0

موجودی حسابم را با کشمش پر کردم

هر فردی می تواند با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد شروع به کار کند و من هم با توجه به اینکه امکانات تولید و عرضه کشمش را در اختیار داشتم شروع به تجارت این محصول کردم و انواع آن را در بازار عرضه نمودم که با استقبال شدید مردم روبه رو شد و در ادامه برخی از آنها را به طور کلی معرفی خواهم کرد.

کشمش ارومیه

قیمت کشمش ارومیه در بازار ارومیه با توجه به سفارشات عمده تعیین می شود و در صورت سفارش حجم بالا قیمت ارزان تر خواهد بود و تقریباً 300 سال قبل از عصر ما در بازار توزیع می شد و ارمنیها و فنیقیها اولین کسانی بودند که از آن در این کار استفاده کردند. اگر دقت کرده باشید در اروپا، یونانیان باستان اولین کسانی بودند که این طعم لذیذ را چشیدند و در منطقه ای به نام کورنت، انگورهای کوچک بدون هسته با عطر و بوی قوی منحصر به فرد توزیع شد و با توجه به نام منطقه، میوه های خشک این انگور با نام “کورینکا” شناخته شدند.

همه می دانیم که در صورتی که محصول را عمده از بازار سفارش دهیم، قیمت ارزان خواهد بود و در بازار ارومیه با کیفیت ترین نوع کشمش عرضه می شود. در طول تاریخچه طولانی وجود این میوه خشک، ارقام مختلفی برای تولید آن آزموده شده، روشهای مختلف تولید به کار گرفته شده و بهبود یافته است. با وجود این تاریخچه غنی، امروزه چهار نوع اصلی کشمش در رنگهای مانند کشمش سبز، زرد و غیره وجود دارد.

کشمش ایران

همانطور که می دانید کشور ایران در زمینه صادرات محصولات کشاورزی دارای سابقه خوبی است یکی از انواع این محصولات کشمش ایران می باشد اما چرا صادرات کشمش ایران به کشورهای دیگر موفق بوده است؟

چنانکه می دانید کشمش یکی از محصولاتی است که از میوه انگور تولید می شود و کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده انگور می باشد. پس صادرات کشمش ایران، می تواند جزء مشاغل پر سود و بازده باشد.

علاوه بر کشمش، میوه انگور فرآورده‌ های دیگری نیز دارد از جمله: شیره انگور، سرکه انگور، و همچنین فرآورده های غوره که یک مرحله پیش از رسیدن انگور است آب غوره و غوره خشک از فرآورده های آن می باشد بطور کلی درخت انگور که به درخت مو و یا تاک نیز مشهور است از همه جهت مورد بهره وری کشاورزان قرار می گیرد.

کشمش پلو

خرید کشمش تهران با قیمت ارزان و در بسته بندی های سفارشی انجام می گیرد کشمش موارد مصرف بسیاری دارد در آشپزی از کشمش پلو در پخت و پز استفاده می شود و از آن کمپوت و نوشیدنی های میوه ای تهیه می شود.

گوشت را با کشمش پر می‌کنند، از آن سس‌ها و ادویه‌ها آماده می‌کنند، آن را به سالاد سبزیجات، میوه و گوشت اضافه می‌کنند تا طعمی شیرین و خوش طعم بدهد چه فوایدی برای بدن دارد؟ کشمش از سالم‌ترین میوه‌های خشک است، زیرا می‌تواند 70 درصد ویتامین‌ها و 93 درصد ریز عناصر میوه تازه را در خود ذخیره کند.

اسیدهای آلی کشمش (فولیک، آسکوربیک، نیکوتین، تارتاریک) فعالیت عصبی را تنظیم می کنند و اثر آرام بخشی دارند بنابراین خوردن این میوه در مواقع استرس، خستگی، تحریک پذیری یا استرس شدید روحی مفید است. خرید کشمش تهران در قیمت های عمده به صرفه خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *