0

با سوزن منگنه شادی را به زندگی ‌ام بخشیدم

سوزن منگنه دلفین

امروزه برای این ‌که یک زندگی شاد و راحتی را داشته باشیم بایستی قدرت مالی خود را بهبود بخشیم. یکی از روش‌ های تضمینی برای افزایش توان مالی و ثروت ‌سازی تجارت به روش جدید می‌ باشد زیرا در این روش شما می‌ توانید با سرمایه کمی به نتایج سودآوری بالایی دست یابید. به ‌طوری ‌که من توانستم با سرمایه کم خود در حوزه سوزن منگنه فعالیت کنم و شادی و ثروت را به زندگی ‌ام هدیه دهم.

سوزن منگنه دلفین

سوزن منگنه دلفین برای منگنه کردن برگه های کاغذ با حجم حدود 20 الی 50 برگ در نظر گرفته می شود البته معمولا ادارات منگنه های قوی تری خریداری می کنند مانند نمونه ای که در تصویر فوق مشاهده می نمائید. نوع دیگر منگنه های انبری است. منگنه های انبری خود به دو دسته تقسیم می شوند، منگنه های انبری معمولی که برای اتصال کاغذ استفاده می شوند و کاربرد های اداری و خانگی دارند و منگنه های دوخت کارتن که این نمونه از دستگاه برای کارهای بسته بندی انواع کارتن مقوایی استفاده می شود. استفاده از این نمونه ها به قدرت بدنی نیاز دارد، چون در هنگام کار باید فشار لازم و متناسب برای کار کردن درست منگنه اعمال شود.

سوزن منگنه زیراکس

کسانی که دستگاه فتوکپی زیراکس دارند حتماً نیاز ویژه ای به سوزن منگنه زیراکس پیدا می کنند. کارایی این محصول در فینیشرهای سیاه سفید زیراکس بسیار مهم می باشد. چرا که این محصول به صورت وارداتی می باشد و بسیار ارزشمند است ،برای کسانی که تیراژ بالای روزانه چاپی دارند و نیاز به منگنه نمودن جزوات و فایل های خود دارند بسیار کارآمد می باشد. این محصول با قیمت بسیار ویژه در فروشگاه کپی دیجیتال عرضه می شود که این خود بسیار مسئله مهمی است. جایگزینی و سازگاری آسان کلید اصلی مواد مصرفی دستگاه فتوکپی زیراکس است. کالاهای اصلی را فقط کپی دیجیتال تهیه کنید.

سوزن منگنه زیراکس

سوزن منگنه ضخیم

سوزن منگنه ضخیم یکی از پرکاربردترین انواع سوزن منگنه می باشد. هنگامی که قرار دادن دو برگ کاغذ در کنار یکدیگر مورد اهمیت قرار گرفت بشر به فکر تولید و اختراع وسیله ای افتاد تا بتواند بدون استفاده از چسب، کاغذها را در کنار یکدیگر نگهدارد. فرانسه اولین تولید کننده منگنه به شکل امروزی بود و پس از آن هر روز تغییرات گسترده ای در شکل، طراحی منگنه و سوزن منگنه به وجود آمد. به دستور پادشاه فرانسه لویی پانزدهم برای برطرف کردن مشکل چسباندن کاغذ در قرن هجدهم میلادی اولین دستگاه منگنه با سوزن هایی از جنس طلا ساخته شد که بر روی آن سنگهای تزیینی قرار گرفته بود.

سوزن منگنه ضخیم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *