0

سرمایه امروزم را با لنت ترمز به دست آوردم

لنت ترمز سمند تکستار

سرمایه ای که امروز در اختیار دارم فقط و فقط نتیجه تلاش هایی است که طی سال های گذشته در خصوص تولید و عرضه انواع مختلفی از لنت ترمز داشتم و بعد از مدتی نیز وارد عرصه تجارت این محصول شدم و توانستم به این سرمایه دست یابم.

لنت ترمز سمند تکستار

یکی از اجزای سیستم دیسکی در خودرو و دیگر وسایل در صنایع مختلف، لنت ترمز سمند تکستار می باشد که بر حسب نوع و کیفیتی که دارند قیمت خرید‌ و فروش‌ متفاوتی را دارا می باشند. قسمت پشتی لنتهای ترمز ماشین از صفحات فولادی و موادی که باعث اصطکاک شده اند تشکیل شده است که با اتصال به دیسک چرخنده باعث توقف حرکت می شود.

مهم ترین عملکرد این ‌لنتها این است که باعث تبدیل انرژی جنبشی به گرمایی می شوند که در نتیجه اصطکاک بین لنت و دیسک چرخنده است. در سیستم ترمز دیسکی، در هر ‌چرخ دو عدد لنت وجود دارد که هر دو لنت روبروی دیسکها قرار می گیرند و انرژی جنبشی را مهار می کنند.

لنت ترمز ساینا کره ای

از مهم‌ ترین خصوصیاتی که در هنگام انتخاب مواد برای تشکیل اجزای لنت ترمز ساینا کره ای و کفپوش خودرو در نظر گرفته می شود این است که رطوبت بر عملکرد لنت ها تاثیر منفی نگذارد و‌ از این رو تمامی لنتها و سیستم های دیسکی به گونه ای ساخته می شوند که در برابر رطوبت مقاومت قابل قبولی داشته باشند و کاملا عملکرد خود را از دست ندهند.

علاوه بر این یک سیستم دیسکی مناسب باید در زمان مناسب و‌ محدودی بتواند انرژی گرمایی تولید شده که ناشی از اصطکاک بالا بین دیسک و لنت است را جبران کند. مورد دیگری که در انتخاب مواد اولیه برای تشکیل لنت ترمز حائز اهمیت است، تراکم مناسب بافت آن ‌می باشد که در نتیجه طول عمر بالایی را داشته باشد و در‌ مقابل اصطکاکهای پی در پی ناشی از ترمز خوردرو، مقاومت کافی داشته باشد.

لنت ترمز ساینا کره ای

لنت ترمز سراتو کوپه

سامانه های دیسکی که در خودروها بیشتر استفاده می شود و‌ لنت ترمز سراتو کوپه نام دارد، عموما در چند رده اصلی طبقه بندی می شود که هر‌ کدام دارای ویژگیهای متفاوت و منحصر به فردی هستند. اولین‌ رده تشکیل دهنده لنتهای دیسکی شامل مواد غیر فلزی است که این مواد به صورت در هم تنیده و ترکیب در کامپوزیت هستند و به طور عمومی در قالبهای سلولز، آرامید و شیشه های نفوذ پذیر ساخته و‌ پرداخته می شوند.

خصوصیت عمده این ‌مواد این است که به دیسکها آسیبی وارد نمی کنند اما عیب آنها این است که مقدار خیلی زیادی گرده تولید می کنند و عمر ‌آنها مثل روغن موتور خودرو نیز کم است که حتی باعث آسیبهای تنفسی به افرادی می شود که در معرض آن قرار دارند.

لنت ترمز سراتو کوپه

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *