0

وکیل مهاجرت در ونکوور

شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا یکی از مقاصد محبوب مهاجران در کانادا است. به تازگی ونکوور به عنوان بهترین شهر برای زندگی در آمریکای شمالی معرفی شده است. مناظر طبیعی، نزدیکی به اقیانوس و وجود کوه هایی در سواحل شمالی، این شهر را به یکی از جذاب ترین مناطق کانادا تبدیل کرده است.

از سوی دیگر وجود امکانات و مراکز تحصیلی و کاری برجسته در این شهر، آن را به مقصد ایده آل مهاجران تبدیل کرده است. اگر به فکر مهاجرت به ونکوور هستید، برای طی کردن این مسیر پیچیده به وکیل مهاجرت در ونکوور نیاز خواهید داشت. یک وکیل مهاجرتی خوب در ونکوور به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی مجوز کار یا تحصیل بگیرید و اقامت خود را در کانادا تمدید کنید.

ویژگی‌ های یک وکیل مهاجرت در ونکوور

• وکیل قانونی مهاجرت به ونکوور باید مجوزهای لازم را داشته باشد
برای جلوگیری از کلاهبرداری و نظارت بیشتر، دولت کانادا توصیه کرده برای پیگیری امور پرونده خود تنها از وکلا یا مشاورین مورد تایید اداره مهاجرت کانادا کمک گرفته شود.
این افراد که لازم است شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم این کشور را داشته باشند پس از گذراندن دوره های آموزشی و شرکت در آزمون های مخصوص، مجوز لازم برای همکاری با اداره مهاجرت کانادا را دریافت می کنند و دائما تحت نظارت کانون مشاوران مهاجرت کانادا هستند.

این روزها خیلی از افراد مدعی تعداد زیادی پرونده موفق هستند و در اینستاگرام کار می کنند یا دارای دفاتری در ایران و کانادا هستند اما کارشان قانونی نیست و اگر طی همکاری با آنها به مشکل برخوردید امکان پیگیری قضایی را نخواهید داشت.

حتما دقت داشته باشید که در صورتی که با یک موسسه مهاجرتی کار می کنید، قرارداد شما باید توسط مشاور قانونی مهاجرت صاحب امتیاز آن موسسه امضا شود و امضای افراد دیگر اعتباری نداشته و قابل پیگیری از مراجع قانونی نیست.

  • مشاور قانونی مهاجرت به ونکوور باید دارای تجربه و تخصص لازم باشد

برای مهاجرت قانونی به کانادا می توانید از کمک وکلای مهاجرت یا مشاوران مهاجرت مورد تایید اداره مهاجرت کانادا استفاده نمایید.
وکلای مهاجرت باید علاوه بر مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد حقوق مهاجرت و شهروندی را دریافت کرده باشند.

  • مشاوران قانونی مهاجرت نیز باید یک دوره حدودا یک ساله را طی کرده و مدرک دریافت نمایند

در اغلب موارد از نظر دانش فنی و روال انجام کار فرقی بین وکیل و مشاور رسمی مهاجرت وجود ندارد. در کنار دانش، تجربه نیز اهمیت زیادی دارد. داشتن پرونده های موفق نشان از تسلط مشاور و مجموعه بر قواعد مهاجرت است و اعتماد را برای کلاینت ساده تر می کند.

  • وکیل مهاجرت به ونکوور باید شخصا پرونده شما را سابمیت کند

خیلی از وکلای نامدار مهاجرت در ونکوور صفر تا صد کار پیگیری مدارک و سابمیت ویزا را به کسانی می سپارند که در موسسه شان مشغول هستند و خود حتی در جریان پرونده شما هم قرار نمی گیرند. یک وکیل یا مشاور خوب کسی است که با اینکه از کارکنان خود کمک می گیرد اما در نهایت پرونده را خودش سابمیت کند. این موضوع حق شماست، چون شما به تجربه و تخصص آن فرد اعتماد کرده اید و نه به کسانی که برایش کار می کنند و ممکن است تازه کار باشند.

  • وکیل مهاجرت باید در دسترس باشد

بعضی از وکیل ها به واسطه مشغله ای که دارند فرصت ارتباط گرفتن با کلاینت را ندارند و سوالات و مشکلاتی که برای کلاینت به وجود می آید را تنها از طریق مشاورانی که در ایران یا کانادا دارند می توان پیگیری کرد. اما در موسسه مهاجرتی تراست، از لحظه عقد قرارداد، کلاینت با مشاور در ارتباط مستقیم است و می تواند مسائل خودش را مطرح بکند و وکیل نیز به تمام گفتگوهای کلاینت و مشاور نظارت دارند.

  • وکیل مهاجرت باید شفافیت را در تمامی مراحل رعایت کند

بعضی وکلا به هیچ عنوان اطلاعات ثبت شده برای کلاینت را در اختیار ایشان قرار نمی دهند و آن فرد را از روند انجام کار مطلع نمی کنند. در حالیکه در موسسه مهاجرتی تراست نه تنها فرم هایی که قرار است سابمیت شوند در اختیار کلاینت قرار می گیرند، بلکه گاهی اوقات اطلاعات ورود به پروفایل فرد هم در اختیار وی قرار می گیرد تا فرد بتواند مستقیما تحولات پرونده اش را رصد کند.

  • یک وکیل مهاجرت نباید وعده های غیر قانونی بدهد

فراموش نکنید که تنها افسر اداره مهاجرت کانادا است که می‌تواند درباره صدور ویزای کانادا تصمیم‌گیری کند؛ بنابراین، یک وکیل حرفه‌ای مهاجرت به کانادا هرگز درباره اخذ ۱۰۰ درصدی ویزای کانادا به شما تضمینی نخواهد داد.

تنها کاری که وکیل مهاجرت در ونکوور می تواند انجام دهد این است که شرایط شما را به دقت بررسی کرده و اطلاعات تان را به درستی سابمیت کند و به خوبی از شما در نامه دفاعیه وکیل دفاع نماید. داشتن روابط و سابقه کار در اداره مهاجرت، سفارت و غیره نمی تواند باعث ضمانت ویزا شدن شما باشد.

  • وکیل مهاجرت نباید کارهای غیرقانونی انجام دهد

ارائه مدارک جعلی یکی از مصادیق بارز کارهای غیرقانونی در امر مهاجرت به شمار می رود. برخی موسسات مهاجرتی اقدام به جعل اسناد و مدارک در جهت قوی تر شدن پرونده فرد می نمایند. این کار از هر نظر غیرقانونی است و در صورتی که آفیسر پرونده متوجه شود (که به احتمال خیلی زیاد متوجه می شود) علاوه بر اینکه پرونده شما ریجکت خواهد شد، برای شما مدتی محرومیت نیز در نظر گرفته می شود.

حتی در صورتیکه که بعد از دریافت اقامت دائم، دولت کانادا متوجه جعلی بودن مدارک شما گردد، ممکن است شما را از کانادا اخراج کند.

  • دارای دفاتر فعال در ایران و کانادا باشد

اجباری برای حضور وکیل در کانادا یا ایران وجود ندارد. اما به طور کلی بهتر است که موسسه مهاجرتی هم در ایران و هم در کانادا در دسترس باشد. طبیعی است که مثلا وکیل مهاجرت ایرانی در ونکوور اطلاعات واقع بینانه تری را می تواند در اختیار شما قرار بدهد و از سمت اداره مهاجرت هم نظارت بیشتری انجام می گیرد. برخی خدمات مثل دریافت Atip نیز تنها برای کسانی که در کانادا حضور دارند امکان پذیر است.

اما از طرفی کشوری مثل کانادا اختلاف زمانی زیادی با ایران دارد. اگر موسسه مهاجرتی فقط در کانادا دفتر داشته باشد ممکن است با توجه به ساعات کاری متفاوت و تعطیلات متفاوت کار پرونده شما با تاخیر مواجه شود. داشتن دفتر و مشاور در ایران می تواند کار شما را تسریع نماید.

  • دستمزد معقولی بابت ارائه خدمات دریافت کند

مبلغ مشخصی برای ارائه خدمات مهاجرتی توسط کانون مشاوران مهاجرت تعیین نشده است و به همین دلیل ممکن است دستمزدهایی که وکلای مهاجرت به کانادا برای انجام کارهای مهاجرتی اعلام می‌کنند با یکدیگر متفاوت باشد.

در اغلب موارد یک قیمت ثابت برای خدمات مهاجرتی وجود ندارد چون مقدار زمان و زحمتی که برای هر پرونده اختصاص می یابد متفاوت است که مشاور مهاجرتی باید دستمزدی متناسب با آن پرونده دریافت نماید. متاسفانه برخی موسسات قیمت های بسیار بالایی را برای یک پرونده به بهانه تضمین آن دریافت می نمایند که همانطور که در بندهای بالا ذکر شد غیرقانونی است.

توجه داشته باشید از طرفی دستمزد پایین نیز ممکن است به قیمت کاهش کیفیت خدمات تمام شود. برخی موسسات انجام کار را بر عهده کارشناسان با سابقه کم می گذارند که باعث می شود نرخ دریافتی شان پایین باشد.

ویژگی های وکیل مهاجرت قابل اعتماد

پیش از انتخاب وکیل مهاجرت در ونکوور بایستی تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام دهید. احتمالا با نام ها و موسسات گوناگونی برخورد خواهید کرد. اما چگونه می توانیم به یک وکیل مهاجرت در ونکوور اعتماد کنیم؟

نام و مشخصات کامل وکیل مهاجرتی را بدانید. به دنبال وکلایی باشید که نام کامل، مشخصات و آدرس محل کار و راه های تماس با آنها در دسترس قرار دارد. وکلای رسمی با جامعه وکلای محل خود در ارتباط هستند و از قوانین محل کار خود پیروی می کنند.

وبسایت وکیل مورد نظرتان را بررسی کنید. امروزه بیشتر وکلا وبسایتی برای معرفی خود دارند. علاوه بر آن در شبکه های اجتماعی کاری مانند لینکدین نیز حضور دارند. مشاهده پروفایل آنها در لینکدین و ارتباط آنها با شبکه وکلا و موسسات معتبر، باعث می شود بتوانید راحت تر به آنها اعتماد کنید.

تخصص وکیل و تجربیاتش در چه زمینه ای است. روزمه کاری وکیل، تجربیات، حوزه کاری و گواهینامه هایش را بررسی کنید. تمامی این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید وکیل مورد نظرتان را به درستی و مطابق با نیازهای تان انتخاب کنید.

درباره وکیل مورد نظرتان در اینترنت جستجو کنید. امروزه حضور آنلاین وکلا بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. با جستجوی نام وکیل علاوه بر اطلاعات رسمی، به مجموعه ای از نظرات کاربران که تجربه استفاده از خدمات آن وکیل را داشته اند دست خواهید یافت. بررسی آن نظرات و دستیابی به یک جمع بندی منطقی از آنها هم تا حدودی دید شما را نسبت به آن فرد باز می کند.

مزایای استخدام یک وکیل مهاجرت در ونکوور

  • جلوگیری از بروز اشتباهات احتمالی
  • صرفه جویی در زمان
  • جلوگیری از اتلاف هزینه
  • آگاهی از بهترین مسیر مهاجرتی

اخذ ویزای دانشجویی با وکیل مهاجرت در ونکوور

دانشجویان بین‌المللی که رویای تحصیل در شهر ونکوور کانادا در دانشگاه‌های معتبری مثل دانشگاه سایمون فریزر، دانشگاه پلی تکنیک کوآنتلن، دانشگاه بریتیش کلمبیا و موارد مشابه را دارند می‌توانند با کمک وکلای ما در موسسه حقوقی مهاجرتی تراست ، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. مشاوران مهاجرتی ما می‌توانند در گرفتن ویزای تحصیلی برای آمدن به ونکوور کانادا و ادامه تحصیل در این شهر به شما کمک کنند. علاوه بر این ، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مجوز کار دریافت کنید و در کنار تحصیل در ونکوور کار کنید. بنابراین اگر از قبل مجوز تحصیل در اینجا را دارید و می‌خواهید در دانشگاه یا خارج از دانشگاه کار کنید ، با ما تماس بگیرید تا گزینه‌های خود را برای کار و تحصیل در کانادا مورد بحث قرار دهیم.

وکلای ما در تراست همچنین می‌توانند به دانشجویانی که در آستانه پایان تحصیل هستند کمک کنند تا مجوز کار در کانادا را پس از فارغ‌التحصیلی دریافت کنند و از این طریق ویزای موقت خود را تمدید نمایند و سپس آن را به ویزای دائم تبدیل کنند. بنابراین چه در حال حاضر دانشجو باشید و چه قصد تحصیل داشته باشید ، دفتر مهاجرتی ما برای کمک به شما آمادگی دارد.

مزایای مهاجرت با وکیل مهاجرت در ونکوور

گاهی اوقات روند مهاجرت می‌تواند به‌قدری پیچیده و گیج‌کننده باشد که بدون کمک یک وکیل مهاجرتی مجرب تقریباً غیرممکن گردد. هدف نهایی شما هر چه باشد ما اینجاییم تا در هر برنامه مهاجرتی که می‌خواهید برای آن درخواست دهید شمارا یاری کنیم.

خواه در کانادا باشید یا به دنبال بهترین راه برای ورود دائم به کانادا باشید، یک وکیل مهاجرت می تواند تمام اطلاعات و ابزار لازم برای شروع را در اختیار شما قرار دهد. در صورت داشتن سؤال یا نیاز به کمک در هر مرحله از درخواست ویزای دائم و موقت کانادا ، وکیل مهاجرت در ونکوور می تواند کمک بزرگی برایتان باشد.

اخذ ویزای کار با وکیل مهاجرت در ونکوور

علاوه بر اجازه کار برای دانشجویان ، ما می‌توانیم به ایرانیان کمک کنیم تا از راه‌های دیگر اجازه کار بگیرند. گزینه‌های زیادی برای کارگران خارجی وجود دارد که به‌طور موقت با اجازه کار به کانادا می‌آیند. ما همچنین در تمدید مجوز کار به ایرانیان مقیم شهر ونکوور کانادا کمک می‌کنیم. اگر در حال حاضر پیشنهاد شغلی دائمی در کانادا دارید ، ما می‌توانیم تحت یکی از برنامه‌های مهاجرتی دولت کانادا ، به شما کمک کنیم برای اقامت دائم درخواست دهید.

هزینه جذب وکیل مهاجرت در ونکوور

هزینه پرداختی برای یک وکیل مهاجرت به کانادا به عوامل مختلفی مانند شرایط مهاجرتی متقاضیان (تعداد نفرات، حجم مدارک موردنیاز و روش مهاجرتی بستگی دارد. به شکلی که ممکن است تعرفه همکاری با یک وکیل مهاجرتی برای همه افراد یکسان نباشد. به‌عنوان‌مثال، اقدامات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا با مراحلی که برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا باید انجام شود، متفاوت است. درنتیجه روش انجام کار، حجم کارهای موردنظر و هزینه‌های مربوط به آن نیز متفاوت خواهد بود. توصیه می کنیم برای محاسبه بهترین هزینه های جذب وکیل مهاجرت در کانادا، از صفحه قیمت دلار کانادا استفاده کنید.

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *