0

با عایق زندگی ام را در برابر فقر حفظ کردم

بعد از ماه ها فکر کردن راجب راه اندازی یک کسب و کار برای کسب درآمد بلاخره تصمیم گرفتم تا با توجه به اطلاعات و دانشی که در این باره دارم مشغول ساخت و تولید انواع عایق نظیر پلیمری، صوتی، حرارتی و… شدم و سپس محصولاتم را وارد عرصه تجارت کردم و به این ترتیب برای همیشه با فقر فاصله گرفتم.

عایق پلیمری

مواد مختلفی در صنعت ساختمان سازی به کار می روند که استفاده از آنها لازم و ضروری می باشد که عایق پلیمری یکی از این موارد می باشد که برای شناخت بیشتر این محصول و خرید آن با قیمت ارزان با ما همراه باشید.

پلیمرها به صورت مایع و جامد هستند و توسط شرکت ها و کمپانی‌ های مختلف به صورت تجاری تولید می شوند و به نوعی فرآوری می شوند که از خواص مکانیکی بالایی برخوردار شوند.

عایق پلیمری به راحتی شکل می گیرد و شکل گیری آن باعث کاهش هزینه های مواد خام می شود و از مزیت های این محصول به شمار می آید.

عایق پلیمری نوعی ترموپلاستیک است و خاص بین مایعات بدون شکل و مواد بلورین جامد را در دما ها نشان می‌دهد.

عایق حرارتی نسوز

عایق حرارتی نسوز دارای مقاومت بسیار بالایی است که نقش مهمی در کاهش خسارت ساختمان ها دارد، در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با کاربرد، قیمت و نکات خرید این محصول بپردازیم.

برای کاهش دادن خسارت حرارتی سطوح گوناگون ساختمان ها و لوله ها، کانالها و مخازن نگهداری مواد از عایق حرارتی استفاده می شود.

هدف از تولید این عایق ها این می باشد، که تا حد ممکن در برابر آتش این عایق به عنوان مواد مقاوم و پایدار از ضررهای ایجاد شده در زمینه های مختلف جلوگیری به عمل بیاورند.

عایق حرارتی نسوز نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف دارد.

عایق صوتی خودرو

عایق صوتی خودرو یک عنصر محافظتی در برابر آلودگی صوتی از بیرون بوده و به این معنی است که صوتی داخل خودرو از آن خارج نمی شود یا به آن وارد نخواهد شد.

با وجود یک عایق صوتی خودرو با قیمت مناسب قادر خواهید بود ماشین خود را در برابر صوتی به میزان چشم گیری ایزوله کنید.

داشتن یک ماشین عایق صوتی به معنی راحتی بیشتر است و شامل نصب موادی بوده که علاوه بر کاهش ارتعاش، سطح سر و صوتیی خارج را نیز کاهش می دهد.

سایر رانندگان از عایق صوتی برای هدف دیگری استفاده می کنند، بهبود سیستم صوتی خودرو با این عایق امکان پذیر است زیرا از خارج شدن صوتی جلوگیری می کنند و کیفیت سیستم صوتی را به حداکثر می رساند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *