0

الگوبرداری از افراد موفق مرا به ثروت رساند

با توجه به اینکه درصد موفق شدن در مسیری که اشخاصی پیش از ما در آن نتیجه گرفته اند بیشتر می باشد من توانستم با الگوبرداری از ویژگی ‌ها، عادت ‌ها و رفتارهای روزانه‌ افرادی که قبل از من در حوزه تولید رنگ موفق شده اند به ثروت برسم.

رنگ ترافیکی سرد

در واقع رنگ ترافیکی سرد به سبب رنگدانه کمتر سایه رنگ محدودی خواهند داشت پس برای حل این مشکل و روشن شدن رنگ آن باید با یک لایه عایق شیشه ای آن را پوشش داد.

برای رنگ پاشی و ایجاد این خطوط در خیابانها و جاده ها از ماشین علامت گذار که مخصوص این کار طراحی شده بهره می برند که حاوی یک یا دو تفنگ اسپری برای پاشیدن رنگ ترافیکی سرد است.

همه ما می دانیم که رنگ ترافیکی از فرآورده های پتروشیمی هستند و ماده اصلی آن مواد نفتی می باشد. البته در ترکیب با رنگدانه های مختلف و با پایه متفاوت می توان انواع متنوعی از رنگ ترافیکی را به دست آورد. این رنگها با توجه به نوع اختلاط و شرایط استفاده به دو دسته رنگ ترافیکی سرد تقسیم می شوند.

رنگ اپوکسی زینک ریچ

می توان گفت رنگ اپوکسی زینک ریچ از نظر کارایی در سطح عالی قرار دارند که می توانند بازار فروش خوبی را ایجاد کنند. از این رنگها به عنوان پوشش اولیه برای سطوح مختلفی استفاده می شود.

همچنین زیرسازی انوع پوششها و رنگها را انجام می دهد تا رنگ کاری نهایی در بهترین سطح کیفی انجام شود.

با این تفاسیر می توان گفت که در موقعیتهای مختلفی استفاده می شوند. از همین رو روز به روز بر میزان تقاضای خریداران افزوده می شود.

در برخی مواقع نیز از رنگهای مورد نظر به عنوان یک پوشش مستقل استفاده می شود. که دلیل آن می تواند کیفیت عالی است که دارا می باشند.

ترکیبات زینک ریچ را اگر مورد بررسی قرار دهیم حاوی مقدار زیادی روی می باشد که برای جلوگیری از خوردگی و فرسایش سطوح فلزی مناسب می باشند. در بازار انواع زینک ریچ عرضه می گردد که می توان به نمونه های ارگانیک و غیر ارگانیک اشاره کرد.

رنگ ساختمانی پارس

جالب است بدانید که مواد اولیه به کار رفته در تولید رنگ ساختمانی پارس باعث شده محصول فاقد مواد شیمیایی باشد و در نتیجه استنشاق آن ها باعث ورود مواد سمی به داخل بدن نگردد.

اگر برای زیبا سازی ساختمان خود به دنبال یک رنگ باکیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم از رنگ ساختمانی پارس استفاده کنید زیرا این محصول دارای مشخصات و ویژگی هایی است که محصول را خاص نموده از جمله می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

همانطور که در بالا اشاره کردیم، رنگ پارس تنوع بسیار بالایی دارد، بوی نامطبوع آن کم و ناچیز است؛ بنابراین استفاده از آن در فضا آزاردهنده نخواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *