0

فیک فالوور سنج اینستاگرام (بهترین فیک فالوور یاب)

یکی از عمده دلایل افت پیج های اینستاگرامی وجود تعداد زیاد فالوور فیک است. فالوور فیک در پیج های اینستاگرام اصلی ترین عامل پایین آمده نرخ تعامل مخاطبان است. اگر پیج شما هم دارای فالوورهای فیک زیادی است باید هر چه زودتر به فکر پاک کردنشان باشید در غیر اینصورت ممکن است پیج تان دیگر رشد نداشته باشد.

پیدا کردن فالوورهای فیک از بین فالوورهای واقعی کاری مشکل و زمان بر است. چون خیلی وقت ها از روی پروفایل افراد نمی توان تشخیص داد که آیا فیک هستند یا واقعی! به خاطر همین اگر بخواهید فالوورهای غیر واقعی پیج اینستاگرام تان را پیدا کنید شاید انجام این کار به صورت دستی کاری بیهوده باشد. اما راه کار اصلی چیست؟ چطور می توانیم فالوورهای فیک مان را شناسایی کنیم؟

دوست دارید تعداد فالوورهای فیک پیج خودتان و پیج رقبایتان را ببینید؟ دوست دارید بدانید سلبریتی ها و افراد معروف در پیج اینستاگرام شان چقدر فالوور فیک دارند؟ دوست دارید از شر فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان خلاص شوید؟ پس پیشنهاد می کنم در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین فیک فالوور سنج اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

 

فیک فالوور سنج اینستاگرام چطور کار می کند؟

فیک سنج اینستاگرام نوعی اپلیکیشن یا برنامه ای است که به شما در پیدا کردن و تشخیص فالوورهای فیک پیج تان کمک می کند. معمولا این برنامه ها به پیج شما متصل می شوند و به صورت اتوماتیک شروع به کنکاش فالوورهای پیج تان می کنند. طبق الگوریتمی که این فیک سنج ها دارند بر اساس یک سری از فاکتورها مثل: عکس پروفایل، نام پروفایل، بیوگرافی، تعداد پست های موجود در پروفایل، تعداد فالوئینگ ها و … فالوورهای فیک را از واقعی ها جدا می کنند و به شما نشان می دهند.

این فیک سنج های اینستاگرام کارشان تشخیص فالوور فیک است. شما در گام بعدی باید از برنامه یا سایت حذف فالوور فیک استفاده کنید تا فالوورهای فیکی که شناسایی شده اند را برای همیشه از پیج تان پاک کنید.

 

چرا حتما باید از برنامه فیک فالوور سنج استفاده کنیم؟

همانطور که متوجه شدید شناسایی فالوورهای فیک کار سخت و زمان بری است. اگر بخواهید خودتان به صورت دستی این کار را انجام دهید اصلا شدنی نیست! چون الان اینستاگرام تمام فالوورهای شما را نشان نمی دهد و دوما اگر تعداد حذف کردن فالوورهایتان در روز از یک عدد مشخصی بگذرد اینستاگرام اکانت شما را شادوبن می کند. در این صورت اجازه دیده شدن پیج تان را برای مخاطبان هدف تان محدود می کند.

اما اگر از برنامه فیک سنج اینستاگرام استفاده کنید چون به صورت اتوماتیک و بر اساس هوش مصنوعی کار می کند مشکلی برای پیج تان پیش نمی آید. در واقع بدون دخالت شما و در مدت زمان خیلی کمتر می توانید پیج تان را از فالوورهای فیک پاک سازی کنید. در نهایت پیج تان رشد می کند و روز به روز فالوورهای واقعی جدید جذب خواهید کرد.

 

فیک فالوور یاب اینستاگرام را از کجا دانلود کنیم؟

یکی از ساده ترین راه ها برای دانلود فیک فالوور یاب اینستاگرام مراجعه به سایت کافه بازار یا مایکت است. بعد از ورود به این سایت ها کافی است عبارت “فیک فالوور سنج”را جست و جو کنید. تعداد زیادی از این نمونه اپلیکیشن ها به شما نمایش داده می شود. بعد از نصب اپلیکیشن هم به سادگی می توانید با وارد کردن آدرس پیج تان درون برنامه درصد فالوورهای فیک تان را ببینید.

اگر گوشی شما اندروید نیست و دنبال فیک فالوور سنج انلاین ایفون هستید هم باید به اپ استور مراجعه کنید. برای گوشی هایی که از سیستم عامل IOS استفاده می کنند هم برنامه فیک سنج اینستاگرام وجود دارد. اما پیشنهاد ما استفاده از فیک سنج های ایرانی است چون امنیت بیشتری دارند و در آینده برای پیج تان مشکلی بوجود نمی آید.

 

بهترین فیک فالوور سنج اینستاگرام کدام است؟

اگر کافه بازار را باز کنید و سرچی درونش بزنید با اپلیکیشن های فالوور فیک سنج زیادی مواجه می شوید اما شاید همه آن ها به خوبی کار نکنند! طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما فالوور فیک سنجی را به شما معرفی می کنیم که درست کار کند و به راحتی بتوانید بدون مشکل ازش استفاده کنید. در ادامه بهترین فالوور فیک یاب اینستاگرام ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

فیک فالوور سنج ایرانی

دقیقا با همین نام در کافه بازار اپلیکیشنی است که می تواند شما را برای پیدا کردن فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان کمک کند. کار با این برنامه بسیار ساده است کافیه بعد از دانلود کردن و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود برنامه را با کنید و آی دی پیج اینستاگرام تان را درونش وارد کنید. کمی صبر می کنید تا برنامه کارش را شروع کنید. سپس بعد از چند دقیقه میزان فالوورهای فیک پیج تان را مشخص می کند. یادتان باشد این برنامه فقط مخصوص گوشی های اندرویدی است. اپلیکیشن فیک فالوور سنج تاکنون بیش از 100 هزار نصب فعال دارد و بیشتر افرادی که از این برنامه استفاده کرده اند رضایت داشته اند.

 

جمع بندی و خلاصه مطلب

اگر هنوز برای شناسایی فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان اقدامی نکردید بهتره سریع تر به فکر باشید. چون همانطور که متوجه شدید فالوورهای فیک باعث افت شدید بازدهی پیج تان می شوند و اینستاگرام اجازه بیشتر دیده شدن پیج تان را نمی دهد! در نهایت نمی توانید فالوورهای جدید برای پیج تان جذب کنید. اگر دوست دارید سریع تر فالوورهای فیک پیج تان را شناسایی و پاک کنید همین حالا از برنامه فیک فالوور سنج اینستاگرام که به شما معرفی کردیم استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی در این خصوص داشتید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *