0

با انگیزه تلاش کردم و میلیاردر شدم

اگر تلاش کنید و انگیزه هم داشته باشید ثروتمند شدن کار سختی نیست، من با فروش انواع مختلف کاشی توانستم در مدت زمان خیلی کوتاهی به درآمد برسم و ثروتمند شوم. حال شما را با انواع مختلف کاشی ها آشنا می کنیم.

کاشی شش ضلعی

برای تهیه مدل های مختلف کاشی شش ضلعی آبرنگی ارزان، راه های بسیار زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است که هر کدام از این راه ها یک سری معایب و یک سری ویژگی های خاص دارندمثلا شما می توانید همه قسمت های شهر خود را جستجو کنید اما، این راه تحت هیچ شرایطی به شما توصیه نمی شود؛ چرا که با انجام این کار، شما باید مقدار خیلی زیاد و قابل توجهی از وقت خود را صرف کنید.شما باید همه نقاط مختلف شهر را برای یافتن بهترین مرکز عرضه و فروش کاشی جستجو کنید؛ ولی این راه اصلا به شما توصیه نمی شود.از همین رو، توصیه و پیشنهاد تیم فنی ما به شما خرید از مراکز عرضه اینترنتی همچون وب سایت ما می باشد. همه محصولات موجود در وب سایت ما با تضمین و ضمانت ارائه شده و به دست شما در هر نقطه از ایران بزرگ خواهد رسید.

کاشی مرجان

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم در قسمتهای مختلف آشپزخانه باید از طرح کاشی و سرامیک آشپزخانه مختلفی استفاده کرد در این قسمت از محتوا ما می خواهیم انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه را برای شما عزیزان شرح دهیم سرامیک یا کاشی مرجان ، یکی از انواع کاشی و سرامیک می باشد که به دلیل مقاومت بالا، ضد خش و ضد آب بودن برای فضاهای بیرونی ساختمانها بهترین گزینه محسوب می شوند و چون مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارند برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی هم مناسب هستند.

کاشی سنتی

ساخت و ساز و نماسازی بناها در طول تاریخ بشر به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از بدنه فرهنگ و تمدن انسانی همواره مطرح بوده است. کاربرد مصالحی مانند کاشی سنتی در این بازه زمانی خصوصا هنگامی اهمیت بیشتری یافت که از آن در بدنه بناهای یادبود و مقبره‌ها، یادمان‌های سنتی و نیز اماکن مذهبی استفاده شد. همین موضوع پای کاشی سنتی را از سرزمینی به سرزمین دیگر و از قاره‌ای به قاره دیگر گشود. با فتح سرزمین‌های دور و نزدیک توسط اسلام طرح‌های اسلیمی در کاشی سنتی نیز به آن سرزمین‌ها راه یافتند. هرچند طراحی و شیوه‌های پخت و سایر مراحل کاشی‌سازی نیز متقابلا از آن ممالک به سرزمین‌های اسلامی وارد شد. شاید این دوران را بتوان به همین مناسبت دوران تلفیق این هنر نامید. امروزه اما در مسیر جاده طولانی و پرپیچ ‌و خمی هستیم که کاشی سنتی تا رسیدن به ما و دوران ما طی کرده است. نقش و نگارهای رنگین و لعاب‌کاری‌های هنرمندانه استادکاران این فن مسیر را مزین کرده است و آثار بی‌بدیل کاشی‌کاری در طول این جاده می‌درخشند. کشور ما با گنجینه رنگین‌ و گرانبهایی از کاشی سنتی بی‌شک نقطه درخشان این مسیر در طول تاریخ است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *