0

درآمد دلاری ام را مدیون مهارتم در دوخت پارچه مبلی هستم

پارچه رومبلی ساتن

به دلیل علاقه ای که به خیاطی و طراحی دوخت داشتم از همان سنین کم در کلاس های زیادی برای یاد گیری این هنر رفته بودم و در ایام جوانی نیز با دوخت انواع پارچه های مبلی و ارسال این محصول به سراسر ایران و سپس سراسر جهان به درآمد دلاری دست یابم.

پارچه رومبلی ساتن

سخت ترین کار در نظر برخی افراد خرید پارچه رومبلی ساتن می باشد چرا که برای این امر باید وقت و هزینه صرف نمایند و در میان انواع پارچه رو مبلی پارچه رومبلی نانو را تشخیص بدهند و از جایی که پایین ترین قیمت دارد خرید نمایند. در این بخش از مطلب ما قصد داریم شما عزیزان را در خرید پارچه رومبلی نانو راهنمایی نماییم، و نکاتی که لازم است تا شما هنگام خرید پارچه رومبلی نانو بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. هنگام خرید پارچه رومبلی نانو برای مبل استیل سلطنتی دانستن این نکات شما را از خواندن و مطالعه مطالب دیگر بی نیاز می کند، هنگام خرید مقاومت پارچه رومبلی را با کشیدن بین  دو دست بررسی نمایید اگر پارچه و مبلی نانو کش نیامد و نتوانستید آن را زیاد بکشید آن پارچه رومبلی بهترین پارچه رومبلی خواهد بود، همچنین هنگام خرید پارچه نانو رو مبلی از پارچه هایی با جنس الیاف طبیعی خرید نمایید تا در اثر شست و شو جمع نشود و همچنین شست و شویش راحتر باشد.

پارچه مبلی لیدو

با رونق گرفتن بازار خرید و فروش مبلمان در سالهای اخیر، روز به روز بر تنوع پارچه مبلی لیدو نیز افزوده می شود.

با توجه به وارداتی بودن برخی از الیاف، مواد اولیه و پارچه ها بعد از تحریم ها قیمت پارچه ها نیز افزایش چشمگیری داشته است.

اما با این حال قیمت پارچه مبلی لیدو همچنان مناسب است و تقریبا بیشتر مردم وسع خرید آن را دارند.

قیمت پارچه مبلی لیدو از 50 هزار تا 500 تومان است.

برای دیدن جزئیات پارچه، تصاویر و نحوه سفارش با شماره درج شده در این صفحه با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

پارچه مبلی لیدو

پارچه مبلی چرم

به توجه به اینکه پارچه مبلی چرم در انواع مختلف و متفاوت در بازار در حال فروش است مانند پارچه مبلی رضا به همین منظور برای خرید روکش چرم و پارچه و یا هر محصول دیگری باید نکاتی را مدنظر قرار داد در انتخاب و خرید یک محصول با کیفیت تراکم موجود در آن دارای اهمیت بسیاری است.

هرچه قدر تراکم محصول پایین تر باشد ماندگاری آن کم تر می شود که این موضوع را به راحتی می توان با دست کشیدن روی آن مطلع شوید برای مثال اگر پارچه مبلی ارزان مورد نظر دارای پرز باشد و با دست کشیدن به حالت اولیه خود بر نگردد از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

نکته ی دیگری که باید مورد نظر قرار داد این است که وزن آن را مورد بررسی قرار دهید به طور معمول پارچه هایی که تراکم بیشتری دارند وزن سنگین تری دارند.

زغال چینی درجه یک

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *