0

از بی پولی به ثروتی رسیدم که در باور هیچ ‌کس نمی ‌گنجید

کیف چرم سفید

از آن‌ جایی ‌که سرمایه ‌ای برای کسب‌ و کار فیزیکی نداشتم به پیشنهاد یکی از دوستانم با روش‌ های نوین کسب و کار آشنا شدم و توانستم با سرمایه کمی شغل خود را در زمینه تجارت کیف آغاز کنم. چون در این روش من با پول مشتری کار می‌ کردم توانستم به ‌طور باورنکردنی در این راه به ثروت کلانی دست یابم که برای اطرافیانم باور کردنش سخت بود.

کیف چرم سفید

در هنگام خرید کیف چرم سفید دقت داشته باشید تا اگر کیفیت و طول عمر آن برای شما اهمیت دارد سعی کنید که آن را از برند معتبر تهیه نمایید. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که کیف دست دوز بهتر است یا کیف های ماشینی؟ که باید در جواب به شما بگوییم که به سبب سوراخ کاری ها و نوع دوخت پیوسته و گره های محکمی که در اطراف کیف زده می شود. کیف چرمی دست دوز از طول عمر بالاتری نسبت به نوع ماشینی آن برخوردار است و بهترین گزینه برای خرید کیف چرمی می باشد. با وضعیت اقتصادی امروز، برای افرادی که قصد خرید و فروش کیف چرمی سفید را دارند قیمت و طول عمر از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو به دنبال مراکز معتبری هستند که بتوانند این محصول را با کیفیتی بالا و با قیمتی مناسب خریداری کنند.

کیف چرم سنتی

امروزه با توجه به کاربرد کیف چرم سنتی این محصول از قیمت متفاوتی برخوردار است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. کیف چرمی دست دوز، مناسب تمامی سنین و برای هر جنسیتی می باشد که از تنوع بسیاری در رنگ و مدل برخوردار است. هر فرد بسته به نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب می نماید، در این میان کیف های چرمی از گذشته در جایگاه بالایی قرار دارند که در دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارا می باشند.

کیف چرم سنتی

کیف چرم سنگشور

کیف چرم سنگشور معمولا در رنگ های قهوه ای تیره و روشن و یا سیاه، در سایزهای مختلف جیبی و دوشی، بند دار و بدون بند تولید می شود. کیف چرمی سنگشور دارای مشخصاتی می باشد که در ادامه به اصلی ترین آن ها اشاره می کنیم: از آنجا که این نوع کیف ها پر طرفدار می باشد نوع دوخت داخلی و خارجی در آن بسیار حائز اهمیت است. ظرافت در نوع دوخت کیف نیز از دیگر مواردی مهمی است که باید به آن دقت شود و همچنین نوع نخی که کیف با آن دوخته شده است تاثیر بسیاری در کیفیت کیف چرمی دارد. اصل بودن چرم یکی از نکاتی است که برای خیلی از خریدارن مهم می باشد و می توانید با بو کردن آن به این مسئله پی ببرید که بویی شبیه بز دارد.

کیف چرم سنگشور

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *