0

با کاردرحوزه اجاق گاز پس انداز اندکم را چند برابر کردم

از بچگی علاقه داشتم یه مغازه بزرگ لوازم خانگی داشته باشم بعد از مدتی توانستم به آرزویی که داشتم با همان پس انداز اندکم برسم و با  درآمد ها وسودهایی که از این حوزه کسب کردم آن خانه  و ماشین رویایی ام را خریدم . اکنون که من در اجاق گاز به ثروت رسیدم  میخواهم چند نمونه از تنوع آن را به شما معرفی کنم.

اجاق گاز

اجاق گازها یکی از مهم ترین ابزارهای آشپزی هستند که تقریبا در تمامی ساختمان ها اعم از منازل، شرکت، محل کار و… یافت می شوند. اجاق گازها در انواع مختلفی از طرح ها تولید شده و از پر استفاده ترین و کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود. بدیهی است که هر چه قدر میزان امکانات اجاق گازها بیشتر باشد، امکانات بیشتری را ارائه نموده و کاربردی تر است.یکی از انواع اجاق گاز که امکانات زیادی را به کاربران عرضه می کند، اجاق گاز فردار است.

اجاق گاز خانگی

مجموعه ای از ویژگی ها موجب می شود تا یک اجاق گاز خانگی فردار بهترین نوع اجاق گاز شناخته شود. این ویژگی ها همکی در راستای بهبود شرایط پخت و پز و حفظ کیفیت غذای پخت شده می باشند. در کنار این عوامل، قیمت مناسب محصول موجب می شود تا این اجاق گاز کاربر پسند گردد.اجاق گازهای فردار با دارا بودن قسمت اختصاصی فر این امکان را به کاربر می دهد تا از یک دستگاه به صورت چند منظوره استفاده نماید. برای مثال می توان از قسمت فردار دستگاه برای پخت انواع شیرینی و کیک ها، مرغ سوخاری، بریانی، لازانیا، پیتزا، انواع فست فود و… بهره گرفت. در ادامه تعدادی از معروف ترین و محبوب ترین اجاق گازهای فردار را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

اجاق گاز صفحه ای

امروزه به دلیل پایین بودن متراژ انواع ساختمان مسکونی، اجاق گاز صفحه ای ،رومیزی،یا توکار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این اجاق گازها بر روی کابینت نصب می شوند و فضای کمی از آشپزخانه را اشغال می کنند.کارایی اجاق گازهای توکار با اجاق گازهای معمولی یکسان می باشد، تنها تفاوت آن ها نداشتن فر است. از مزیت های این نوع اجاق گاز به جمع و جور بودن و شیک بودن آن ها می توان اشاره نمود. اجاق گازها به دو دسته اجاق گاز برقی و گازی دسته بندی می شوند.اجاق برقی با انرژی برق کار می کند و به دلیل  قدرت بالای آن پخت غذا در کوتاه مدت صورت می گیرد. این نوع اجاق، صفحه ای دیجیتال و لمسی دارد و ظاهر آن بسیار شیک و مدرن می باشد.به دلیل بالا بودن هزینه برق استفاده از این اجاق برقی چندان مقرون به صرفه نیست. برخلاف اجاق برقی، اجاق های گازی دارای دستگیره های کم و زیاد کردن شعله می باشند و از نظر اقتصادی نیز بصرفه می باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *