0

با کار درحوزه کفپوش ثروتمند شدم

هر وقت اسم از ثروت می آید فکر می کنیم که باید کار بزرگی انجام دهیم تا ما را به ثروت برساند اما من با شروع یک کسب و کار کوچک اما دقیق و حساب شده توانستم در حوزه انواع کفپوش ها به ثروت برسم و به کارم توسعه دهم، انواع مختلفی از کفپوش وجود دارد که به بررسی بعضی از آنها می پردازم.

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی یا لاستیکی ( Rubber Mats ) به منظور فرش کردن محیط های داخلی و بیرونی استفاده می شود. گرچه از این مدل کف پوش ها در همه جا استفاده می شود، اما عمدتا کفپوش های گرانولی برای کفی باشگاه های ورزشی، پارک های بازی، دور استخر ها و مسیرهای پیاده روی استفاده می شود. کفپوش ها به راحتی روی زمین نصب می شوند و عمر طولانی ای دارند. گرانول دانه های ریز از جنس پلیمر هستند که از حاصل بازیافت ضایعات پلاستیکی به دست می آید. امروزه لاستیک‌های فرسوده زیادی در طبیعت دپو می شود که با تبدیل و فراوری این مواد می توان آن را به چرخه برگرداند. گرانول از ترکیب لاستیک با مش بندی استاندارد و نوعی چسب لاستیک تهیه می شود. این مواد بعد از حرارت دهی خاصیت ضربه گیری خوبی به دست می آورند که همین ویژگی باعث می‌شود برای تولید کفپوش‌های گرانولی یا لاستیکی مورد استفاده قرار گیرند.

کفپوش خودرو

هنگامی که خودرو نو خریداری می‌کنید یک کفپوش خودرو که معمولا پلاستیکی است در خودرو قرار دارد. جنس این زیرپایی‌ها معمولا از پلاستیک است و ممکن است خیلی زود سوارخ شود و از بین برود. زیرپایی‌ها از کثیف شدن خودرو جلوگیری می‌کنند و تمیز کردن آن را نیز راحت‌تر می‌کنند. از این رو استفاده از کفپوش برای خودرو در روزهای بارانی و برفی مانع از گلی شدن کف خودرو می‌شود و همچنین کفپوش‌ها جا پایی‌های راحتی نیز هستند که به راحت نشستن در خودرو کمک می‌کنند برای همین بهتر است خودرو زیرپایی داشته باشد تا ظاهر آن بهتر و زیباتر به نظر برسد. کفپوش‌ها نه تنها گرد و خاک کفش‌ها را می‌گیرند که در اتاق خودرو پخش نشود بلکه در راحتی رانندگی نیز نقش دارند. زیرپایی‌ها تنها جنبه زیبایی ندارند بلکه نقش مهمی در راحتی پاها و جلوگیری از خستگی آنها هنگام رانندگی ایفا می‌کنند. وقتی جنس آنها نرم و مناسب باشد پاها در هنگام رانندگی کمتر خسته می‌شوند.

کفپوش لمینت

لمینت که در بازار به کفپوش لمینت معروف است به نوعی از کف‌پوش‌ها گفته می‌شود که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده و بر خلاف پارکت مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شود. هرچند که سطح خارجی آن طرح و نگار چوب را دارد. لمینت یکی از محبوب‌ترین انواع کف‌پوش است و مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش کرده است. از جمله‌ این مزایا می‌توان به نصب آسان، قیمت پایین‌تر و مقاومت بیشتر در برابر آب اشاره کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *