0

ریشه فقر را با یک راه حل تضمینی سوزاندم

معضل بیکاری و در امتداد آن فقر این روزها گریبان گیر قشر وسیعی از مردم جامعه ایارن می باشد و موجب به وجود آمدن بسیاری از مشکلات می شود. این مسئله برای من نیز وجود داشت تا اینکه تصمیم گرفتم اوضاع مالی خود را متحول کنم و در همین راستا با توجه به اینکه هیچ منابع مالی نداشتم، کسب و کار نوینی را با پول مشتری در حوزه ی کاشی آغاز کردم و به طور غیر قابل باوری به درآمد میلیاردی که مورد نظرم بود رسیدم.

کاشی استخری قم

امروزه زیبایی کاشیها بسیار پر اهمیت شده است به صورتی که در ایران در شهرهایی مثل قم و ارومیه روزانه حجم زیادی کاشی و کاشی استخری تولید می شود. این کاشیها دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند و همچنین در طرحها و رنگهایی مختلفی تولید شده اند. کاشی در استخرها اهمیت زیادی زیرا جلوه ی یک استخر به کاشیهای زیبا و جذاب آن می باشد و در سایت سرام جو کاشی قابل خریداری می باشد.

از شهرهایی که همیشه در تولید کاشی استخری پیشتاز بوده شهر قم می باشد. این شهر با داشتن کارخانه های متعدد در سطح کشور اقدام به تولید انواع سرامیک و کاشی استخری کرده است و در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

کاشی چسبی

کاشی چسبی، یکی از قشنگ ترین نماها را در فضای آشپزخانه، فضاهای اختصاصی، خانه و سرویس های بهداشتی به وجود می آورد. از خصوصیات ویژه این کاشی چسبی می توان به داشتن نمایی لاکچری در بین کابینت ها، دیوار های اشپزخانه و سرویس های بهداشتی که در طرح و سایز های مختلف موجود می باشد می توان اشاره کرد. جنس این کاشی ها بر اساس متریال اولیه آن ها متفاوت بوده و همچنین نصب آسانی دارد. این محصول قابلیت برش خوردن در سایز های کوچک را نیز دارد که راحتی در نصب آن را چندین برابر کرده است.

کاشی بین کابینتی جدید

آیا در بازار کاشی طلایی مشکی بین کابینتی جدید در ابعاد 30 در 60 موجود است؟ شاید برای اکثر مصرف کنندگان سوال پیش بیاید که مرغوبیت کاشی را از کجا باید متوجه شویم؟ کاشی بین کابینتی جدید در چه ابعاد بیشترین کاربرد را دارد؟ امروز می خواهیم مطالب مفیدی راجب کاشی یکی از محصولات پرکاربردی که جزء مصالح ساختمانی محسوب می شود و برای جلوگیری از رطوبت اهمیت ویژه ای دارد و پوشش دهی مناسبی برای انواع سطوح است، به طور ساده تر بگویم تکه سنگی که در ابعاد مختلف است و یک روی آن صاف و براق است، بیشتر بدانیم. کاشی کاربرد های فراوانی دارد در بحث ساختمانی برای آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و حیاط استفاده می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *