0

خرید اقساطی میز تلویزیون (قسمت دوم)

خرید اقساطی میز تلویزیون

در قسمت اول مقاله خرید اقساطی میز تلویزیون، توضیحات کوتاهی در مورد نکاتی ارائه دادیم که هنگام خرید میز تلویزیون باید به آن‌ها توجه داشته باشید. در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به انواع سبک میز تلویزیون را معرفی کنیم تا بتوانید هنگام خرید، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

انواع سبک میز تلویزیون

انواع سبک میز تلویزیون

بعد از اینکه در مورد متریال ساخت میز تلویزیون خود تصمیم گرفتید، نوبت به سبک میز می‌رسد که با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل خود باید آن را انتخاب کنید.

در ادامه برخی انواع سبک‌های میز تلویزیون را برایتان بیان می‌کنیم که باید در زمان خرید اقساطی میز تلویزیون به آن‌ها دقت داشته باشید:

۱. میز تلویزیون مدرن

خطوط صاف و یکدست یکی از جنبه‌های مهم معماری میز تلویزیون مدرن هستند که معمولاً از شیشه، چوب یا فلز ساخته می‌شوند. این میزهای تلویزیون در بازار در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها حضور دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

بسیاری از میزهای تلویزیون مدرن از ام دی اف و لمینت ساخته می‌شوند تا ظاهری براق و زیبا داشته باشند. مبلمان مدرن ظاهری متمایز و زیبا دارند، زیرا بر اساس طرح‌های پیشرفته از اواسط قرن بیستم ساخته شده‌اند. این سبک با ویژگی‌های جسورانه و اغلب مینیمالیستی خود، هم بسیار کاربردی است و هم ظاهر خیلی زیبایی دارد.

۲. میز تلویزیون به سبک Mid Century

میزهای تلویزیون سبک Mid Century یا اواسط قرن بیستم، یک مکمل عالی برای هر اتاق نشیمنی هستند. سادگی، خطوط مینیمال و همچنین متریال زرق و برق‌دار، همگی علائم تجاری طراحی میز تلویزیون در اواسط قرن بیستم هستند.

این میزها معمولاً نسبت به انواع معمولی میزهای تلویزیون فضای ذخیره‌سازی کمتری دارند که باعث می‌شود راحت‌تر با دکوراسیون داخلی مینیمالیستی ترکیب شوند؛ اما خیلی کاربردی نخواهند بود. علاوه بر این، میزهای تلویزیون سبک Mid Century را می‌توان از هر متریالی ساخت؛ اما اغلب از نظر ظاهری کاملاً ساده هستند.

۳. میز تلویزیون سنتی

میزهای تلویزیون سنتی معمولاً از چوب ساخته می‌شوند و حکاکی‌های تزئینی دارند یا بسیار براق هستند. بلوط، و همچنین انواع چوب‌های دیگر مانند چوب ماهون، یک انتخاب رایج برای میزهای تلویزیون سنتی هستند.

در واقع، میزهای تلویزیون سنتی مکمل انواع سبک‌های طراحی بوده و از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند، زیرا ظاهری همیشگی دارند که هرگز از مد نمی‌افتد.

۴. میز تلویزیون روستایی

میزهای تلویزیون روستیک معمولاً از چوب ساخته می‌شوند و ممکن است ظاهری صیقلی، خام و در عین حال طبیعی داشته باشند. سبک‌های روستیک به دلیل کارایی و جذابیت بصری‌شان متمایز می‌شوند.

۵. میز تلویزیون فارم هوس (Farmhouse)

میز تلویزیون به سبک فارم هوس یا خانه‌ مزرعه‌ای برای عملکرد، سادگی و گرمای زمین ارزش قائل است. اگرچه سبک خانه‌ مزرعه‌ای تحت تأثیر طراحی حومه شهر است؛ اما شامل تزئینات مدرن هم می‌شود که در نتیجه ظاهری گرم و زیبا دارد. اگر یک اتاق نشیمن به سبک خانه‌های مزرعه‌ای دارید، این سبک میز تلویزیون بهترین انتخاب خواهد بود.

خرید اقساطی میز تلویزیون از کارماچوب

کارماچوب با ۸ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و فروش انواع میز تلویزیون و جلو مبلی و عسلی و سایر لوازم دکوراتیو، حال با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی میز تلویزیون در کنار شما مشتریان عزیز ایستاده و خرید این لوازم دکوراتیو را برایتان آسان ساخته است. شما می‌توانید به دو روش از کارماچوب خرید اقساطی میز تلویزیون را انجام دهید؛ بازپرداخت ۳ ماهه بدون سود و بازپرداخت ۲۴ ماهه با حداقل سود! تنها کافی است به وب‌سایت کارماچوب مراجعه کرده و شرایط خرید اقساطی میز تلویزیون را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *