0

شناسایی روش های موثر بازاریابی و درآمدزایی

درآمدزایی

یکی از راهکار های موثر و پرسودی که از طریق آن می توان به درآمد بسیار زیادی دست یافت راه اندازی یک بستر اینترنتی و فروش محصولات پرتقاضا سودآوری از قبیل عطرها و ادکلن های برند و خوش بو هستند که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسانس عطری صنعتی

اگر بپرسید که که اسانس عطری صنعتی چیست باید به شما بگوییم که اسانسها در واقع ماده ای هستند که با انجام یک عملیات فیزیکی از گیاهی که بو دارد تهیه می شوند که عموما این محصول دارای سه درجه غلظت رایحه بوده است.

که نوع پایین آن برای بیشتر مصرف کنندگان‌ قابل تقاضا است لذا این نوع رایحه چوبی را دارا می باشد ولی دو غلظت دیگر می توانند برای افرادی که عطری با بوی غلیظ و تند را دوست دارند، قابل تهیه و مصرف باشند.

خرید این محصول همواره از مراکز فروش معتبر قابل تهیه است ولی قیمتی که روی نوع اصل این محصول ارائه می گردد می تواند برای خریداران،  درجه رضایت گوناگونی را سبب ساز گردد، از این رو تخفیفهای باورنکردنی در این زمینه، ضمن ارائه رونق خرید و فروش برای هر دو طرف مزایای فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد.

اسانس عطر

هر اسانس عطر دارای چندین قسمت مختلف می باشد و محلول آن از چندین ماده و مایع تشکیل شده است که اگر به دنبال یک رایحه خاص می گردید و همچنان آن را پیدا نکرده اید ما به شما عطرهایی را پیشنهاد می کنیم که اسانس عطر زنانه لالیک را دارند.

در مورد این مورد می توان بسیار مطالب به اشتراک گذاشت همانند اینکه این عطر رایحه دلنشین و اغوا کننده ای داشته و یکی از نمادهای جوانی و سرزندگی در میان آقایان است و می تواند نشان دهنده غرور و هدفمند بودن آنها باشد همچنين این عطر نشانی از جسارت و منفعت طلبی بوده و می تواند قدمهای شخص را برای طی کردن مسیر موفقت محکم کند.

این عطر در دسته عطرهای گرم قرار می گیرد که در بستری از نتهای چوبی قرار دارد، هنگام استفاده از این عطر شما می توانید متوجه لایه هایی از رایحه چوب شوید که تمام اطراف شما را فرا گرفته و شما را دچار یک حس منحصر به فرد و حتی باور نکردنی می کند در این عطر از  گیاه ویترو استفاده شده که دارای رایحه بسیار بی نظیری است.

 

اسانس عطر

 

ادکلن گرم

هر شخصی باید کلکسیون ادکلن گرم و سرد و شیرین داشته باشد که متناسب با شخصیت شما و بر گرفته از شخصیت شما باشد که باید گفت که ادکلن و عطر مردانه با بوی گرم و ملایم به ادکلهایی می گویند که از رایحه چوب صندل، شکلات و ادویه های شرقی تولید می شود و این ادکلها برای به دلیل گرم بودنشان باید در فصلهای پاییز و زمستان از آنها استفاده می شود.

ادکلنهای گرم برای افراد گرم مزاج مناسب نیستند و این افراد نباید از این ادکلنها استفاده کنند و همچنین افرادی که دچار میگرن هستند نباید از عطرهای گرم استفاده کنند.

زیرا باعث تشدید میگرن آنها می‌ شود بوی عطر و ادکلهای گرم در مقایسه با بوی عطر و ادکلنهای سرد بیشتر روی لباس می‌ ماند و ماندگاری بالایی دارند عطرهایی که از گل یاس گل مریم و گل‌ محمدی تولید می‌ شوند دارای بوی گرم و ملایمی می ‌باشند.

اگر قرار ملاقات عاشقانه ای دارید استفاده از ادکلنهای گرم بهترین گزینه می باشد و همچنین برای مهمانیها و مجلسها استفاده از ادکلنهای گرم و ملایم پیشنهاد می شود.

 

ادکلن گرم

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *