0

فروش پرسود را با بادام تجربه کردم

بادام با توجه به خواص اعجاب انگیزش همیشه خواستاران زیادی را در سراسر جهان داشته است. این موضوع وقتی برای شما به یقین تبدیل می شود که حجم صادرات این محصول را از تاجران جویا شوید. طبیعتا این حجم بالای فروش سود زیادی را نیز در بر دارد. من با حمع آوری اطلاعات در این باره به تازگی در حوزه فروش بادام مشغول به فعالیت شده ام و در همین مدت کوتاه سود خوبی را از فروش بادام بدست آورده ام.

 بادام مامایی صادراتی

بادام مامایی به نوعی از بادام اختصاصی و باکیفیت تولیدی در ایران گفته می شود که دارای استقامتی بالا بوده و دیرتر از انواع بادام شکوفه و گل می دهد.

 بادام مامایی صادراتی به خارج از کشور صادر می شود و جایگاه خوبی در بازار جهانی دارد.

این نوع بادام درختی استقامت زیادی در برابر سرما و گرما دارد؛ برخلاف اینکه فقط در چند استان ایران کاشته شده اما قابلیت کاشت در همه نقاط ایران را داشته و بازدهی خاک ایران باعث تولید این محصول باکیفیت بالا می شود.

استان چهار محال و بختیاری با کشت فراوان بادام، بخشی از تولیدات این محصول را در ایران بر عهده دارد؛ بهترین نمونه های نهال بادام مامایی در این استان تولید و به بازار عرضه می شود.

از بادام مامایی به دلیل چربی خوبی که دارد در تولید صابون و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام مامایی تک مغز

بادام مامایی بهترین نمونه از بادام است که در انواع آجیل چهار مغز یا آجیل مخلوط به صورت تک مغز می توان آن را مشاهده و استفاده کرد.

بادام مامایی تک مغز را می توان با پوست چوبی و یا مغز شده و به صورت شور و خام به فراوانی در بازار پیدا کرد.

این محصول دارای طعمی عالی و خوشمزه است و تمام بادام مامایی از نوع بادام شیرین است و هیچ نوع تلخی در این محصول دیده نمی شود.

به دلیل فراوانی بعد از جمع آوری محصول، بادام مامایی و ارسال در سراسر کشور این محصول به دو صورت تک مغز و دو مغز وجود دارد.

این محصول مانند نمونه های دیگر خشکبار از مزیتهای فراوانی برخوردار است، انواع ویتامینها، پروتئین، مواد معدنی و عالی از مشخصه های آن است.

بادام مامایی سرشار از انواع ویتامین و پروتئین غیر اشباء است، اما میزان ویتامین ای این محصول بسیار بیشتر می باشد.

بادام مامایی شیرین

طبیعتا استفاده از انواع آجیل و مغزیجات برای تندرستی و حفظ سلامتی بدن امری مهم بوده که بادام مامایی جزو آجیلهای پرمصرف می باشد که انوع آن با قیمت مناسب تری ارائه می گردد.

بادام مامایی شیرین در بازار طبعا به صورت پوست دار و بدون پوست تهیه و تولید می شود لذا نوع بدون پوست این محصول که با نام مغز بادام شناخته شده است که همواره مورد تقاضای بسیاری از افراد بوده است.

بادامهای دارای پوست طبیعتا به همان شکل که بهره برداری شده است در بازار به فروش می رسد لذا بهترین نوع این محصول دارای پوستی صاف و یکدست بوده است.

طبعا از ریش ریش بودن سطح پوست برخوردار نیستند لذا نمی توان به طور قطع بیان کرد که این نوع از پوست در بادام، حاکی از کیفیت پایین است.

طبیعتا این محصول در نوع پوست کنده دارای متقاضی فراوانی است علت این امر نداشتن وقت و زمان اضافی برای پوست گیری می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *