0

معرفی شغلی پر درآمد

تولید زغال فشرده یکی از بهترین روش های کسب درآمد در کشور می باشد و با تولید زغال فشرده می توانید یکی از کارآفرینان موفق در ایران باشید و به درآمد های بالا برسید. تولید زغال فشرده به دلیل کاربرد های فراوان و همچنین وجود سفره خانه ها، کافه ها، رستوران ها و …. در کشور، بازار فروش بسیار خوبی دارد. علاوه بر بازار های داخلی می توانید با صادرات زغال فشرده شغل خود را گسترش دهید و درآمد های دلاری را از این کسب و کار دریافت کنید.

شرکت صنعتی هات زغال یکی از معتبر ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی خط تولید زغال فشرده در ایران می باشد که به کمک و همراهی آن می توانید از این شغل کسب درآمد کنید، چرا که از ابتدا تا رسیدن به درآمد در کنار شما خواهند بود و صفر تا صد این کار از جمله روند تولید و کار با دستگاه ها را به شما آموزش می دهند.

زغال فشرده نوعی بریکت سوختنی می باشد که از خاک اره، خاک زغال و پوست گردو تولید می شود. در تولید زغال فشرده برای رسیدن به کیفیت بالا از هیچگونه چسبی استفاده نمی شود.

زغال فشرده تولید شده با فرمولاسیون ارائه شده توسط هات زغال دارای:

کیفیت بسیار بالا
بدون بو و بدون گاز
حرارت بالا
بدون جرقه
زمان روشنایی طولانی
و … می باشد

آدرس شرکت هات زغال: ماهدشت بلوار امام خمینی جنب بانک ملت ساختمان کوروش طبقه اول اداری واحد ۱۰۵
شماره های تماس: 6-02637313385 09121156805

دستگاه زغال ساز صنعتی

دستگاه زغال ساز یکی از دستگاه های بسیار مهم در تولید زغال فشرده می باشد و وظیفه ی آن فشرده سازی مواد اولیه می باشد به این صورت که مواد اولیه پس از خرد شدن و انجام عملیات رطوبت گیری با هم مخلوط شده و وارد دستگاه زغال ساز یا اکسترودر می شود و عملیات فشرده سازی و تولید بریکت صورت می گیرد. بنابراین کیفیت این دستگاه در کیفیت بریکت تولید شده تاثیر گذار است و قیمت دستگاه زغال ساز صنعتی مرتبط با کیفیت دستگاه می باشد. باید در نظر داشته باشید که علاوه بر کیفیت دستگاه عوامل دیگری نیز در قیمت دستگاه ها تاثیر دارند.

دستگاه های تولید زغال فشرده مخصوصا دستگاه زغال ساز ساخته شده توسط تیم مجرب هات زغال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است

صادرات زغال فشرده

همانطور که پیش از این گفته شد صادرات زغال فشرده یکی از روش های کسب درآمد دراین صنعت می باشد که می توانید توسط آن درآمد های دلاری کسب کنید

کشور ما ایران از نظر جغرافیایی در شرایطی قرار دارد که مواد اولیه مورد نیاز برای تولید زغال فشرده به راحتی در آن یافت می شود، بنابراین با ورود صنعت زغال فشرده در کشور با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. زغال فشرده در کشورهای هم مرز و همسایه ایران دارای استفاده بسیار زیادی می شود . کشور های حوزه خلیج فارس به دلیل توریست پذیر بودن و در نتیجه استفاده زیاد از از زغال فشرده در هتل ها و مهمانسرا ها، زغال فشرده مورد استفاده بسیار بالایی دارد.

کشورهای بسیاری از جمله عمان، ترکیه، روسیه، عراق و …. زغال فشرده مورد نیاز خود را از ایران تهیه می کنند و عوامل بسیاری چون شرایط ترانزیتی مناسب ، کیفیت زغال در حد کیفیت های تولید جهانی، همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به کشورهای تولید کننده زغال باعث شده است که تجار کشور های مختلف زغال های خود را از ما تهیه کنند.

برای شروع صادرات زغال فشرده نیاز دارید تا با مسائل مربوط به گمرک و شرایط صادرات آشنا شوید و اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید

این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که کارشناسان مجرب هات زغال شما را در این زمینه راهنمایی می کند و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای صادرات زغال فشرده را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *