0

سرویس ثروت را به گردن انداختم

چقدر به نوشتن اندیشه ‌ها و باورهای خود اعتقاد دارید؟ میدانید که نوشتن به شما کمک می کند تا دید بهتر باشد از گذشته و آینده داشته باشید. همین نوشتن باعث شد که من فکری جدید در کسب و کارم پیاده کنم و از این طریق به ثروت برسم.

سرامیک کف سالن

مدرن ترین کاشی و سرامیک کف سالن، آشپزخانه، نما، سرویس بهداشتی و … در سایت کاشی کارها به فروش می رسد.

در هنگام خرید سرامیک کف سالن، که از محبوبیت و فروش زیادی در بازار برخوردار است، باید به یکسری نکات توجه کرده و از نظر ویژگی های فیزیکی نیز آن ها را بررسی کرد.

به صورت مثال: برای خرید سرامیک برای یک سالن ۱۰۰ متری اصولا سرامیک هایی با سایز ۴۰*۴۰ تا نهایتا ۶۰*۶۰ و یا ۳۰*۹۰ (اصولا به صورت طرح پارکت و ….) استفاده می گردد. چرا که به زیبایی سالن می افزاید. هم چنین جلوه کار را بیشتر نموده، و مدل سرامیک را بیشتر نشان می دهد.

سرویس نقره

بر روی فلز نقره یک عددی ثبت شده است که آن عدد 925 می باشد که مختص به فلز نقره می باشد و اگر قصد خرید سرویس نقره را دارید و این عدد بر روی آن درج شده بود مطمئن باشید درصد آلیاژ نقره خالص می باشد و البته توجه نمایید که هرچه عیار نقره پایینتر باشد از اصالت نقره قطعا کم می شود و قیمت پایینتری دارد اما جالب است بدانید مقاومت آن بیشتر می شود.

بهتر است در زمان خرید نقره بدانید که اگر نقره ای اصل باشد خاصیت آهنربایی ندارد و زمانی که آن را به یک پارچه روشن بمالید آن پارچه را تیره می کند و قیمت آن نسبت به برخی فلزات مثل تیتانیوم یا استیل بیشتر می باشد.

پس با توجه به نکاتی که به شما گفته شد در زمانی که می خواهید یک سرویس نقره را خریداری نمایید یک آهنربا یا یک پارچه رنگ روشن را با خود برده و حتما تست کنید که نقره انتخابی شما اصل است یا خیر چون نمی شود به حرف فروشنده فقط اعتماد نمود.

سردرب های جدید

سر درب ورودی ساختمان امروزه علاوه بر محافظت از درب حیاط، یکی از عناصر مهم در زیبایی ساختمان به شمار می رود، سردرب های جدید شدر طرحها و رنگهای مختلف تولید می شوند و با توجه به نمای کلی ساختمان می توان سردر مناسب را برای ورودی آن انتخاب کرد.

یکی از مواردی که در خانه باغ و یا ویلاها بسیار مهم است و نقش بسیار زیادی در زیبایی آن دارد سر درب ورودی است عموما سر درب ورودی باغ شامل سه قسمت می شوند که به ترتیب اجر شامل نمای دور کار و پوشش سقف شیبدار می باشد که اینها تاثیر بسیار زیادی در نمای ساختمان دارند.

این سر درب های ورودی معمولا در طرحهای معمولی هزینه های زیادی ندارند، مصالح مورد نیاز برای ساخت یک سر درب حیاط و باغ شامل ورق طرح سفال پرچین، نما پیشانی، دامپا یا لمبه، تیزه گرد یا هشتی فلزی، تیزه هشتی پالونی و علاوه بر مواردی که گفتیم نیاز به آهن کشی هم دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *