0

با برنج مشکلات مالی ام را از بین بردم

برنج کامفیروز بردیا

به دلیل فقر و تنگ دستی زندگی ام دچار مشکلات زیادی شده بود و من به دنبال راهی برای نجات یافتن از این تنگنا بودم که یک روز به طور اتفاقی با دنیای تجارت آشنا شدم و با فروش ماشینم تصمیم گرفتم تا سرمایه ای برای وارد شدن به عرصه تجارت و فعالیت در خصوص کشت انواع برنج و ارسال آن به سراسر جهان به دست آورم و به همین طریق خیلی راحت مشکلات مالی ام را از بین بردم.

برنج کامفیروز بردیا

همان گونه که می دانید قیمت برنج کامفیروز بردیا در بازار مصرفی داخلی بسیار مناسب بوده و عوامل متعددی نیز در بخش قیمت گذاری آن نقش اساسی دارند.

امروزه افراد زیادی وجود دارند که با این محصول آشناییتی نداشته و نسبت به خواص بسیار آن اطلاعاتی ندارند و تا به حال از این محصول مقوی که در زمین های کشاورزی حاصل خیز کشورمان کشت می شود استفاده نداشته اند حال ما قصد داریم در این مقاله خواص بی نظیر این محصول را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

1- جهت کنترل قند خون و دیابت: مصرف برنج قهوه ای جهت کنترل قند خون بسیار عالی عمل می کند و بهترین گرینه برای افراد دیابتی می باشد.

2- موثر در رژیم غذایی و جلوگیری از چاقی مفرط: مصرف برنج قهوه ای به دلیل فیبر بالایی که دارد سبب می شود با استفاده از آن تا زمان زیادی احساس سیری در بدن ایجاد شود و از دیگر عواملی که در درمان چاقی موثر است افزایش سوخت و ساز بدن بدین وسیله می باشد.

برنج کامفیروز فارس

یکی از باکیفیت ترین نوع برنج قهوه ای، برنج کامفیروز فارس می باشد که در شالیزار های حاصل خیز شمال کشور کاشت و برداشت آن صورت می گیرد و طعم و عطر بی نظیری دارد.

شاید برای عده ای این سوال به وجود آید که برنج قهوه ای چه تفاوت هایی با برنج سفید دارد از نظر ظاهری و طعم و مزه نیز چگونه می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید این گونه بگوییم که برنج سفید که اغلب افراد از آن استفاده می کنید همان برنج قهوه ای می باشد که در طی فرایندی که توسط تولید کننده صورت می گیرد پوسته ی دوم آن جدا شده و به اصطلاح سبوس آن گرفته شده است و یک سری مواد معدنی مفید را از دست داده است و از لحاظ طعم و مزه آن اگر بخواهیم صحبت کنیم شاید متناسب با تمام مزاج ها نباشد اما بسیاری از افراد تمایل دارند که فقط از این محصول استفاده داشته باشند تا به سبب آن موجبات سلامتی بدن خود را نیز تامین کنند.

برنج کامفیروز فارس

برنج قهوه ای 111

همان گونه که می دانید برنج قهوه ای 111  از شالیزار های وسیع جنوب کشور برداشت می شود و کیفیت برنج قهوه ای آن نیز در حد بسیار عالی بوده و بسیار خوش پخت می باشد و با توجه به قیمت مناسب تری که نسبت به برنج های کشت شده از شمال کشور دارا می باشد بازار فروش پر رونق تری در سطح کشور دارد. حال اگر بخواهیم دقیق تر از این نوع برنج صبحبت کنیم بدین صورت می باشد که این محصول طبع بسیار گرمی دارد و بسیار برای افرادی که سرد مزاج هستند مناسب می باشد و تا حدودی مزاح و طبع آن ها را تغییر می دهد.

امروزه با توجه به سطح آگاهی عموم مردم از خواص برنج قهوه ای عنبربو بازار فروش این محصول در سطح جهانی گسترش یافته و قیمت آن نیز با توجه به کیفیت و خواص بی نظیری که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برنج قهوه ای که همان برنج سبوس دار می باشد و علاوه بر فروش آن در سطح بازار های داخلی در بازار های صادراتی نیز فعالیت داشته و به واسطه ای این امر توانسته رضایت بیشماری از مشتریان خارجی را کسب نماید و به همین دلیل بازار فروش خوبی را در سطح بین المللی کسب نماید.

برنج قهوه ای 111 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *