0

خود را بیمه ثروتم کردم

اگر بتوانیم تمام قدم ها را با موفقیت برداریم در مدتی ثروت خوبی را برای خود جمع کرده، ولی من راهی آسان تر را برایتان در نظر دارم که میتوانید در  کوتاه ترین مدت به سرمایه برسید، با شروع تجارت و ایجاد کسب و کار خود می توانید پول پارو کنید.

تخمه آفتابگردان

به گزارش سایت کنسانتره انار فیزیکی آفتابگردان پرورش‌یافته – سر گل زرد آن، دیسک بزرگ و ارتفاع گیرا  نیز برجسته است.

آفتابگردان به دلیل جذابیت بصری خود در بسیاری از سنت های فرهنگی به عنوان یک گیاه زینتی و همچنین به عنوان الهه هنرمند حضور قدرتمندی داشته است.

حتی می توان استدلال کرد که به لطف نقاشی های شناخته شده ای مانند تخمه آفتابگردان ونسان ون گوگ در سال 1888، بیشتر با تصاور آفتابگردان آشنا هستیم تا با گیاه واقعی.

قابل توجه است که این دو تاریخچه گل آفتابگردان – به عنوان یک محصول و یک گیاه زینتی – در هم تنیده شده اند.

تکثیر تخمه آفتابگردان خام در هنر اروپایی از اواخر دهه 1500، همانطور که در آزمایشگاه علوم انسانی گیاهی توضیح داده شد.

“تا حدی به دلیل جذابیت زیبایی شناختی صفاتی بود که به طور مصنوعی برای افزایش تولید بذر انتخاب شده بودند – یک سر گل کامپوزیت منفرد با یک دیسک بزرگ.

قیمت گربه

قیمت گربه حیوانات مختلفی در بازار فروش موجود است که یکی از آنها گربه است. گربه نیز خود انواع مختلفی دارد و جثه و نژاد آنها با همدیگر متفاوت است.

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع گربه ها می توان به گربه اسفینکس اشاره کرد.

این حیوان موجودی بی مو می باشد و از گربه های بسیار نادر در جهان به شمار می رود و امروزه به دلیل جفت گیری آنها تعداد این دسته از گربه ها افزایش یافته است.

بیشتر افراد دوست دارند در خانه ی خود یک یا چندین حیوان خانگی داشته باشند و در بین مردم نیز محبوبیت بسیار خوبی داشته اند.

گربه اسفینکس جزو محبوب ترین حیوانات بی مو در دنیا به شمار می رود و علت اینکه این حیوان طرفداران زیادی دارد این است بسیار زیبا و شیرین می باشد.

اگر شما هم مجذوب این نوع حیوان خانگی هستید و قصد خرید گربه خانگی اسفینکس را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت کمپوست قارچ

قیمت کمپوست قارچ که میزان باردهی یکسانی از دو نمونه متفاوت کمپوست داشته باشید آن وقت می توانید قیمت آن دو را با هم مقایسه کنید و کمپوست قارچ دارای قیمت کمتر را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. مواد دیگری نیز در تولید کمپوست قارچ به کار می روند مانند آهک پودر سنگ آهک گچ نیترات آمونیوم و اوره که مخصوص تامین املاح معدنی هستند البته مواد تشکیل دهنده کمپوست در کارخانه های مختلف ممکن است متفاوت باشند و نسبتهای آنها متغیر باشد اما بعضی از نسبتهای مواد باید به طور دقیق رعایت شود.

در تهیه کمپوست قارچ کاه و کلش را خیس می کنند و به تدریج مواد شروع به تجزیه و پوسیده شدن می کنند در فرایند تخمیر دما زیاد می شود و عوامل بیماری زای داخل کمپوست از بین می روند و تنها میکروارگانیزمهای مفید و گرما دوست باقی می مانند که برای رشد قارچ مناسب و لازم هستند. بذرهای قارچ باید به طور یکنواخت در داخل کمپوست پخش شوند تا رویش آنها دچار نقص نشود و به طور مرتب باشد و در برداشت قارچها نیز دچار مشکل نشویم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *