0

در کسب و کار شغل رویایی خود را یافتم

بیشتر افراد ثروتمند به دنبال علاقه خود می روند من نیز با این نکته و ایجاد کسب و کار در زمینه انواع آلو و آلوچه خشک توانستم ثروت زیادی را برا خود به ارمغان بیاورم.

آلوچه خشک ارگانیک

آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.

آلو خشک سیاه که از میوه آلو سیاه تهیه می شود و در همه سنین طرفداران بسیار زیادی دارد و خواص ویتامینی آن از آلوی تازه بسیار بیشتر است. قیمت آلو خشک سیاه ارگانیک آفتابی خورشتی با بسته بندی عالی با توجه به خواص بسیار زیادی که آلو خشک دارد، بسیار مناسب است و همه افراد می توانند به راحتی آن را تهیه و مصرف کنند.

انواع بسیار زیادی آلو در دنیا وجود دارد، که حدود ۱۹ تا ۴۰ گونه آلو می باشند. معروف ترین آلو ها زرد و قرمز آبدار هستند، که از انواع میوه های هسته چسبیده می باشند و از خانواده گل سرخ بوده، و از انواع میوه های هلو و شلیل و غیره است.

آلو در اکثر شهرهای ایران کشت و تولید می‌شود، ولی بیشترین کشت آن در شهر نیشابور می باشد. قطر میوه آلو بین ۲ تا ۷ سانتی متر است و به شکل گرد و بیضی وجود دارد.

آلوچه خشک مراغه

یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است.که در شهرهای اصفهان، مراغه و تهران در دسترس است.

آلوچه خشک یکی از میوه های محبوب در بین مردم می باشد که دارای ویتامین و مواد معدنی بسیاری می باشد که می توانند در کم شدن خطر ابتلا به چند بیماری مزمن کمک کنند. همانطور مستحضر هستید استفاده از این محصول بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا برای بدن مفید بوده و یک رژیم غذایی سالم می باشد، در ادامه با خواص بیشتر آلوچه خشک برای سلامتی آشنا می شویم.

همانطور که گفته شده این محصول دارای مقادیر بسیار زیادی ویتامین و مواد معدنی می باشد که شامل ویتامین آ، ویتامین کا، ویتامین ب2، ویتامین ب3، ویتامین ب6 و همچنین مواد معدنی پتاسیم، مس، منگنز، منیزیم، فسفر و آهن می باشد.

آلو خشک آفتابی

از زمان گذشته تا به امروز در طب سنتی از آلو خشک آفتابی و خواص آن بهره زیادی برده اند

خشکبار انواع و اقسام مدلهای مختلف دارد که خرید آلو خشک خورشتی تازه در میان آنها بازار خوبی در شهر  تهران دارد این شهر به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید و فروش در کشور دسترسی خوبی با قیمت عالی برای همه متقاضیان ایجاد کرده است.

آلو میوه ای است که در فصل تابستان به ثمر می نشیند و از طعم فوق العاده خوبی برخوردار است علاوه بر تازه خوری، می توان این میوه را خشک کرد و به صورت خشکبار با کیفیتی مرغوب نیز از آن استفاده کرد آلو خشک به دلیل خواص و مزه خوب طرفداران پر و پا قرصی دارد

روشهای فرآوری و خشک کردن آلو متفاوت و سلیقه ای است که می توان استفاده از نور آفتاب را رایج ترین آن بیان کرد در این روش کار پیچیده ای در پیش ندارید فقط کافی است آلوها را بعد از شستن در آب جوش قرار دهید و بعد از چند دقیقه خارج کرده و زیر نور آفتاب پهن کنید..

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *