0

سنگ بزرگ فقر را زمین گذاشتم

سنگ بزرگ فقر را زمین گذاشتم

من همیشه رویا پردازی می کردم. به طوریکه درآمد و حساب بانکی خود را بالا در نظر داشتم. پس از تحقیقات زیاد متوجه حوزه بزرگ سنگ شدم. شناخت دنیای سنگ برای من جذابیت ویژه ای داشت. به کمک افراد و تاجرانی که در این حوزه وارد شدند، سنگ یک انتخاب مطمع برای آینده ی درخشان من شد.

سنگ آهن خام

امروزه با توجه به پیشرفت علم و بروز دستگاه های مجهز شاهد استخراج بیش از اندازه سنگ آهن خام مگنتیت از معادن مختلف در سراسر دنیا هستیم که قیمت هر تن آن با عیار مختلف در بازار ایران در ایام مختلف سال بنا به دلایل متعدد متفاوت است.
به همین خاطر به طور دقیق و قطعی نمی توان قیمت مناسبی را برای هر تن این نمونه تخمین زد.
به طور کلی می توان گفت که قیمت هر تن سنگ آهن خام در معدنی که به دست می آید به خوبی تعیین می گردد، البته ناگفته نماند که فاکتورهای زیادی بر روی قیمت نهایی این اقلام به صورت مستقیم و غیر مستقیم موثر هستند که از مهمترین آنان می توان به میزان رطوبت موجود در این ملزومات، روش استخراج، سطح کیفی، نرخ ارز و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

سنگ منگنز

همانطور که می دانید سنگ منگنز جزو سنگ های فلزی معدنی می باشد که دارای کاربردهای بسیار فراوانی که به علت ویژگی های شیمیایی و ساختاری سنگ منگنز در ایران و شهر اصفهان از فلزهای بسیار مهم درصنایع مختلف نظیر فولاد و ذوب آهن و غیره مرود استفاده قرار می گیرد.
امروزه سنگه های بسیار مختلفی را می توان یافت که کاربردهای بخصوص خود را دارا می باشند که برای مثال می توان از سنگ منگنز به عنوان یک سنگی فلزی معدنی با کاربرد و ویژگی های بسیار فراوان نام برد. می توان گفت مواد اولیه منگنز دو کربنات را می توان حتی در بدن حیوانات و یا در بافت بدن انسان نیز به مقدار بسیار پایینی قابل یافت می باشد ومی توان از فلز منگنز به عنوان یک فلز بسیار کمیاب نمام برد.

 

سنگ منگنز

سنگ مرمر

سنگ مرم همچنین سنگهایی بسیار مقاوم نیز می باشند و قادر اند سرما، گرما وبه طور کلی حرارت محیط را حفظ کنند. از سنگهای مرمر مصنوعات سنگی بسیاری می سازند از جمله در داخل ساختمان برای کف پوش، کانتر، بین کابینتی و غیره و بیرون ساختمان به عنوان نما یا پایه ی آیفون و غیره و همچنین از آنها برای ساخت وسایلی مانند میزهای ناهار خوری، عسلی و غیره استفاده می شود.

سنگ مرمر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *