0

با راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه موفق شدم

یکی از دلایلی که باعث شد تا فردی موفق و ثروتمند شوم، ذهنیت پولسازی و تفکرات مثبتی بود که هنگام راه اندازی کسب و کارم در ذهنم می پروراندم و ملزومان محقق شدن این تفکر را در حوزه کسب و کار خود یعنی مواد اسیدی به کار می گرفتم و اکنون می خواهم بهترین محصولات موجود در این حوزه را به شما معرفی نمایم.

اسید سیتریک خوراکی

این اسیدها بعنوان یکی از مهمترین افزودنی ها در مواد غذایی و صنعت غذایی کشور استفاده می شوند. در واقع این اسیدها مواد شیمیایی هستند که طعم ترشی دارند و اسید سیتریک خوراکی معروف ترین اسید مواد غذایی با فرموا مولکولی CH3COOH که بعنوان عامل اسیدی و طعم دهنده در غذاهایی مانند انواع سس ها و کمپوت ها استفاده شود. همچنین بعنوان تصفیه کننده تجهیزات صنعتی به دیگ بخار آب اضافه شود. سیترک اسید یک ثبیت کننده مغذی و کنترل کننده pH ، بهبود دهنده طعم مواد غذایی است .این ماده جاذب رطوبت است و در محصولات پودری کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

طبق گفته ی دانشمندان ما در زندگی روزمره ی خود با اسیدها احاطه شده ایم، بدون آنکه بدانیم آنها را می خوریم و خطری سلامتی ما را تهدید نمی کند. اسید ها در گسترده ی pH خود دارای قدرت های متفاوتی هستند و لزوما تمام اسیدها خطرناک نیستند، حتی اسیدهای قوی در غلظت های پایین می توانند بی خطر باشند. چند نمونه از اسیدهای خوراکی شامل اسید سیتریک که در لیمو، لیمو ترش و پرتقال وجود دارد و اسید فسفریک که در نوشابه ها یافت می شود، هستند.

اسید فسفریک

در واقع اسید فسفریک یا اسید ارتو فسفریک، اسیدی تری پرو تیک است که مایعی متراکم می‌باشد. این اسید، غشاهای مخاطی انسان، پوست و چشم را خورده و تحریک مینماید. مایعی بی رنگ ، بی بو و شفاف است که هنگام تماس با فلزات، گاز هیدروژن قابل اشتعال، را آزاد می‌نماید. اسید فسفریک در کریستالهای استخراج شده از صخره‌ها وجود دارد و در صورت آتش سوزی ممکن است اکسیدهای فسفر خورنده که بسیار خطرناکند، تولید گردند.

سنگ های فسفاته عموما به صورت هیدروکسیدی و فلوریدی موجود می باشند. همچنین آپاتیت مهم ترین سنگ فسفاته است که برای تولید اسید فسفریک صنعتی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. در این سنگ، ناخالصی های بسیاری وجود دارد که می تواند کارایی فسفریک اسید را کاهش دهد. همچنین این ناخالصی ها باعث خورندگی بیشتر مواد توسط این اسید می شوند.

اسید روی اکتیو

می توان گفت اسید روی اکتیو خام یک ترکیب معدنی به شکل جامد یا پودر سفید رنگ می باشد که در آب نامحلول است. این ترکیب شیمیایی در تعدادی از فرایندهای تولیدی مانند صنعت لاستیک و پلاستیک، سرامیک، شیشه، بازدارنده های آتش و نوارهای کمک های اولیه یافت می شود. زینک اکساید به طور طبیعی به عنوان ماده معدنی روی ظاهر می شود، اما بیشتر اکسید روی به صورت مصنوعی تولید می شود. همچنین برای درمان انواع بیماری های پوستی، در محصولاتی مانند پودر بچه و کرم های سد کننده برای درمان بثورات پوشک، کرم کالامین، شامپوهای ضد شوره و پمادهای ضد عفونی کننده به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

رعایت نکردن اصول بهداشتی، می تواند این ماده را به تهدیدی برای محیط زیست تبدیل کند. برای محدود کردن شیوع آن در محیط لازم است که اقدامات فوری انجام شود. استنشاق طولانی مدت گرد و غبار اکسید روی منجر به تب بخار فلز با علائم تب و لرز، درد عضلانی، حالت تهوع و استفراغ شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *