0

به راز افراد سرشناس و پولدار پی بردم و ثروتمند شدم

ترشی خیار و هویج

برخی از موانع وجود دارد که فرصت ثروتمند شدن شما را از بین می‌ برند یکی از آن ‌ها ترس و تردید می باشد در مقابل عواملی نیز وجود دارد که تسریع کننده شما در رسیدن به موفقیت و ثروت می ‌باشد مانند استفاده از تجربیات افراد موفق لذا من با دوری کردن از موانع بازدارنده و استفاده از عوامل تسریع کننده موفقیت توانستم در حوزه کاری زیر به ‌سرعت پیشرفت کنم و ثروت بزرگی را به دست آورم.

ترشی خیار و هویج

ترشی خیار و هویج یکی از انواع ترشی های خوشمزه ایرانی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، ای تهیه ترشی خیار خوشمزه ابتدا خیارها را به خوبی می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی شان خارج شود. در این مرحله خیارها را به وسیله رشته کن یا با استفاده از یک کارد تیز به صورت رشته ای یکدست خرد می کنیم. در ادامه هویج را هم پوست گرفته و به صورت رشته ای یکدست خرد می کنیم و داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم. حالا قابلمه را روی حرارت زیاد قرار داده و نصف فنجان آب اضافه می کنیم تا هویج ها کمی نرم شوند. پس از اینکه آب جوش آمد، ۵ دقیقه صبر می کنیم، سپس هویج را آبکشی کرده و کنار می گذاریم تا آب اضافی اش خارج شود. در این مرحله سیر و فلفل تند را رنده می کنیم، سپس به همراه نعناع، شوید و ریحان داخل یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه خیار و هویج خرد شده را به همراه مقداری گلپر و نمک به دیگر مواد اضافه می کنیم. در ادامه مواد ترشی را درون شیشه می ریزیم، سپس ۱ تا ۲ لیوان سرکه درون یک قابلمه می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم. بعد از اینکه سرکه به نقطه جوش رسید، آنرا کنار می گذاریم تا ولرم شود، سپس روی مواد ترشی می ریزیم. در ادامه درب شیشه را محکم می بندیم.

ترشی بامیه خانگی

ترشی بامیه خانگی یکی از محبوب ترین انواع ترشیجات با کیفیت و خوش طعم است که به عنوان ترشی ویژه بر سر سفره های ایرانی جلوه می کند. در قدیم برای اینکه بتوانند برخی خوراکی ها را برای زمستان نگه دارند آن را با روش های مختلف به ترشی و شوری جات تبدیل می کردند دلیل این کار هم بخاطر خراب نشدن و ماندگاری بود. ترشی جات و شوری جات را خانم های ایرانی کنار غذا به عنوان چاشنی استفاده می کنند معرف ترین آن ها خیار شور، سیر ترشی، قوره قوره و … می باشد. اما بانوی با ذوق ایرانی هر روزه توانست با انواع خوراک ها ترشی بسیار خوشمزه درست کند.

ترشی بامیه خانگی

ترشی لوبیا سبز

ترشی لوبیا سبز نمونه‌ای از خاص ترین ترشیجات با عطر و طعم بی نظیر می باشد که مناسب برای تمامی اعضای خانواده شما است. ترشی لوبیا سبز خانگی یکی از بهترین انواع ترشیجات می باشد که از لوبیا سبز به همراه مقداری ادویه و مواد افزودنی کاملا سالم به وجود می آید. این محصول دارای طعمی ترش و طبعی گرم می باشد، علت این است که از سرکه در ترکیبات آن استفاده می شود. از طرفی از ادویجاتی مانند فلفل که دارای طبعی گرم می باشد، به مقدار کافی در این محصول استفاده شده است؛ بنابراین طبع گرم دارد.

ترشی لوبیا سبز

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *