانا قابلیت ایجاد گزارش های سفارشی یا استفاده از قالب های آماده، نمودارهای آماری و ایجاد داشبوردهای حرفه ای برای نظارت پیوسته روی داده ها و شاخص های مهم را در دسترس قرار می دهد.

بهره وری

با افزایش بهره وری و بهبود شیوه انجام کارها می توانید فرآیند فروش را تسهیل و وظایف را متناسب با توانایی هر کارشناس بین اعضای تیم فروش تقسیم کنید. با تقسیم درست وظایف می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خدمات خود جذب و فروش بیشتری را تجربه کنید.
مدیریت تیم های کاری، مدیریت جلسات و کارهای روزمره، هدف گذاری و پیش بینی فروش برای ایجاد انگیزه رقابتی و پیام های آماده برای پاسخگویی سریع توسط کارشناسان بخش پشتیبانی از جمله امکاناتی هستند که در این بخش به آنها دسترسی دارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *