0

توری را همچون ریسمانی برای رسیدن به آرزوهایم دیدم

من تصمیم گرفته بودم تا زمانی که درآمد خودم را افزایش نداده ام دست از تلاش مضاعف برندارم، چرا که رفاه و آرامش خانواده ام در اولویت هدف هایم بود. بالاخره بعد از بررسی های بسیار با حوزه سودمند انواع توری آشنا شدم و توانستم در این مسیر پولساز به هدف هایم دست یابم. در ادامه شما را به معرفی بیشتر این محصولات دعوت می نمایم، همراه من باشید.

توری مرغی

قیمت گذاری بر روی توری مرغی بر حسب کیفیت و بافت آن است و هر چه بافت توری پلاستیکی درشت تر باشد قیمت آن بالاتر می رود.

توری پلاستیکی نسوز یکی از مطمئن ترین گزینه ها است زیرا با خیالی آسوده آن را نصب کرد و در هیچ آتشی نخواهد سوخت و امنیت مال شما را تضمین می کند و از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین  و همچنین پرفروش ترین تورها می توان از آن نام برد.

همانطور که در مطلب بالا گفته شد استحکام توری جزء نکته های بسیار مهم در انتخاب آن است توری پلاستیکی ریز بافت به صورت سفارشی انجام می شود و برای مشتریان خاصی که این مدل را سفارش می دهند بافته و عرضه می گردد.

همانگونه که توضیح داده شد توریهای ریز بافت برای حصار کشی انواع طیورها مورد استفاده قرار می گیرد و اجازه داده نمی شود تا هیچ موجود دیگری آسیبی به حیوانات داخل حصار وارد کند.

توری فلزی

از دیگر موارد استفاده از توری فلزی می توانیم این مورد را بیان کنیم که معمولاً این محصول جزء پرکاربردترین محصولات برای ساخت انواع و اقسام غرفه و قفسه در موارد گوناگون استفاده می شود.

قفسه های ساخته شده با این محصولات وزن سبک داشته و به راحتی قابل جابجایی هستند که امروزه نمونه‌های بارز آنها در فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش به وفور دیده شده و استقبال فراوانی نیز از آنها شده است.

توری فلزی معمولاً با استفاده از ابزار آلات ساده از جمله با صفحه کیبورد و همچنین با انبار های مخصوص قابل جداسازی و اندازه گیری می باشد که افراد می توانند به راحتی با استفاده از این محصولات ابعاد مورد نظر خود را اندازه گیری کرده و آنها را استفاده نمایند.

همچنین این محصول به صورت متری نیز به فروش می رسد که قیمت متری آن با قیمت کیلویی چندان تفاوتی ندارد و در هر دو مورد به نفع خریدار می باشد.

توری پلیسه ای

بهتر است برای نصب توری پلیسه ای درب و پنجره، از نصابان باتجربه کار طولانی مدت استفاده کنید و هیچ گاه از نصاب بی تجربه یا تازه وارد برای نصب توری استفاده نکنید.

چرا که ممکن است علاوه بر تلف کردن وقت به دلیل نابلدی و ناآشنایی، هزینه یک نصاب حرفه ای را نیز از شما بگیرد.

نصب این نوع توری یک عمل تخصصی است، بنابراین هیچ وقت خودتان به تنهایی اقدام به نصب آن نکنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش این محصول، درخواست خرید داده و پس از تعیین اندازه مورد نظر توسط خود شما یا نصاب و نیز انتخاب طرح و رنگ مورد نظر، از مشاوره رایگان کارشناسان خبره در تولید و نصب توری پلیسه و انتخاب بهترین نصاب در این زمینه، بهره مند شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *