0

معدنی از پول را با کمی تلاش بدست آوردم

از بچگی پدر و خانواده ی پدری ام در زمینه فرش کار می کردند که من تصمیم گرفتم متفاوت تر از آنها در زمینه روفرشی فعالیت کنم که با توجه به درخواست هایی که داشتم معدنی از پول را با کمی تلاش بدست اوردم.

روفرشی 12متری

فرش یکی از لوازم مهم در منزل است که محل رفت و آمد افراد بوده و همواره در معرض آسیبهای زیادی است بنابراین برای سالم و تمیز ماندن آن از پوششی به نام روفرشی استفاده می کنیم روفرشی 12 متری یزد با برند میلاد زرین مدل 250 که قیمت مناسبی دارد و یکی از مدلهای زیبا می باشد.

در این مطلب به بررسی ابعاد، انواع، برندها، مدلها، نکاتی برای خرید و نگهداری روفرشی می پردازیم تا به راحتی بتوانید روفرشی متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود را تهیه کنید.

بیشترین میزان تولید روفرشی مربوط به استان یزد می باشد که در ابعاد مختلفی مانند: 12 متری وجود دارد که طرح و نقشهای ایجاد شده روی آن برگرفته از گلیم و فرشهای دستی می باشد.

روفرشی دوشانل

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم روفرشی دوشانل از کاربردی ترین محصولات برای محافظت از فرش می باشند که پیشنهاد ما برای شما روفرشی دوشانل جدید می باشد که این محصول با توجه به کاربردها و ویژگیهایی که دارد توانسته جزو محصولات بسیار مناسب نیز بکار گرفته شود. در گذشته افراد برای اینکه از روفرشی استفاده داشته باشند دچار تردید بودند.

به علت اینکه روفرشی مخمل یزد در هنگام استفاده جمع شده و نمای مناسبی ندارد بر همین اساس طراحان سعی کردند محصولی جدید را به تولید برسانند که اطراف این فرشها را کش بزنند و اینگونه ایستادگی و فرم روفرشی را افزایش دهند. با افزودن کش به اطراف این روفرشیها تا میزان زیادی توانستند از بروز مشکلهای مختلف نیز جلوگیری کنند و روفرشی نیز جا به جا نشود.

روفرشی بافتنی

فرشها در برابر نور آفتاب و پا خوردگی و آلودگی زود کثیف می شوند و این موضوع باعث می شود زیبایی بصری خود را از دست بدهند از این منظور از روفرشی بافتنی پارچه ای ترمزدار می توان استفاده کرد.

روفرشی خود شبیه به فرش یا قالیچه ای ضخیم است که روی فرش انداخته می شود. کسانی که از روفرشی برای فرشهای خود استفاده می کنند مشاهده می کنند که به منظور حفاظت فرش در برابر گرد و غبار و آلودگی و آسیب فرش را به مدت زمان طولانی تری تمیز نگه می دارد.

این روفرشیها به طرحهای زیبا خود می توانند عیوب و نقصهای قالی را بپوشانند و خود به عنوان تنوع رنگ در دکوراسیون منزل به کار بیایند. افرادی که فرزندان کوچک در خانه دارند به جای اینکه مدام دست به تمیزکاری خانه بزنند ترجیحشان این است که از روفرشی استفاده نمایند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *