0

من با کمک یک دوست به موفقیت رسیدم

روپوش پزشکی

من با کمک یکی از دوستام که در حوزه ی کالای پزشکی فعالیت داشت وارد این حوزه شدم و توانسم با گذشت سه ماه سود میلیاردی بدست بیاورم. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهید شد.

روپوش پزشکی

امروزه روپوشهای پزشکی دارای تنوع و رنگهای بسیار زیادی می باشند و انواع روپوش پزشکی لاکچری و شیک نیز در بازار موجود می باشد با رنگها مختلف از جمله رنگهای قرمز، سبز، خاکستری، آبی، نارنجی و غیره. قیمت روپوش پزشکی مناسب است.

اکثر دکترهای مطبهای شخصی و بیمارستانهای خصوصی و یا کیلینیک های زیبایی دیگر از روپوشهای ساده ی سفید استفاده نمی کنند و مدلهای متنوع و جذابی را در رنگهای مختلف برای خود و کارکنانشان تهیه می کنند.

ممکن است شما یک پزشک زیبایی را با یونیفرم و روپوش پزشکی فانتزی نارنجی ببینید و یا دندان پزشکی را با روپوش آبی آسمانی و غیره که این روزها بسیار متداول و رایج می باشد.

اگر دقت کرده باشید در اتاقهای عمل و جراحی از رنگهای سبز و آبی استفاده می شود زیرا روان شناسان معتقدند که این رنگها تاثیر خوبی در ذهن ایجاد می کنند و برای تقویت حس بینایی جراحان نیز بهتر است و همچنین اگر لکه خونی بر روی لباس نیز بیفتد دیگر ظاهر و جلوه بدی ندارد به عبارتی خیلی در چشم نیست و حس بدی را به بیمار یا دیگر افراد منتقل نمی کند.

اتوسکوپ دیجیتال

برخی از پزشکان و مراکز درمانی برای محل کار خود اقدام به خرید دستگاه اتوسکوپ دیجیتال و دماسنج جیوه ای دست دوم می نمایند زیرا قیمت اتوسکوپ دیجیتال اندکی گران است و خرید دستگاه دست دوم به صرفه تر می باشد.

از مزیتهایهای دستگاه اوریسکوپ دیجیتال این است که بیماران می توانند همزمان با پزشکان به صفحه مانیتور نگاه کنند و با پزشکان همکاری لازم را داشته باشند. ساختار کلی این دستگاه ها از دو بخش تشکیل شده است، یک دسته و یک سر و مانیتور. در قسمت سر این دستگاه یک عدسی با قدرت بزرگنمایی و یک منبع الکتریکی تولید نور وجود دارد. در میان برندهای معروف این دستگاه، اتوسکوپها ریشتر بسیار با کیفیت و پر فروش تر می باشد و از دوام بالایی برخوردار می باشند. به جهت استفاده از این دستگاه رعایت یکسری نکات ضروری می باشد که ما در پایین به آن اشاره خواهیم کرد.

اتوسکوپ دیجیتال

تیغ جراحی

برای استفاده از عملهای کوچک یا عملهایی که نیاز به تیغ جراحی کوچک دارند از نمره 10 این نوع از محصول نیز استفاده می شود، زیرا به راحتی می توان با این مدل از کالا بر روی بدن در قسمت پوست یا عضله فرد نیز استفاده می شود. قیمت تیغ جراحی مناسب است.

این مدل از تیغها برای باز نمودن برونش بسیار کاربردی تر از تیغهای دیگر می باشد. به همین دلیل در بازار داخلی وجود این مدل از تیغها نسبت به سایر تیغهای دیگر بیشتر است.

این محصول علاوه بر کاربرد در صنعت پزشکی نیز همچنین در چوب بری هم بسیار کاربرد دارد و همچنین این محصول در صنعت کنده کاری هم از فواید بالایی برخوردار است، به همین دلیل اکثر افرادی که این محصول را تهیه می کنند در صنعت کنده کاری نیز مشغول به کار می باشند.

این نوع از کالاهای تولید شده در قسمت تیغ آن یک نوع لبه به صورت منحنی نیز وجود دارد که به راحتی می تواند بر روی پوست برشهای خاص را ایجاد نمود.

 

تیغ جراحی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *