0

مسافرت دور دنیا را با پتو بدست آوردم

اولین قدم برای میلیاردر شدن آن است که در مسیر زندگی شبیه به آنها قرار بگیرید و من به دلیل اینکه رویای سفر به دور دنیا را داشتم تا به یک فرد میلیاردر تبدیل نمی شدم نمی توانستم به این هدفم برسم به همین دلیل تصمیم گرفتم کسب و کار جدیدم را در حوزه ی پتو آغاز کنم و پس از مدتی نه تنها به سفر مورد علاقه ام رفتم بلکه توانستم زندگی رویایی نیز برای خود بسازم.

پتو مسافرتی خارجی

انواع ضخیم این و متفاوت از نظر قیمت پتو مسافرتی خارجی در طرح سنتی پلنگی و دیگر طرحهای سنتی در کنار طرحهای مدرن ترک که امروزه از اصلی ترین محصولات وارداتی در این عرصه هستند.

پتو مسافرتی یکی از پرطرفدارترین نمونه های پتو در میان مردم ایران و حتی جهان است. این پتوها نسبت به همتایان سنتی و معمولی خود نظیر پتو گلباف وزن بسیار سبک تری داشته و حمل و نقل آن به این دلیل بسیار آسان است.

دلیل اصلی که نام این پتو نیز به پتو مسافرتی شناخته شده است همین حمل و نقل آسان آن است، اما نباید این نام موجب ایجاد تصور تک بعدی بودن این پتو شود.

پتو جهیزیه

یکی از بخش‌ های مهم در جهیزیه عروس، کالای خواب است که در هنگام خرید به مدل و کیفیت آن اهمیت بسیار زیادی می دهند.

شما می توانید انواع مدل و قیمت پتو جهیزیه را با کیفیت های گوناگون مشاهده کنید و بهترین نوع پتو را انتخاب نمایید. تزیین و چیدمان پتو جهیزیه با استفاده از هنر و خلاقیت انجام می پذیرد و افرادی در این زمینه وجود دارند که می‌ توانند با استفاده از ایده های متنوع، تغییرات مطلوبی را در فضا ایجاد کنند. چیدمان مناسب علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب در فضا، سبب دسترسی راحت برای استفاده از این نوع کالای خواب می شود.

یکی از رسومات زیبا و قدیمی ایرانی، چیدمان و تزیین جهیزیه عروس بوده که به روش های مختلفی انجام می شود.

پتو چهارخونه

پتو چهارخونه که بیشتر از آن به عنوان نوعی پتو مسافرتی استفاده می شود، در دو نوع نازک و ضخیم تولید و عرضه می شود. در این میان قیمت پتو چهارخونه مسافرتی نسبت به پتو چهارخونه ضخیم از لحاظ ضخامت با توجه به کاربرد آن نازک تر بوده و وزن کمتری نیز دارد و ارزان تر نیز می باشد.

این وزن پایین موجب شده تا استفاده از چنین پتوهایی در سفر بسیار آسان باشد و بسیاری از کوهنوردان و طبیعت گردان علاقه به استفاده از آنها برای مسافرتهای خود داشته باشند. همان گونه که پیش تر نیز اشاره شد وزن این پتوها سبک بوده و همچنین ضخامت پایینی نیز دارند، اما نکته ای که وجود دارد این است که این ویژگیها موجب کاهش کاربری و کیفیت پتو چهارخانه نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *