0

پی نخودچی رفتم و میلیاردر شدم

نخودچی آجیلی

در مسیر رسیدن به ثروت، شرایطی که الان در آن هستم را می پذیرم زیرا این به نفع من است و با توجه به آن تصمیم گرفتم به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم. از همین رو به توصیه یکی از دوستانم کسب و کاری را در حوزه ی نخودچی و در بستر اینترنت راه اندازی کردم و با وجود اینکه پول کافی در ابتدای کار نداشتم اما توانستم با یک تکنیک عالی یک فرد میلیاردر تبدیل بشوم. اکنون قصد دارم راز و رمز این روش عالی را با شما در میان بگذارم.

نخودچی آجیلی

قیمت نخودچی آجیلی عمده نسبت به کیلویی آن کمی پائین تر است. تولید کنندگان به دلیل سود بیشتر و راحتی تمایل دارند این محصول را به صورت عمده بفروشند. خرید این محصول به طور مستقیم باعث رونق کسب و کار کشاورز و تولید کننده می شود. فصل تولید نخود و تبدیل آن به نخودچی قیمت ها برای خریداران بسیار مناسب است و فرصت خرید را محیا می کند.

اغلب ما برای یک بار هم که شده نخود چی خورده ایم، این محصول دارای خواص و فواید بیشماری می باشد، بسیاری از تولید کنندگان اقدام به توزیع مستقیم این محصول در بسته هایی با اندازه 100 گرم می کنند. توزیع مستقیم تولید کننده سبب می شد تا خریدار با حذف واسطه ها کمترین و مناسب ترین هزینه را پرداخت کند. نخود چی اغلب در میان عموم مردم به همراه کشمش سرو می شود که خوردن هر دو باهم علاوه بر طعم بی نظیر خواص بسیاری را نیز دارد.

نخودچی کشمش مشهد

قیمت نخودچی کشمش مشهد با توجه به بازار خرید و فروش خشکبار در ایران تعرفه قیمت خوبی دارد و همین امر منجر به خرید و فروش بیشتر نخودچی کشمش مشهد شده است. عمده کسانی که در فروش این محصول مشغول به فعالیت هستند تلاش می کنند که بتوانند مزیت های بی شمار این محصول را در بین مردم جای بیاندازند.

از طرفی همین طور که می دانید همیشه افرادی هستند که عادت دارند سنگ اندازی کنند و باعث اختلال چرخه خرید و فروش این محصول شوند. راهکارهای عدیده ای وجود دارد که بتوان از مشکلات فروش محصول نخودچی کشمش مشهد در بازار ایران جلوگیری کرد دعوت به عمل می آوریم از همه تولیدکنندگان و تاجران حوزه نخودچی و خشکبار جهت اطلاعات تکمیلی محصولات خود با مشاوران تجاری ما ارتباط بگیرند.

نخودچی کشمش مشهد

نخودچی خوراکی

نخودچی کیلویی مزیتی که دارد این است که می توان در مقادیر زیاد آن را تهیه کرد، در ادامه به تعریف و خواص نخود می پردازیم: نخودچی خوراکی خوشمره دارای مقدار زیادی کربوهیدرات که آرام آرام جذب می شود، فیبر، کلسیم، آهن، پروتئین می باشد که می تواند باعث سلامتی بدن شود و ویتامین های ضروری بدن را تامین کند.

اسید فولیک که برای سلامت ماندن قلب مفید می باشد و باعث جذب بیشتر آهن در بدن می شود در نخودچی یافت می شود و باید آن را در برنامه غذایی کنجاند. نخودچی همان نخود معمولی می باشد که در اب آن را خیس می کنند تا بتوانند به راحتی پوست آن را جدا کنند بعد آن را به خوبی تفت می دهند و تبدیل به نخودچی می کنند.

نخودچی خوراکی

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *