0

با کشمش درآمدم را تقویت کردم

با تولید انواع کشمش توانستم ابتدا در بازار داخلی شروع به فعالیت کنم و سپس کار خود را گسترش داده و حتی از بازار جهانی هم سود به دست آورم که نتیجه آن رسیدن به موفقیت مالی در زندگی ام بود و در ادامه این مطلب انواع کشمش که در میان مردم محبوب است را معرفی خواهم کرد.

کشمش ارومیه

اگر دقت کرده باشید  درست همین کشمش ارومیه که الان در بازار وجود دارد سالها پیش در اروپا کشف شد، یونانیان باستان اولین کسانی بودند که این طعم لذیذ را چشیدند و در منطقه ای به نام کورنت، انگورهای کوچک بدون هسته با عطر و بوی قوی منحصر به فرد توزیع شد و با توجه به نام منطقه، میوه های خشک این انگور با نام “کورینکا” شناخته شدند.در اروپای مرکزی، طعم کشمش تا قرن یازدهم چشیده نشده بود و پس از آن بود که شوالیه های بازگشت از جنگهای صلیبی شروع به آوردن آن به خانه کردند.

کشمش ارومیه خیلی خوشمزه است و در طول مراحل آماده سازی، طعم غنی و شیرینش را حفظ می کند و محتوای کالری کشمش و ترکیب آن متخصصان تغذیه و گیاهان دارویی خاطرنشان می کنند که مواد موجود در محصولاتی که آب از آنها خارج می شود غلیظ تر می شوند و محتوای کالری آن افزایش می یابد.

کشمش ایران

از درخت انگور استفاده های بسیاری می شود و کشمش ایران بصورت انگور یا غوره یا فرآورده های این دو، برگ های درخت انگور نیز قابل استفاده بوده و از آنها برای پخت غذایی به نام دلمه استفاده می شود به شرطی که برگ ها تازه بوده و در واقع جزء اولین برگ هایی باشند که در ابتدای فصل بهار می رویند وگرنه برگ هایی که مدتی از رویش آنها گذشته باشد ضخیم شده و دیگر قابل استفاده نیستند.همچنین در صورتیکه درخت انگور را در خانه بکارید می توانید شاخه های آنها رو طوری هدایت کنید و بر روی داربست قرار دهید که از سایه آن نیز استفاده کنید.

با این تعاریفی که از درخت انگور ارائه شد بدیهی است این میوه جزء محصولات پر طرفدار برای کاشت می باشد در کشور ایران نیز در مناطق مختلف، از مناطق گرمسیری گرفته مانند شهرهای استان فارس نظير شیراز تا تاکستان‌های قزوین و غیره، هر کدام تولیدکننده بزرگ انگور و محصولات آن مثل مویز و کشمش هستند.

کشمش پلو

قیمت خرید کشمش پلو با توجه به نوع محصول مورد بررسی قرار دهید تهیه کشمش در تهران مقرون به صرفه خواهد بود این ماده غذایی خوش طعم باکتری های مضر دهان (که باعث پوسیدگی دندان و خونریزی لثه می شوند) را از بین می برد.

ویتامین های B موجود در انگور خشک متابولیسم را عادی می کند، خواب را بهبود می بخشد، اشتها را کاهش می دهد، بدن را در برابر رادیکال های آزاد (سموم) محافظت می کند و ایمنی را افزایش می دهد کشمش به لطف آهن و مس به افزایش هموگلوبین خون، جلوگیری از کم خونی و دیستونی رویشی- عروقی کمک می کند. فیبر غذایی و پروتئین های کشمش عملکرد روده ها را عادی می کنند، متابولیسم مایعات را تسریع می کنند، ورم را از بین می برند مصرف منظم کشمش (معادل 60 گرم در روز) به بهبود وضعیت مو، ناخن و پوست کمک می کند، زیرا این محصول کلیه ها و قلب را تحریک می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *