0

ترشی و شیرینی ثروت را چشیدم

ترشی گل کلم

آمادگی مالی یک رویا یا یک وضعیت ذهنی نیست. اگر شما مایلید آن را دنبال کنید و آن را به دست آورید. این یک واقعیت است. وقتی وارد بازار کار شدم، نمیدانستم چگونه به ثروت برسم اما با مشورت با یکی از دوستانم وارد حوزه های کسب و کاری ترشی و سیاه دانه و تن ماهی شدم و توانستم به ثروت برسم و این موفقیت را مدیون تلاش هایم هستم.

ترشی گل کلم

نکته بسیار مهم در کپک نزدن ترشی گل کلم ابتدا خشک بودن مواد ترشی است و سپس خشک بودن ظروف نگهداری ترشی و صد البته پاکیزه بودن و چرب نبودن این ظروف است و در نتیجه مواظب این بخش کار نیز باشید.

اگر جهت تهیه ترشی از سرکه های خانگی استفاده می کنید بسیار عالی است در غیر این صورت اگر شما هم مانند اکثر افراد از سرکه صنعتی استفاده می کنید باید توجه کنید که این سرکه ها خیلی ترش هستند.

پس کاری که باید انجام دهید این است که کمی آب جوشیده‌ خنک شده به سرکه می افزاییم.

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا

خواص جویدن سیاه دانه در هنگام صبح به صورت ناشتا برای افرادی که به سلامت سیستم ایمنی بدن خود اهمیت می دهند مطالب زیادی درج شده است جویدن سیاه دانه صبح ناشتا. به راحتی می توانید آسم و بیماری های تنفسی  را با مصرف سیاه دانه و آب جوش مداوا کرد. می توانید برای رفع مشکلات مو از جمله : ریزش شدید مو و نازک شدن مو به جای استافده از داروهای شیمیایی با مصرف این داروی جادویی گیاهی درمان کرد. مصرف روغن سیاه دانه برای رفع چروک وجوان تر و زیبا تر شدن  پوست شما کمک می کند.

اگر به دنبال رفع  تب هایی که بر اثر عفونت ادراری در بدن  شما اتفاق می افتد، می گردید باید بگویم که درمان آن با خوردن سیاه دانه وعسل در صبح  ناشتا انجام می شود.

 

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا

 

تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد

بسیاری از افراد می خواهند بعد از چند دقیقه جوشاندن تن ماهی به هر دلیلی داخل یخچال بگذارند و بعدا از آن استفاده کنند، گذاشتن تن ماهی بعد از جوشاندن با درب بسته در یخچال مشکلی ایجاد نمی کند، اینکه تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد در واقع اگر می خواهید آن را بعد از یک روز استفاده کند بهتر است 20 دقیقه مجدد آن را بجوشانید.

زیرا با این کار تمامی باکتریهای مضری که امکان دارد در آن به وجود آمده باشد را از بین می برید. شما می توانید از این تن ماهی جوشانده شده رد خارج از یخچال هم نگهداری کنید به عنوان مثال می توانید آن را در کابینت تاریک قرار دهید.

اما ممکن است شما یک تن ماهی را بجوشانید بعد از باز کردنش از خودرن آن منصرف شوید یا نتوانید آن را به صورت کامل میل کنید و احساس سیری داشته باشید.

 

تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *