0

ثروت خود را مانند گیاهی پرورش دادم

آبمیوه گیری

بعد از تمام کردن درسم و گرفتن مدرکم تصمیم به شروع تجارت داشتم که با آشنایی با یک مجموعه تجاری و آموختن تجارت از آن موفق شدم کسب و کارم را در حوزه لباس و مس راه اندازی کنم. پس از گذشت مدتی موفق به کسب درآمد میلیاردی شدم.

آبمیوه گیری

به تازگی دستگاه آب میوه گیری صنعتی تولید و اختراع شده که از آن می توان به عنوان پلوپز نیز استفاده کرد. این دستگاه انواع گوناگونی دارد که در این مطلب درمورد ویژگی های آن صحبت می کنیم.

دستگاه آبمیوه گیری در دونوع صنعتی و خانگی وجود دارد که دستگاه آب میوه گیری خانگی سایز کوچک تری دارد و همچنین قیمت آن نیز بسیار ارزان تر و مناسب تر است.

نوعی آب میوه گیری به نام آب میوه گیری دستی اهرمی وجود دارد که از آن در زمان های گذشته به میزان زیادی استفاده می شد و امروزه جای خود را به نوعی برقی داده است.

دستگاه آب میوه گیری برقی قیمت مناسبی دارد که و وجود آن در هر خانه ای امری ضروری است و از آن برای گرفتن آب میوه ها استفاده می شود و در برندهای گوناگونی تولید می شود.

مدل کت و شلوار کرپ مشکی

امروزه بسیاری از افراد چه در دنیای مد و فشن چه زنانه و مردانه اغلب مدل کت و شلوار کرپ مشکی استفاده می کنند. مدلهای متنوعی از ست و کت و شلوار مازراتی مشکی زنانه در بازار وجود دارد و بیشتر اوقات رنگ مشکی آن همه پسند بوده و به راحتی با رنگهای متنوع ست می شوند.

همه افراد علاقه زیادی به ستهای کت و شلوار دارند و این علاقه به دلیل سبکی هستند که این لباسها به افراد می دهند و همیشه در همه زمانها مد بوده و افراد چه زن و مرد آن را برای موقعیتهای رسمی و نیز دوستانه و یا به عنوان لباس فرمالیته عروس استفاده می کنند.

عموما دوخت کت و شلوارها با پارچه های کرپ و مازراتی دوخته می شوند زیرا باعث می شود دوخت بهتری داشته باشند و رسمی تر نیز هستند.

 

مدل کت و شلوار کرپ مشکی

مس سفید

در سالهای اخیر استفاده از مس سفید رنگی یا سفید در ایرانیان رونق بیشتری گرفته به طوری که در رستورانهای شیک و مجلل هم از ظروف مسی بهره می گیرند که آن حس قدیمی و نوستالژی را به مخاطب القا کند. حتی برای دکور بسیاری از مشاغل مثل کافه ها و مراکز لوازم خانگی از آن استفاده می کنند.

در گذشته اغلب برای تولید این ظروف مسی از قدرت دست و با چکش بهره می گرفتند اما امروزه با تکنولوژی قالب سازی این ظرفهای مسی ساخته می شود اما در بعضی بازارهای مسگری هم می توان حجره هایی را یافت که هنوز با استفاده از دست تولید می کنند که قیمت آن به طبع بیشتر از نوع قالبی آن است.

 

مس سفید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *