0

معرفی و دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی

انیمیشن‌ها بخش مهمی از زندگی کودکان ما را تشکیل می‌دهند. آن‌ها با تماشای انیمیشن سرگرم می‌شوند و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند. برای هر پدر و مادری مهم است که بهترین انیمیشن‌ها را برای کودکان خود انتخاب کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهد. بهترین انیمیشن‌ها آن‌هایی هستند که نکات و آموزه‌های اخلاقی خوبی داشته باشند و کودکان دلبند شما چیزهای خوبی از آن انیمیشن یاد بگیرد. از طرفی تماشای انیمیشن‌های ترند به بچه‌ها کمک می‌کند تا بهانه‌ای برای صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با هم‌سن و سال‌های خودشان داشته باشند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ این روزها یعنی انیمیشن‌ سریالی دختر کفشدوزکی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دختر کفشدوزکی

انیمیشن میراکلس یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌هایی است که استودیو زگ تون و متود تولید کرده‌اند. این انیمیشن نخستین بار در سال 2015 به کارگردانی توماس آستروک و تهیه کنندگی جرمی زگ ‌تولید شد. انیمیشن دختر کفشدوزکی به اندازه‌ای محبوب شد که هم‌اکنون به بیش از 30 زبان زنده دنیا دوبله شده است و در بیشتر کشورها هم پخش زنده دارد. این انیمیشن ابرقهرمانی در 4 فصل ساخته شده‌است که هر فصل 26 قسمت دارد. در این سریال به جز دختر کفشدوزکی نام‌های دیگری هم دارد که از جمله آن می‌توان به معجزه آسا: انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه، میراکلس لیدی باگ و ماجراجویی در پاریس اشاره کرد.

دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

این انیمیشن درمورد دو نوجوان است که در پاریس زندگی می‌کنند و در دنیای واقعی نام آن‌ها دوین چنگ و آدرین آگرست است که به دست هاکماث یا ارباب شرارت شرور شده‌اند و این افراد به ابرقهرمان‌های دختر کفشدوزکی یا لیدی باگ و گربه سیاه یا کت نویر تبدیل می‌شوند.

برخی از نکات آموزشی در سریال دختر کفشدوزکی

این انیمیشن برای کودکان و نوجوانان ارزش زیادی دارد چرا که سرشار ازنکات آموزشی مختلف است. برای مثال درصورتی که قهرمانان این سریال نتوانند به احساسات منفی خود مسلط شوند و آن را کنترل کنند، تبدیل به افراد شرور خطرناک می‌شوند. به این ترتیب کودکان یاد می‌گیرند که برای اینکه زندگی خوبی داشته باشند و افراد سالمی باشند، باید همواره بتوانند احساسات منفی و بد را در خودشان کنترل کنند.

رابطه‌ای که بین دختر کفشدوزکی و گربه سیاه وجود دارد و رازی که بین آن‌ها است و باعث می‌شود این دو نتوانند به هم نزدیک شوند و با اینکه هر دو یکدیگر را دوست دارند، متوجه این موضوع نباشند، می‌تواند به کودکان صداقت در رابطه دوستی را یادآوری کند. آن‌ها متوجه می شوند که دروغ گفتن و مخفی‌کاری می‌تواند همواره دردسرساز باشد و آن‌ها با صداقت و یک‌رویی کمتر در دردسر میفتند.

بررسی برخی کاراکترهای سریال دختتر کفشدوزکی

کاراکترهای سریال دختر کفشدوزکی نقش مهمی در روند این سریال دارند. اگر با آن‌ها آشنا شوید، فراز و نشیب‌ها و چهارچوب این سریال را بهتر درک خواهید کرد.

مرینت دوپن چنگ | شخصیت‌های میراکلس

شخصیت اصلی داستان مرینت دپن چنگ است که نام ابرقهرمانی او دختر کفشدوزکی یا لیدی باگ است. صداپیشگی این کاراکتر را ریستینا وی بر عهده گرفته است. این کاراکتر در پادوپان پاریس درس می‌خواند. تام دوپن پنگ پدر او و سابین دوپ پنگ ماور او است. این خانواده یک قنادی دارند و جز قشر متوسط جامعه هستند.

مرینت موهای سورمه‌ای رنگ دارد و همیشه هم موهای خود را دم خوکی می‌بندد. چشم‌های او آبی آسمانی است و قد متوسطی دارد. او شغل طراحی مد را دوست دارد و عاشق آدرینه است ولی نمی‌تواند از این عشق چیزی به او بگوید چرا که از او خجالت می‌کشد. رینت در کاراکتر ابرقهرمانی خود خصوصیت‌هایی مانند شجاعت، مهربانی و هوش زیاد دارد.

ادرین اگرست

نقش دوم این سریال ادرین اگرست است که صداپیشه او برایس پاپن برو می‌باشد. نام ابرقهرمانی او در سریال گربه سیاه است و یک پسر شجاع، دلسوز، فداکار و مهربان است. پدر او طراح مد معروف در پاریس است و او هم یک مدل معروف و زیبا با موهای طلایی و چشم‌های سبز روشن و قد بلند است.

گابریل اگراست

از دیگر کاراکترهای سریال دختر کفشدوزکی گابریل اگراست که درواقع پدر آدرین و یک طراح مد است. همسر او فوت کرده است و به خاطر عشق زیادی که به همسرش داشته است، یک معجزه‌گر به نام پروانه و کوامی نورو را پیدا کرده که به انرژی منفی آغشته شده‌اند و با استفاده از این پروانه‌ها، او به ارباب شرارت تبدیل شده است.

گابریل در این داستان سعی دارد تا دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را به دست بیاورد. چرا که هر کس بتواند این دو معجزه‌گر را داشته باشد و آن‌ها را کنار هم قرار داد، می‌تواند آرزوهای خود را براورده کند و او می‌خواهد به واسطه این معجزه‌گرها همسرش را از سرزمین مردگان برگرداند.

آلیا سزار

آلیا دوست صمیمی مرینت است. او یک دختر عینکی است که موهای قهوه‌ای دارد و با چشم‌های عسلی ظاهر مهربان و دلنشینی دارد. او همیشه در کنار آدرین است به او کمک می‌کند. نام ابرقهرمانی او ریناروژ است و به نام روباه قرمز هم شناخته می‌شود.

کلویی بورژوا

کلویی درواقع یک دختر خودخواه و بدجنس و افاده‌ای است که از دختر کفشدوزکی و دوستان او متنفر است و یکی از دشمنان مرینت است. کلویی در فصل‌های بعدی به ابرقهرمان زنبور ملکه تبدیل می‌شود . از ویژگی‌های ظاهری او می‌توان به موهای طلایی و چشم‌های آبی پررنگ اشاره کرد.

لایلا راسی

لایلا یک کاراکتر دروغگو است. پدر او یک روز خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته است. لایلا زمانی که می‌بیند پدرش برنمی‌گردد، تصمیم می‌گیرد خودش هر چیزی که می‌خواهد را به دست بیاورد. او دشمن سرسخت مرینت است. یکی از مهم‌ترین اهداف لایلا این است که یک روز قلب آدرین را به دست آورده و مرینت را نابود کند.

لایلا یک دختر لاغر با قدی متوسط است که چشم‌های زیتونی و موهای بلوطی رنگ دارد. او قدرت ابرقهرمانی ندارد اما ظاهرش بعد از آکوتاز شبیه به ابرقهرمان‌ها می‌شود.

فصل‌های مختلف سریال دختر کفشدوزکی

فصل اول

این سریال در چندین فصل ساخته شده است. هر فصل کاراکترهای یکسانی دارد اما داستان‌ها متفاوت هستند. فصل اول در 2015 ساخته شده است. در این فصل مرینت با یک پیرمرد برخورد می‌کند که نام او استاد فو است. استاد فو درواقع یک نگهبان معجزه‌گر است و زمانی که با مرینت و آدرین آشنا می‌شود، سعی می‌کند آن دو را مانند خود به معجزه‌گر تبدیل کند تا از شهر پاریس محافظت کنند.

فصل دوم

فصل دوم دختر کفشدوزکی در سال 2016 ساخته شده است. در این فصل مرینت با آموزش‌های دقیق و کامل استاد فو، روش کار کردن با معجزه‌گر را یاد می‌گیرد و به یک ابرقهرمان کامل تبدیل می‌شود. در آخر فصل دوم ابرقهرمان‌ها وارد داستان می‌شوند و به دختر کفشدوزکی کمک می‌کنند تا شرور قرمز را شکست بدهد.

فصل سوم

فصل سوم انیمیشن دختر کفشدوزکی در سال 2019 ساخته شده است. در این فصل ارباب شرارت متوجه شد که به تنهایی شانسی در برابر دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ندارد و تصمیم می‌گیرد که گروهش را گسترش دهد و افراد شرور بیشتری را جذب کند. در مقابل دختر کفشدوزکی هم افراد بیشتری را به تیم خود آورده است.

فصل چهارم

فصل چهارم سریال در سال 2021 ساخته شده است که در این فصل هم نبردهای بین دختر کفشدوزکی و دوستانش با ارباب شرارت ادامه دارد.

دانلود دو سریال بزرگسال

همانطور که کودکان برای سپری کردن اوقات فراغتشان به سریال نیاز دارند، پدرها و مادرها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر دوست دارید با بهترین سریال‌های این روزها آشنا شوید، ما دو پیشنهاد برای شما داریم.

سریال دارک

سریال دارک یک سریال اینترنتی در ژانر علمی و تخیلی و مهیج است که در سال 2017 منتشر شده است. این سریال محصول کشور آلمان است و داستان از زمانی کلیک می‌خورد که چند نوجوان گم می‌شوند و خانواده‌های آن‌ها به واسطه این اتفاق در کنار هم قرار می‌گیرند. خیلی از منتقدان این سریال را نسخه آلمانی سریال چیزهای عجیب می‌دانند و این سریال را از نظر فضاسازی و قصه‌پردازی تمجید کرده‌اند. با دانلود دارک ساعت‌های سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی در انتظار شما هستند.

دانلود سریال بریکینگ بد

با دانلود بریکینگ بد یک سریال درام، مهیج و جنایی خواهید داشت که محصول کشور آمریکا است و یک ورژن از زندگی آمریکایی را نشان می‌دهد. این سریال در بین سال‌های 2008 تا 2013 تولید شده است و افرادی مانند برایان کرانستون، ارون پال، انا گان، آر جی متی، دین نوریس، بتی برندت، باب ادنکریک و جاناتان بنکس در آن بازی می‌کنند. این سریال چه ازنظر منتقدان و چه عموم مردم‌، به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ شناخته شده است و توانسته‌ است جوایز متعددی را به دست بیاورد. دراین سریال داستان یک معلم شیمی را نقل می‌کند که دوران سختی از نظر مالی سپری می‌کند و بعد از اینکه متوجه می‌شود درگیر سرطان است و چند سال دیگر بیشتر زنده نیست، تصمیم می‌گیرد یک آشپزخانه شیشه بزند و هزینه زندگی همسر و فرزندانش را تامین کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *