0

کد رهگیری لاتاری 2023 را گم کردم، چیکار کنم؟

گم کردن کد رهگیری لاتاری

آیا شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که کد رهگیری لاتاری خود را گم کرده اید؟ اصلاً نگران نباشید! برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد، حتی برای فراموشی کد رهگیری لاتاری. در اینجا ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید موفق به بازیابی کد رهگیری لاتاری 2023 شوید.

گم کردن کد رهگیری لاتاری

کد رهگیری لاتاری چیست؟

کد لاتاری در واقع یک شماره 16 کاراکتری است که به آن کانفرمیشن نامبر (Confirmation Number) گفته می شود. زمانی که کارهای ثبت نام لاتاری آمریکا را انجام می دهید، این کد را به شما می دهند. کد رهگیری لاتاری کاملاً شخصی است و به هر فرد یک کد اختصاصی تعلق می گیرد. فرد موظف است تا این کد را تا روز اعلام نتایج لاتاری نزد خود نگه دارد.

لازم به ذکر است که بعد از استفاده از کد رهگیری لاتاری برای اعلام نتایج، باز هم کاربرد دارد. اگر شما برنده لاتاری امریکا شوید هنگام پر کردن فرم برندگان لاتاری یا همان ds-260 باز هم این کد به کار شما می آید.

کد رهگیری لاتاری را گم کردم، چیکار کنم؟

مشاهده جواب لاتاری بدون داشتن کد رهگیری اصلاً امکان پذیر نیست! پس حالا باید چه کاری انجام داد؟ اگر کارهای ثبت نام لاتاری 2023 خود را به شرکت های مهاجرتی سپرده اید حتما با آنها تماس بگیرید؛ زیرا آنها اطلاعات مراجعین خود را تا زمان اعلام نتایج بایگانی می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید یک تماس ساده است، که با پر کردن فرم مشخصات امکان بازیابی کد رهگیری لاتاری را برای شما امکان پذیر شود.

مشخصات مورد نیاز برای بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری 2023

همانطور که گفتیم با شرکت مهاجرتی که کارهای ثبت نام لاتاری 2023 خود را انجام دادید، تماس بگیرید. پرسنل یا وب سایت آن مجموعه از شما اطلاعات زیر را درخواست می کنند:

  1. نام و نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)
  2. تاریخ تولد (به سال میلادی)
  3. ایمیل فعال
  4. ارائه یک شماره موبایل

توجه داشته باشید که اطلاعات فوق باید با اطلاعات زمان ثبت نام و طبق مدارک شناسایی تان کاملاً مطابقت داشته باشند. بنابراین بازیابی کد رهگیری لاتاری 1401 برای شما انجام خواهد شد و به شماره همراه تان یا ایمیل شما ارسال می شود. پس از دریافت کد رهگیری می توانید به راحتی برای مشاهده نتایج لاتاری 2023 اقدام کنید.

بازیابی کد رهگیری لاتاری 2023

اگر به صورت شخصی در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کرده باشم چطور؟

فرقی نمی کند، در این مرحله که به دنبال بازیابی confirmation number لاتاری خود هستید، قطعاً به مواردی که به آن اشاره کردیم نیاز دارید، لذا فقط کافیست از صحت آنها مطمئن شوید، یعنی این مهم است که تاریخ تولد میلادی خود را به چه صورت وارد نموده اید، یا اینکه نام و نام خانوادگی خود را به لاتین چگونه در فرم ثبت نام لاتاری وارد کرده اید، برای مثال شخصی که اسمش محمد است، محمد را به صورت MOHAMMAD وارد کرده یا به صورت MOHAMAD، این موارد در بازیابی کد لاتاری بسیار مهم هستند.

نمونه کد رهگیری لاتاری چگونه است؟

کد لاتاری مجموعه ای از 16 کاراکتر است و ابتدای آن رقم سال ثبت نامی آمده است، یعنی اگر ثبت نامی لاتاری 2023 هستید، در آغاز کد رهگیری لاتاری تان عدد 2023 آمده است، مثال: 20235ER1N1OK723I

منبع: cartesabz

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *