0

دیوار ثروت را با این سنگ ساختم

سنگ مرمریت هرسین

برای ساختن دیوار بلند ثروتی که در حال حاضر دارم تلاش های زیادی کردم ولی می توانم به عنوان مهم ترین و موثر ترین تلاش خود این را بیان کنم که بعد از وارد شدن به کسب و کار تولید سنگ و ارسال این محصول به دیگر نقاط کشور توانستم آجر به آجر این دیوار را بسازم.

سنگ مرمریت هرسین

اندازه و قطر سنگ مرمریت هرسین : این سنگها به علت نداشتن مقاومت زیاد در برار فشارهای خارجی، بیشتر در کف ساختمانها استفاده می شوند البته که باید به این منظور نیز ضخامت زیادی داشته باشند که به هر میزان ضخامت بیشر باشد قیمت نیز بالاتر می رود.

کیفیت سورت سنگهای مرمریت: این محصول قبلاستفاده و بعد از برش، سورت بندی می شوند که به هر میزان، این عمل دقیق و ب کیفیت بالا انجام شود، قیمت سنگ بالاتر می رود. رنگ سنگ مرمریت و طرح آن: این فاکتور به گونه ای در قیمت تاثیر گذار است که سنگ مرمریت که دارای طرحهای کمیاب و خاص باشد نسبت به سنگهای معمولی گران تر می باشد.

شیوه فراوری سنگ مرمریت: منظور از فراوری این محصول شیوه UV و گونیا بودن آن است و علاوه بر این فراوری، حمل و نقل و بسته بندی نیز در قیمت گذاری این محصول موثر می باشد. حال که از قیمت و نحوه قیمت گذاری برای شما گفتیم، اکنون از کاربرد این محصول بیشتر توضیح می دهیم همانطور که در قسمتهای بالاتر ذکر شد این سنگ مقاومت خوبی در برابر فشارها و سرمای شدید ندارد.

سنگ مرمر طبیعی

سنگ مرمر طبیعی در هر دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود می باشد که تشخیص آن کاری دشوار نیست و به راحتی می توان تشخیص داد که سنگی سنگ مرمر طبیعی است یا سنگ مرمریت یا همان سنگ مرمر مصنوعی است.

معمولا در صنعت ساختمان سازی سنگ مرمریت را از سنگ طبیعی بهتر می دانند و استفاده از آن بهتر است اما به طور قطع نمی توان گفت که سنگ مرمر مصنوعی در همه ی موارد نسبت به سنگ مرمر طبیعی برتری دارد و هرکدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارا هستند.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد سنگ مرمریت در جلوه ی زیبایی که دارند به دلیل دوام و ماندگاری آن ها و همچنین نگهداری آسانی که دارند در پروژه های ساختمانی در بسیاری از موارد نظیر کف، سقف، دیواره ها و در مواردی برای نمای ساختمان ها نیز استفاده می کنند.

 

سنگ مرمر طبیعی

 

سنگ مرمر صادراتی

ما در این اسلاید قصد داریم مشخصات سنگ مرمر صادراتی با سنگ های دیگر را برای شما بیان کرده تا دیگر این سنگ را با یکدیگر اشتباه نگیرید.

سنگ مرمر صادراتی دارای رنگ های متنوعی است و همچنین از بلور های درشت تشکیل شده است که باعث می شود که نور را از خود عبور دهد.

سنگ مرمر صادراتی دوام و مقاومت بیشتری داشته و با همان نسبت نیز قیمت آن پایین تر از سنگهای دیگر در بازار های داخلی است.

یکی دیگر از ویژگی  این سنگ در برش و ابعاد آن ها می باشد که سنگ های مرمر اغلب به صورت اسلب برش داده می شوند.

سنگ مرمر صادراتی همیشه براق و درخشان بوده و نیاز به ساب زدن ندارد.

 

سنگ مرمر صادراتی

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *