0

از طریق آموزش های آراد برندینگ با یک اسکاج پولدار شدم

چیزی که در واقع سهم زیادی در ثروتمند شدن من داشت به کار گیری مو به مو آموزش هایی بود که از طریق آراد برندینگ می دیدم و سپس شروع به تولید انواع اسکاج کردم و محصولات تولید شده را به سراسر شهر و سپس کشور ارسال کردم و از این راه به ثروت دلخواهم رسید.

اموزش اسکاج جدید

برای اموزش اسکاج جدید می‌ توانید از میل و یا قلاب استفاده کنید.  این روش برای افرادی است که می‌خواهند اسکاج خود را به وسیله دست تهیه نمایند.

البته افراد دیگری که می خواهند به عنوان یک کار خانگی به تهیه اسکاج بپردازند، بهتر است که از دستگاه های بافتنی برای این منظور استفاده نمایند تا بتوانند در مدت زمان کمی حجم زیادی از اسکاج ها را تهیه کنند.

اگر بخواهید اسکاج را با استفاده از قلاب تهیه کنید، ابتدا باید به اندازه دلخواه زنجیره بزنید. معمولاً زنجیره ها بین ۵ تا ۱۰ عدد است.

سپس می توانید آن را گرد کنید و با استفاده از پایه بلند و یا پایه کوتاه بافت خود را ادامه دهید.

اسکاج قلاب بافی

بروز خلاقیت هایی در زمینه بافت اسکاج قلاب بافی به دلیل ثمره گسترش مشاغل خانگی از جمله با نخ سوزنی، وسایل کاربردی در آشپزخانه می توان به اسکاج ظرفشویی اشاره کرد.

افراد خلاق توانسته اند با استفاده از ابتکاری دست به تولید اسکاج قلاب بافی با نخ سوزنی شوند که به مرور زمان و نیازهای بازار کار دست به تولید اسکاج قلاب بافی میوه ایی با نخ سوزنی شدند که در کمترین زمان توانست به شدت محبوب شود.

بهتر است دقت کنید که مدهای زود گذر هیچ گاه ماندگاری طولانی مدت ندارند.

اسکاج قلاب بافی ظرفشویی میوه ایی با نخ سوزنی و یا نخ پنبه قلاب‌بافی به مدتی در اوج ماند ولی این زمان به زودی تمام شد و دیگر مانند اوایل در اوج نبود، البته تا به امروز همچنان در بازار ما شاهد این محصول هستیم ولی میزان خریداران آن به نسبت کم شده است.

 

اسکاج قلاب بافی

آراد برندینگ

یکی از نکـات قابـل تـوجه در آراد برندینگ، جذب افــراد متخصص و علاقه‌منـد، بــدون توجــه به مــدرک تحصیلـی آن‌ها است. آراد افراد را بر اساس تخصص و علاقه‌شــــان جـذب می‌کنـــد؛ به آن‌هــــا آموزش می‌دهـــد تـــا بــا بـــه‌کارگیـــری توانایی‌هایشان به مجموعه قدرت ببخشد.

تا امـروز بیش از پنـج هزار نفر تجــارت را از آراد برندینگ آموختـه‌اند و بیـش از چند صد هزار نفر با کمک این پنج هزار نفر، وارد عرصه صنعت و تولید شده‌اند که به‌ صورت غیرمستقیم با آراد ارتباط دارند.

دف مـا در این بخــش، رسیــدن بــه صــد و ده هــزار نیـــروی ثــابت، صـد هزار پشتیبان، ده هزار تاجر و افراد خدمات‌ دهنــده به این تاجــران است. صــادرات، کشور ما را از مشکلاتــی نظیر کمبــود اشتغال و فقر نجات می‌دهد.

 

آراد برندینگ

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *