0

با یک تیغ اقدام به جراحی فقر کردم

بعد از طلاق از همسرم در وضعیت بعد مالی و روحی به سر می بردم. به صورت اتفاقی با تجارت کالای پزشکی و مراحل آن آشنا شدم و در مدت یکسال خودم را از یک فرد بی پول و افسرده به یک میلیاردر خوشحال تبدیل کردم. در ادامه قصد دارم تا شما را با این محصولات آشنا کنم.

تیغ جراحی

در اکثر جراحیها معمولا از تیغ جراحی اسکالپل استفاده می شود که خواص و ویژگیهای حائز اهمیتی دارد. در عملهای جراحی باید از تیغی استفاده شود که آلیاژ به کار رفته در ساخت آن موجب حساسیت در بدن فرد و یا ایجاد عفونت نشود.

همچنین باید دقت کرد که در عملهای که در آن از دستگاه استفاده می شود به دلیل حساس بودن دستگاه به آلیاژها بر روی آن روکش پلیمری کشیده شود. در تیغهای جراحی مهمترین مسئله که حائز اهمیت می باشد تیزی و برندگی آن است.

تیغ جراحی باید برای برش پوست و یا نواحی داخلی بدن به اندازه کافی تیز بوده و برندگی عالی داشته باشه و برای این که آلرژی در بدن ایجاد نکند باید از متریال مرغوب در آن استفاده شود که ضد زنگ نیز باشد. امروزه کشور ما در پزشکی پیشرفتهای بسیاری کرده است و استفاده از ابزارهای پیشرفته و تجهیزات پزشکی در امور پزشکی امری طبیعی می باشد. تیغ جراحی یکی از این ابزارها است که کاربرد و مصارف مختلفی دارد و برای جراحی، برش دادن بدن بیماران، ایجاد شکاف و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 تخت لیزر

همانطور که گفته شد این تخت لیزر را می‌توان علاوه بر مراکز لیزر فیزیوتراپی و پوست، در مراکز کاشت مو هم استفاده کرد. همچنین مراکز زیبایی که به نوعی خدمات زیبایی روی بیمار انجام می‌دهند. این تخت ها کاربردهای خاصی دارند که در ادامه به بعضی موارد اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده به عنوان تخت لیزر و پاکسازی پوست
  • انجام کلیه امور زیبایی و آرایشی روی مراجعه کنندگان • مورد استفاده در کلینیک های کاشت مو
  • این تخت ها را می‌توان هم در مطب پزشکان پوست و مو و هم در سالن های زیبایی و یا ماساژ استفاده کرد. یک تخت لیزر با کیفیت باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان آن را خریداری نمود. اگر شما هم قصد خرید تخت لیزر پوست را دارید، این ویژگی ها را به دقت بررسی کنید.

تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی ارتفاع سر و پا را تنظیم می کند، مانند تخت بیمارستانی برقی قابل تنظیم، اما ارتفاع کلی تختهای بیمارستانی را نیز می توان بالا و پایین کرد و تعداد بسیار کمی از تختهای قابل تنظیم این ویژگی کم ارتفاع را دارند. تختهای بیمارستانی همچنین دارای ریلهای جانبی اختیاری در طولها و سبکهای مختلف برای نصب ایمن‌تر و ایمن‌تر برای جلوگیری از افتادن و آسیب‌دیدگی هنگام بیرون آمدن بیماران از تخت هستند و نرده هایی از جنس پروفیل آلومینیوم کنار تخت قابل تنظیم از نظر سبک و قابلیت بسیار محدودتر هستند. نوع تخت مورد نیاز شما به تحرک و اندازه بیمار بستگی دارد و در اینجا گزینه های شما برای تنظیم دستی و برقی روی تخت بیمارستان شما وجود دارد. برای بیمار بزرگتر، ممکن است به تخت بیمارستان چاقی نیاز داشته باشید از این رو می توانید از تخت بیمارستانی برقی دست دوم استفاده نمایید. اینها در عرضهای 42 اینچ، 48 اینچ و 54 اینچ هستند و می توانند وزن بیمار از 500 تا 900 پوند را در خود جای دهند و اکثر تختهای بیمارستانی باریاتریک (وظیفه سنگین) دارای قابلیت تمام الکتریکی هستند و قیمت این تختها از تختهای بیمارستانی با اندازه استاندارد بالاتر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *